بازدید 5149
اسدالله بادامچیان:

استکبار‌از‌سال‌ها‌قبل‌برای‌خبرگان‌برنامه‌داشته‌است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است؛ چرا که برخی عناصر مسئله‌دار داخلی از سال‌ها قبل برای خبرگان رهبری برنامه داشته‌اند.
کد خبر: ۵۶۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 28 January 2016
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است؛ چرا که برخی عناصر مسئله‌دار داخلی از سال‌ها قبل برای خبرگان رهبری برنامه داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در نشست طرفداران و اعضای حزب موتلفه که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان و مجلس اظهار کرد: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است؛ چرا که برخی عناصر مسئله‌دار داخلی از سال‌ها قبل برای خبرگان رهبری برنامه داشته‌اند.

وی ادامه داد: این افراد می‌دانند نمی‌توانند از عهده کسب اکثریت مجلس خبرگان بربیایند. از این رو به دنبال این هستند تا نفوذی‌ها را به این مجلس بفرستند یعنی کسانی که مهره‌های سفید به شمار می‎آیند و قابل رد کردن هم نیستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات خبرگان جامعه مدرسین گفت: ما به مسئولان احزاب اعلام کرده‌ایم تا در انتخابات از فهرست‌های جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حمایت کنند و به آن رای دهند و کسانی که می‌خواهند عضو شوند را نیز معرفی کنند.

بادامچیان با اشاره به روند ائتلاف اصولگرایان گفت: در 26 استان کشور از طرف ائمه جماعات یا روحانیت، یک روحانی مسئول همگرایی اصولگرایان شده و قرار است این افراد با جمع کردن همه اصولگرایان و ارزشگرایان به همگرایی در جریان اصولگرایان کمک کند.

بادامچیان با بیان این که وحدت اصولگرایان در 20 استان کشور به نتیجه رسیده و در 10 استان باقی مانده برای رسیدن به وحدت تلاش‌هایی انجام شده است، گفت: بر اساس این که برخی نمی‌خواستند محوریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز را بپذیرند، جامعه مدرسین وارد عرصه انتخابات مجلس نشد و جامعه روحانیت مبارز این مسئولیت را پذیرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس