بازدید 84152

سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام + تکمیلی

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است، درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران، توضیحات لازم داده خواهد شد و در واقع مسئولان دفتر موسیقی بنا دارند تا بازگشت عقیلی به ایران و اخذ توضیحات از او، در این باره موضعگیری رسمی نداشته باشد.
کد خبر: ۵۶۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 23 January 2016
سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام
حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش روی، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست، آیا همچنان این سریال بدون تغییرات و با تیتراژ کنونی پخش خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، سریال معمای شاه به اندازه کافی غرق در حواشی بود که نیازی به یک حاشیه تازه نداشته باشد، ولی امروز حاشیه‌ای تازه گریبان این سریال را گرفت.

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو رفت و در برنامه من‌وتوپلاس گفت‌و‌گو کرد.

سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام

عقیلی در این گفت‌وگو به برنامه کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا و استقبال مردم اشاره کرد. این خواننده همچنین درباره چالش برگزاری کنسرت در خارج از ایران، گفت: در خارج از ایران، هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالاست. به عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی است که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و پانصد دلار هزینه اضافه خواستند.

عقیلی در این گفت‌و‌گوی دوازده دقیقه‌ای درباره نخستین اجرای حرفه‌ای‌اش در سال ۱۳۷۴ در فرهنگسرای شفق سخن به میان آورد و درباره تلاش‌‎‌هایش برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌های ایران و گستره فعالیت‌هایش نکاتی را مطرح کرد و در ‌‌نهایت نیز این گفت‌و‌گو با اشاره مجدد به کنسرت‌های این خواننده در انگلیس به پایان رسید. در واقع این خواننده موسیقی سنتی ایران، عمدتاً از این برنامه به عنوان فرصتی برای تبلیغ کنسرت‌هایش استفاده کرد.

برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است، درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران، توضیحات لازم ارایه خواهد شد و در واقع مسئولان دفتر موسیقی بنا دارند تا بازگشت عقیلی به ایران و اخذ توضیحات از او، در این باره موضع‌گیری رسمی نداشته باشد.


سالار عقیلی از معمای شاه حذف نشد

با گذشت دو روز از این اتفاق، رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما، در حاشیه افتتاح شبکه تهران درباره اینکه آیا تیتراژ سریال معمای شاه همچنان با صدای سالار عقیلی پخش خواهد شد؟ گفت: خیلی افراد از من می‌پرسند که با حضور سالار عقیلی در شبکه «من و تو» آیا تیتراژ سریال معمای شاه پخش می‌شود؟ و من به آنها جواب دادم که بله تیتراژ پخش خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۵۸
انتشار یافته: ۱۷
رحیم شهریاری رفت با شب خیر تو لس انجلس صحبت کرد همونجا هم تبلیغ کنسرت تهرانشو کرد هفته بعدم ایران کنسترشو گذاشت. هیچ کی هم حرفی نزذ و دیدید که اتافقی هم نیفتاد. حالا ایشونم صحبت کنه دلیل بر تایید یا رد سیایستهای شبکه نیست یک مصاجبه و یک برنامه تلویزینی بوده چیزیم نمیشه
چقد غم انگیز. از ایشون بعید بود واقعا.
از هر کی یه جورایی حال صدا و سیما رو بگیره خوشم میاد.
شلوغش نکن تابناک در ضمن کسی هم معمای شاه نگاه نمیکنه نگران اهنگ تیتراژش نباش برای هیچکس تفاوتی نداره
فکر نمی کنید خطوط قرمز تو کشورمان کمی بزرگتره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
بزرگ نیستً زیادن! مجید جان
باید قانونی در ارتباط با افرادی که با شبکه های معاند همکاری میکنند تصویب شود تا هم به اصطلاح هنرمندان و هم مسئولین تکلیف خود را بدانند. البته کسانی که هوس زندگی در خارج را در سر دارند از طریف همین شبکه ها از کشورهای غربی اقامت میگیرند.
یکی معمّای شاه، یکی هم کیمیا.
مهم تر از این دوتا سریال، توجه بیش از اندازه صدا و سیما به سالار عقیلی بود که برای هر مناسبتی یکی از آثار سالار عقیلی رو پخش میکرد و عملاً علیرضا افتخاری رو پر کرده بود.
فکر کنم از این به بعد، به خواننده تازه به دوران رسیده جوان و ...ی چون "زمانی" که ... میدان بدن. حالا به قول معروف باید یکی بیاد جلوشو بگیره و جمعش کنه!!
خخخخخخخخخخ....
یاران یک به یک رفتند صدا و سیما تنها.... مانده

سه ریال کیمیا و معمای شاه در انتها ..... مانده
؟؟؟؟؟؟!!!!!!! تو من و تو چکار می کرده !
چیز مهم دیگری که هست اینه که واقعن توقع نداشتم کسی در جایگاه سالار عقیلی برای سه ریالی مثل معمای شاه تیتراژ بخونه. شان اون خیلی بالاتر از این سه ریاله.
با سلام به نظر من حساسیت روی این موارد باعث میشه در روزهای پیش رو بیشتر از این موارد ببینیم از قدیم گفتند اگر دیدی کسی داره پشت سر شخص دیگری میزنه یا بد گویی میکنه بدونید اون طرف خیلی با ارزش تر از این حرفاست به نظر من مسئولین باید بیخیال این موارد بشند و بیشتر تلاششون را بذارند برای تولید سریالهای در حاشیه ویا معمای شاه امیدوارم موفق باشید انشالله
به نظر من اگر موضوع را مسكوت بگذارند و البته به ايشان و ديگران تذكر جدي بدهند بهتر است وگرنه ممنوعيت همان و رفتن ايشان هم همان .
درسته كه رفتن به آن شبكه كار اشتباهي بود ولي فقط درباره كنسرت صحبت شد و وسيله اي بود براي تبليغ
ایشان نباید این کار رو انجام میداد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
شما خودت تو روسیه چکار می کنی؟؟؟
به نظر بنده در جهت تبلیغ موسیقی ایرانی و مبارزه با ابتذال از هر امکانی میشه. استفاده کرد شهید مطهری در زمان حیات با نشریه زن روز آن دوران که بسیار مبتذل بود در جهت تبلیغ حقایق مصاحبه فرمود و این به معنای تایید آن نشریه از طرف آن بزرگوار نبود .
لابد همه باید بشینن ببینن صدا سیما چه برنامه های ضعیفی میسازه و به به الکی بگن براش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار