بازدید 8264

طراحان شورای رهبری به دنبال تغییر ساختار هستند

وزیر سابق اطلاعات هدف طراحان شورای رهبری را تغییر ساختار راه امام دانست و گفت: عده‌ای با بیان خاطره سعی در تحریف راه امام دارند.
کد خبر: ۵۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 08 January 2016
وزیر سابق اطلاعات هدف طراحان شورای رهبری را تغییر ساختار راه امام دانست و گفت: عده‌ای با بیان خاطره سعی در تحریف راه امام دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی امشب در یادواره سرداران و یک‌هزار و 700 شهید کاشان به همراه مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن در این شهرستان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: زنده بودن شهدا که در قرآن به آن اشاره شده از نوع مدیریتی است و در واقع آنها جامعه را در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و تربیتی مدیریت می‌کنند.

به گفته وی، در اربعین حسینی 27 میلیون زائر عاشق با پای پیاده در کربلا حضور می‌یابند و استکبار با سیستم دیکتاتوری رسانه‌ای که در اختیار داشت تمام تلاش خود را بکار گرفت که مانع از اعلام پیام این حضور و تأثیر آن شود اما نتوانست.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به هشدار بی‌سابقه مقام معظم رهبری در 14 خردادماه مبنی بر اینکه «اگر ملت ایران راه امام را گم کند یا غفلت کند و یا عمدا کنار بگذارد سیلی می‌خورد» عنوان کرد: ایشان در موقعیتی این هشدار تکان‌دهنده را می‌دهد که خود در جایگاه ولی فقیه است.

وی افزود: بخش اول این هشدار را نسلی که امام را ندیده‌اند، شامل می‌شود و اگر از آنها مواظبت نشود راه را گم می‌کنند و دشمن هم برای این نسل طراحی دارد و عده‌ای نیز در داخل با این طراحی همراهی می‌کند که این اتفاق بیفتد و لذا در کشور به راه افتاده‌اند و با بیان خاطره از امام به دنبال گم شدن راه ایشان هستند در حالی که بنیانگذار جمهوری اسلامی در صحیفه نور و  در وصیتنامه خود چگونگی سندیت فرمایشات خود را بیان فرمودند.

به گفته وی، استکبارستیزی امام و دشمن دانستن و شیطان خواندن آمریکا در جملات و فرمایشات امام به صراحت بیان شده اما عده‌ای می‌خواهند این راه امام را گم کنند.

مصلحی گفت: غفلت از راه امام که در هشدار مقام معظم رهبری به آن اشاره شده مربوط به نسل اول و دوم  انقلاب است که فرمایشات و اصول ایشان را خود شنیده‌اند که این غفلت عوامل مختلفی دارد و دشمن در این زمینه به ویژه در مورد خواص طراحی و فعالیت سنگینی انجام داده است.

وی ادامه داد: بخش سوم هشدار مقام عظمای ولایت که همان کنار گذاردن راه امام است ناشی از نفوذ دشمن است و در این خصوص طراحی سنگینی صورت گرفته و عده‌ای در داخل با استفاده از عوامل بیرونی به دنبال کنار گذاشتن راه امام و شهدا هستند.

به گفته وی، دشمن برای کنار گذاردن راه امام مقوله تحریف را سرمایه‌گذاری کرده و بهترین ابزار این کار نفوذ است و طراحی دشمن و استکبار به ویژه آمریکا در این بخش در سطح منطقه دنبال می‌شود، چون استکبار تمام هستی خود را در خطر می‌بیند و جمهوری اسلامی علی‌رغم آنکه عده‌ای در داخل با آن همراهی ندارند، راه خود را در مسیر فتح قله‌ها پیش می‌برد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امام راحل در مذاکره خود با شهید عراقی و عسگر اولادی در سال 42 هدف انقلاب اسلامی را ایجاد حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه‌سازی ظهور بیان کردند، یادآور شد: امروز این سه هدف در سطح ایران و دنیا در حال شکل‌گیری است و پیشروی است.

مصلحی تأکید کرد: انقلاب اسلامی جلو می‌رود و بیداری اسلامی شکل می‌گیرد و آل سعود کثیف عددی نیست که بخواهد جلو انقلاب بایستد لذا در گفتن شعار «مرگ بر آل سعود»، دشمن اصلی که همان آمریکاست نباید فراموش شود.

وی نابودی کشورهای اسلامی را از درون طراحی کلان آمریکا دانست و گفت: آل سعود ظرفیتی ندارد و به راحتی قابل جمع شدن است.

مصلحی با اشاره به دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: برخی از افرادی که دارای افکار منحرف در مباحث دینی و دچار التقاط فکری هستند به دنبال ورود به مجلس خبرگان هستند و برای این کار هزینه سنگینی می‌کنند.

وی تغییر افکار، رفتار و ساختار را سه هدف دشمن در جنگ نرم ذکر و اضافه کرد: کسی که شورای رهبری را مطرح می‌کند هدفی جز تغییر ساختار را دنبال نمی‌کند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به نامحسوس بودن جنگ نرم گفت: نفوذ به راحتی خود را نشان نمی‌دهد حتی برخی از نیروهایی که دل در گرو انقلاب دارند، بی‌توجه در مسیر استکبار قرار می‌گیرند و با او همراه می‌شوند.

وی سطح علمی کشور را بالا خواند و گفت: عده‌ای پیشرفت علمی کشور را قبول ندارند و نمی‌خواهند این ظرفیت را بپذیرند و لذا سعی دارند که القا کنند که باید برای پیشرفت با کدخدای دنیا کنار بیایند و در این زمینه سرمایه‌گذاری هم می‌کنند و دردآورتر آنست که افراد حزب‌اللهی که این افتخارات علمی را آفریدند را نمی‌توانند تحمل کنند.

به گفته وی، دشمن در حرکت نفوذی خود با بیان خواسته رفت و آمد در مراکز علمی، می‌خواهد به پیشرفت‌های علمی ما دسترسی یابد چراکه استکبار از فهم اینکه این پیشرفت‌های علمی کشور از کجا به دست آمده، درمانده است و لذا برای درک آن تمام توان خود را بکار گرفته است اما به قدرت الهی و رهبری مقام عظمای ولایت نمی‌تواند به هدفش برسد.

مصلحی با اشاره به القای دشمن در کنار آمدن با آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها مربوط می‌شود و بقیه آن ربطی به تحریم‌ها ندارد.

وی با اشاره به دو و نیم برابر شدن نقدینگی کشور طی دو سال و نیم گذشته اظهار کرد: این امر  فرصت است و هم تهدید محسوب می‌شود اگر در اختیار بخش بازرگانی قرار گیرد که بدون حساب و کتاب جنس خارجی وارد کند.

به گفته وی، موجب شرم و خجالت است که در تهران جشنواره لباس ترکیه‌ای برگزار شود در حالی که این کشور در صنعت نساجی و ارائه مد نقش اول داشته و حرفی برای زدن دارد و همانگونه که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، باید این پول در زمینه تولید هزینه گردد تا مانع از بیار شدن کارگران شود.

وزیر سابق اطلاعات، اشتباه محاسباتی برای خواص و مسئولان را یکی دیگر از توطئه‌های دشمن در مقابله با انقلاب خواند و افزود: از دسیسه‌های دشمن در فتنه 88 آن بود که خواص دچار اشتباه محاسباتی شدند.

وی فتنه امروز دشمن را جملی خواند و یادآور شد: دشمن در جنگ جمل همسر پیامبر(ص) را برای فریب افکار در برابر امام علی(ع) قرار داد و لذا امروز جامعه باید هوشیار باشد تا دوباره گرفتار دسیسه دشمن نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار