بازدید 7481

حاشیه‌های مصاحبه شان پن با سلطان مواد مخدر

کد خبر: ۵۶۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 16 January 2016
شان پن بازیگر برنده دو جایزه اسکار ادعای مکزیکی‌ها درباره نقش کلیدی ملاقاتش با خواکین گزمن «ال چاپو» را در دستگیری سلطان مواد مخدر مکزیک رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پن ادعا کرده که مقامات رسمی دولت مکزیک با مطرح کردن این مسائل قصد دارند او را به هدف کارتل‌ خطرناک مواد مخدر تبدیل کنند.

بازیگر «همه مردان پادشاه» در گفت‌وگویی تلویزیونی با چارلی رز در این باره گفت که دیدار او و ال چاپو در مخفیگاه جنگلی نخستین مصاحبه‌ با سلطان مواد مخدر بوده، و این بازیگر امید داشته که انتشار آن توجهات بسیار بیشتری را به موضوع جنگ با مواد مخدر معطوف کند.

او در پاسخ به سوال رز درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور مکزیک به عمد دستگیری گزمن را به او مرتبط می‌کند تا او را در معرض خطر کارتل سینالوآ قرار دهد گفت : «بله، داستانی ساخته‌اند که بر اساس آن ملاقات من و همکارم با گزمن در دستگیری او از اهمیتی کلیدی برخوردار بوده است. اینکه شخصی پیش از دولت مکزیک گزمن را یافته باعث تحقیرشان شده است.»

بازیگری که برای بازی در «رودخانه میستیک» و «میلک» برنده اسکار شده است، گفت که گزمن را هفته‌ها پیش از بازداشت او و در مکانی بسیار دورتر از محل بازداشت او ملاقات کرده است.

پن در ادامه گفت که از اینکه می‌بیند هدف اصلی او از این گفت‌وگو نادیده گرفته می‌شود، تاسف زیادی می‌خورد. او هدف خود از این مصاحبه را بحث درباره سیاست‌های جنگ با مواد مخدر می‌داند و اعتقاد دارد که کارش در این زمینه به نتیجه نرسیده است.

رولینگ استون شنبه گذشته مقاله شان پن را یک روز پس دستگیری دوباره گزمن منتشر کرد. در بخشی از این مقاله ادعا شده بود که گزمن برای قاچاق مواد مخدر درون آمریکا به خود می‌بالد.

در همین رابطه وکیل گزمن نیز چهارشنبه پن را به دروغ‌گویی متهم کرد و از این بازیگر خواست که برای اثبات حرف‌هایش مدرک ارائه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی