بازدید 18168

نرخ بنزین کشور در مقایسه با جهان چگونه است؟

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور گفت: مردم می خواهند بنزین را با قیمت ارزان تر و کیفیت بهتر تهیه کنند و جذب ظاهر زیباتر پمپ بنزین ها نخواهند شد.
کد خبر: ۵۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 08 January 2016
رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور گفت: مردم می خواهند بنزین را با قیمت ارزان تر و کیفیت بهتر تهیه کنند و جذب ظاهر زیباتر پمپ بنزین ها نخواهند شد.

به گزارش ایرنا، «بیژن حاج محمدرضا» در نشست خبری درباره طرح برند سازی جایگاه های عرضه سوخت، افزود: طرح کارت و سامانه هوشمند سوخت از سال 1386 آغاز به کار کرد و قرار بود این طرح فقط تا پایان همان سال و با هدف جمع آوری اطلاعات و آمار اجرا شود، اما اجرای آن 9 سال به درازا کشیده و تاکنون ادامه یافته است.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور افزود: در ابتدا ادعا می شد که تجهیزات این سامانه از کشورهای اروپایی و ژاپن تامین می شود، اما در زمان اجرا مشخص شد که از چین وارد شده است.

حاج محمدرضا با انتقاد از تحمیل هزینه های اجرای این طرح بر جایگاه داران، اضافه کرد: در ابتدا، هزینه های اجرا را شرکت های ذیربط دولتی تامین می کردند، اما پس از گذشت یک و نیم سال، هزینه ها را به جایگاه داران تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه پس از حذف سهمیه بندی و تک نرخی بنزین، نیازی به استفاده از کارت سوخت وجود ندارد، اضافه کرد: ما با آزادسازی نرخ بنزین موافقیم، اما با محدودیت در عرضه سوخت مخالفیم.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور به مشکلات استفاده از کارت سوخت نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از کارت سوخت در جایگاه ها زمانبر بوده و سبب اتلاف وقت می شود.

حاج محمدرضا ادامه داد: در هر سکو، یک کارت آزاد سوخت استفاده می شود که سبب ایجاد صف و طولانی شدن زمان سوخت گیری می شود.

وی افزود: تهیه کارت سوخت آزاد برای جایگاه داران هزینه دارد به طوری که برای هر کارت 10 هزار لیتری باید یکصد هزار ریال به شرکت ملی پخش پرداخت کنند.

** لزوم توجه به کیفیت سوخت به جای ظاهر پمپ بنزین ها


وی با بیان اینکه انجمن های جایگاه داران از جزئیات طرح برند سازی پمپ بنزین ها اطلاعی ندارند، گفت: برند سازی تنها به توجه کردن به ظاهر پمپ بنزین ها خلاصه نمی شود، بلکه باید کیفیت سوخت ارائه شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور افزود: در سایر کشورها، شرکت های گوناگون انواع مختلف بنزین را عرضه و بدین ترتیب متشتریان از میان آنها انتخاب می کنند.

حاج محمدرضا به برند سازی در هند اشاره و اضافه کرد: چندی پیش شرکت بین المللی «شل» یک برند پمپ بنزین را در کشور هند راه اندازی کرد که بدلیل کیفیت بالای سوخت، خودروها صف های چندکیلومتری تشکیل دادند و ساعت ها منتظر ماندند تا با بنزین با کیفیت این شرکت سوخت گیری کنند.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور اضافه کرد: به دلیل کیفیت پایین سایر انواع بنزین در هند، مشتریان از بنزین عرضه شده توسط شل استقبال کرده بودند.

**مردم دنبال بنزین ارزان و با کیفیت هستند


حاج محمدرضا با بیان اینکه منظور وزارت نفت از برندسازی را نمی دانیم، ادامه داد: ما از جزئیات آگاهی نداریم و هنوز مشخص نیست که قرار است فقط ظاهر جایگاه ها تغییر کند و یا کیفیت سوخت نیز تغییر می کند.

وی با بیان اینکه مالکان خودروها دنبال ظاهر پمپ بنزین ها نیستند، اضافه کرد: هیچ کس حاضر نمی شود که برای ظاهر زیباتر یک پمپ بنزین، پول بیشتری پرداخت کند.

حاج محمدرضا در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش قیمت نفت در بازار اشاره و اضافه کرد: به دلیل کاهش قیمت نفت، نرخ بنزین در داخل کشور به قیمت بنزین در فوب خلیج فارس نزدیک شده است.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور افزود: البته تا زمان عرضه در جایگاه ها، هزینه هایی مانند هزینه حمل به آن اضافه می شود.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی شرکت های خارجی نیز حاضر نیستند که بنزین لیتری 20 هزار ریال را به ایران آورده و لیتری ده هزار ریال عرضه بفروشد.

حاج محمدرضا گفت: در صورتی که نرخ بنزین شناور شود و شرکت های خارجی بتوانند بنزین با کیفیت مختلف را عرضه کنند، امکان اجرای آن وجود خواهد داشت.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور افزود: مردم در صورتی از یک برند خاص استقبال می کنند که آن برند بتواند بنزین با کیفیت را ارائه کند.

حاج محمدرضا با بیان اینکه بیشتر جایگاه های عرضه سوخت، زیان ده بوده و در مرز ورشکستگی قرار دارند، گفت: هزینه های اداره جایگاه ها بسیار زیاد است و فقط تعداد معدودی از جایگاه ها می توانند سودآوری خوبی داشته باشند.

رئیس انجمن جایگاه داران سوخت سراسر کشور ادامه داد: براساس گزارش ها بیش از نیمی از جایگاه ها به دلیل نداشتن درآمد کافی تمایل دارند که پمپ بنزین خود را تعطیل کنند.
وی درباره ادعای عرضه مکمل های سوخت در پمپ بنزین ها، گفت: عرضه این مکمل ها در پمپ بنزین ها ممنوع شده و در تهران ارائه نمی شوند.

حاج محمدرضا افزود: البته شاید در شهرستان ها هنوز برخی پمپ بنزین ها به ارائه مکمل ها ادامه دهند، اما براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی، بنزین های تولیدی در کشور از کیفیت لازم برخوردار بوده و نیاز به مکمل ندارد.

بیژن زنگنه وزیر نفت در نشست اتاق بازرگانی تهران که هفته گذشته برگزار شد، از برنامه وزارت نفت برای برند سازی جایگاه های عرضه سوخت خبر داده بود.

وی به ایجاد «سه کلاس» در بین برندهای جایگاه های عرضه سوخت اشاره کرد و گفت: در تقسیم بندی طبقه یک، قیمت سوخت به صورت عادی و یا هر قیمتی که دولت تعیین می کند عرضه خواهد شد؛ اما دو طبقه دیگر برحسب خدمات بیشتری که به مصرف کنندگان ارائه می دهند، اجازه می یابند قیمت بیشتری را از مصرف کنندگان دریافت کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه طرح تقسیم بندی جایگاه های عرضه سوخت به «سه کلاس» به معنای «سه نرخی شدن» قیمت بنزین نیست، گفت: جایگاه هایی که خدمات بیشتری ارائه می دهند متناسب با آن خدمات، اجازه دریافت پول بیشتری خواهند داشت.

وزیر نفت تاکید کرد: هدف از این طرح بحث قیمت نیست، بلکه آسایش و فراهم کردن وضع بهتر برای مصرف کنندگان است.

هم اکنون بنزین عادی به قیمت هر لیتر 1000 تومان و بنزین سوپر 1200 تومان عرضه می شود. از پنجم اردیبهشت ماه امسال، وزارت نفت سهمیه بندی بنزین را متوقف و نرخ بنزین را یکسان سازی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷۸
لطفا سطح حقوق مردم و قيمت خودروهاي سواري را هم با جهان مقايسه كنيد تا به ظلمي كه به ملت مي شود پي ببريد. آلودگي هوا را هم به دليل كيفيت پايان خودروها و انواع سوخت ها أضافه كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
احتمالا دوباره قراره قیمت بنزین زیاد بشه دارن بازی در میارن...
همیشه این مواقع قیمت بنزین و با بقیه مقایسه میکنن ولی حقوق ها هیچوقت مقایسه نمیشه
یه مقایسه ای هم در مورد دستمزدها داشته باشید بجای بنزین و ببینید چه بر سر حقوق بگیرها دارد میاد.
کارت سوخت تا حد زیادی قاچاق سوخت را محدود کرده است حذف کارت سوخت آرزوی قاچاقچیان سوخت به کشورهای همسایه است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
آقای کارشناس کسی با دبه بیست لیتری قاچاق نمی‌کنه. قاچاقچی‌ها از خود پالایشگاه با تانکر و نفت‌کش جنس می‌گیرن. یعنی پیدا کن پرتقال‌فرش رو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
با کاهش جهانی قیمت نفت الان بنزین را به چند برابر قیمت جهانی می فروشند؟ قاچاق الان دیگه صرف نمی کنه. زمانی که قیمت نفت 100 دلار بود شاید صرف می کرد اما الان که به 30 دلار رسیده فروش در داخل کشور بیشتر از فوب خلیج فار هست.
شرکت نفت کارمزدها را به موقع نمیدهد و بیشتر مواقع هم به بهانه های مختلف سر و ته کارمزدها را میزند. تبخیر بیش از حد استاندارد مواد سوختی و بالاخص بنزین هم موجب کسری جایگاه می شود که باید از جیب داد و البته جریمه هم شد و سرمایه در گردش جایگاه مگر چه قدر است که بتوان به خوبی اداره کرد؟
هم ظاهر پمپ بنزین مهم است هم کیفیت و قیمت بنزین. ولی مقایسه با قیمت جهانی اشتباه است زیرا دلیل ندارد این مردم فقط هزینه هایشان جهانی باشد ولی درآمدشان ، تورمشان و.... فقط خاص خودشان باشد.
نرخ بیکاری . مقایسه درامدو هزار مساله دیگر هم هست اونارو چرا مقایسه نمیکنند. بیچاره مردم
حال كه قيمت نفت و به تبع آن قيمت بنزين كاهش پيدا كرده، دولت دنبال افزايش قيمتها با برندسازي افتاده
در ایران حداقل حقوق بگیر متوسط حدود 400 یورو هست ولی در اروپا 4000 یورو هست
کیفیت و قیمت ماشین و آلودگی هوا هم بسیار پایینتره
تازه اونها اکثریتشون کشورهای نفتی هم نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
۴۰۰ یورو هم نیست، حدود ۸۰۰ هزارتومن دستمزد متوسط که میشه حدود ۲۰۰ یورو.
esmat
| Finland |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
همین ۴۰۰ یورو هم برای کاری که نمیکنند زیاد است. در اروپا حقوق را بر اساس بازدهی محاسبه میکنند . نه بر اساس حضور در محل کار!!
چرا همیشه قیمت اجناس را مقایسه میکنند ولی اصلا تا بحال قیمت دستمزد و حقوق را مقایسه نکردند
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
چرا دروغ می گی مومن؟ مگه وضعیت حقوقی مارو با کومور و اتوپی و ... مقایسه نکردن و نگفتن رفاه ما بیشتره
لطفا حقوق و دسمزد کارمندان و کارگران را هم بر همین مقایسه ها حساب کنید
بنویس سطح زندگی.بهداشت.رفاه.امید به زندگی.اشتغال.درامد.تحصیل.امکانات.حق استفاده از تکنولوژی روز.و...........در ایران به نسبت جهان چقدره.درستش اینه.راستی اون کشورهایی که دولت بهشون بنزین مجانیم میده بنویس.ما که میدونیم بقیم بدونن.نویسنده محترم که داری مقایسه میکنی.لطفا کیفیت.خودرو سواری اونها.کیفیت بنزین و حق گمرکی برای خودرو های وارداتیشونم بگو اینطوری بهتر میفهمیم ما ارزون بنزین میزنیم یا اونا
لطفا درامد ایرانی هارا هم با بقیه کشورها مقایسه کنید
آقای دولت جون مادرتون گرونش نکنین ، شیکی بخور توی سرتون
بازهم از اون تیترها زدی این زر زدن است چون نرخ بنزین هر کشور باید با درآمد مردم متناسب باشه در کشورهایی که بقول شما بنزین هر لیتر حدود دو هزهر تومان است کارگرش روزی 60 تا 100 دلار در آمد داره یعنی حد اقل دو تا سه برابر حداقل حقوق کارگر ایرانی بعد هی بنزین را با جاهای دیگه مقایسه میکنید نفسمون رو بریدین با این حرفهای آبدوغ خیاری
برای کارت 10 هزار لیتری 10 هزار تومان پرداخت میکنند. یعنی لیتری 1 تومان. یعنی یک هزارم قیمت بنزین. حالا چقدر از مشتری بیچاره پول اضافه میگیرن؟
تا کشور وارد یک اقتصاد آزاد واقعی نشود و با دنیا تعامل سازنده نداشته باشیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اجرای این طرحها فقط هدر دادن منابع است و بس.
بجای این کارها قوانین را اصلاح کنید و آنها را اجرا کنید.
همین کافیست.
زحمت زیادی هم نکشید.
در همه کشورها قیمت بنزین بستگی به قیمت جهانی نفت دارد.در ایران هم همینطور است !با این تفاوت که در سایر کشورها با پایین آمدن قیمت نفت قیمت بنزین هم کاهش می یابد ولی در ایران در هر حال قیمتها افزایش دارد!!
سلام؛
اگر بنزین گران باشد و مازاد درآمد آن برای ساخت زیر بنای ریلی بین شهری و سهری و وسایل نقلیه عمومی شود بسیار هم خوبست...
(سالهای قبل از پول زیادی از جیب دولت و بودجه عمومی کشور برای سوبسید بنزین میرفت و فشار آن بر همه مردم حتی اونهائیکه خودرو نداشتند میآمد و هنوز هم این فشار بر کسانی که خودرو ندارند هست!!!!!)... قطعا این روند بایتی به نفع عامه جامعه عوض شود.
.یا حق.
آخه اون کشورها اول درآمد بالایی دارن ثانیا ما خودمون نفت دارین
خوب این تیترتون که هیچ ربطی به متن نداشت
سرانه درآمد کشورها را هم اینجا ذکر میکردید تا مقایسه ای منطقی باشه
چه خوب است که به جای بحث های کلیشه ای وتوجیهی بادسرمایه گداری مشترک از طریق شرکت های بین المللی با تجربه برند جایگاه های پمپ بنزین را در کشور راه اندازی شود که باکیفیت بالای سوخت خودروها، بنزین با عرضه شود
و جایگاه داران سوخت سراسر کشور به دلیل کیفیت پایین در ارائه بنزین به مشتریان چوب دو سر نشوند واز بنزین عرضه شده مشتریان استقبال میکنند
این سیاست در نهایت یعنی حمایت واقعی وعملی از محیط زیست یعنی هوای پاک برای سرزمین پاک / یعنی حفظ حیات/ یعنی شعازدگی /یعنی حفط منافع ملی/یعنی حفظ نسل کودکان آینده /یعنی نسلس سازنده وسالم وبا طراوت /یعنی دوختن جیب دلالان ومافیای نفتی در تاراج سرمایه ملی....با مردم راضی خدا هم راضی...به امید وبدرود
قيمت خودرو در مقايسه با بازار جهاني چطور؟
بگویید قیت بنزین در مقایسه با میزان نفت مملکتها و درامد مردم در جهان کجا قرار دارد. مقایسه درست با در نظر گرفتن تمام عوامل بکنید
چرا ما دوست داریم در چیزهایی که در آن نفعی برای مردم نیست خاصیت قیاسی قرار دهیم
قيمت بقيه كشورها رو يادتون رفت بنويسيد
ما نه حمل نقل عمومی خوبی داریم نه حقوق مُکفی پس بالا بردن قیمت بنزین اجحاف در حق ملت هست
این عدا و اتفارها چیه که در میارید خوب روک و روراست بگید میخوایم بازم بنزین رو گرون کنیم...چرا نرخ بیکاری و طلاق و حوق رو مقایسه نمیکنید.چرا نرخ مالیات رو با دیگر کشورها مقایسه نمیکنید چرا نرخ ربای اسلامی و سود بانکی رو مقایسه نمیکنید
همه اینها خالی بندی است .همین دیروز به جایگاه بنزین میرداماد تهران کنار ایستگاه مترو میرداماد مراجعه کردم .به زور مکمل تو بنزینم ریخت .حالا میگه ما عرضه مکمل بنزین را در تهران ممنوع کردیم خالی بندی است .
عجب! پس مردم حق دارن که خودرو مثل خودرو! داشته باشن نه فرغون بنزین سوز! اونم چند برابر خودرو!
نرخ درامد کشور در رابطه با جهان چگونه است ؟؟؟؟این دو باید با هم مقایسه شوند . درآمد ریالی و خرید بنزین دلاری برا مردم ایران
مقایسه قیمت یک کالا یا خدمات با کشور های دیگر بسیار اشتباه می باشد . اگه اینجوریه پس حقوق و دستمزد هم مقایسه بشه . تسهیلات هم مقایسه بشه . نرخ بهره وام در کشور های اروپایی 4% ولی در ایران 30%
و ميزان حقوق كارگران و كارمندان در مقايسه با كشورهاي جهان !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
به سه کلاس هم تقسیم بشن فقط اون جایگاه های گرون بنرین موجود دارن یا اینقدر صف طولانی میشه که مجبوریم از بنزین گرون تر استفاده کنیم
مگه بار اول هستش از این سیاست ها می بینیم
گرونتر از همه جای دنیا و اشغالتر از همه جا بنزین تولیدی ماست وارداتیهاکه دلالاهاواردمیکنن میرن بدترین بنزین رو وارد میکنن وبه اسمیورو3 ..4
بهتره نرخ درامد سرانه در ایران رو هم با دیگر کشورهامقایسه کنید. این روش مقایسه اصلا منصفانه نیست. در بهترین حالت باید نسبت نرخ بنزین به درامد سرانه محاسبه و این نسبت مورد مقایسه قرار بگیره اونوقته که میشه متوجه شد که نرخ بنزین در ایران عادلانه هست یا نه. 7
لطفا مقایسه ای هم در مورد قیمت خودرو در ایران و سایر کشورهای جهان داشته‌باشید
کی میاد حقوق مردم رو با بقیه کشورها مقایسه کنه؟ بعدشم مگه نرخ ارز و ارزش ریال دست مردمه؟
اگه دلار همون هزار تومان بود، الان مردمم هر لیتر بنزین رو ۱ دلار میزدن، به مردم چه ربطی داره دلار روز به روز داره گران تر میشه و حقوقشونم به ریال میگیرن و افزایش حقوقشون هیچ ارتباطی با تورم نداره؟
شما بیاد حقوق مردم رو با دلار برابری بده و با افزایش نرخ دلار، حقوق مردمم افزایش بده، انوقت بنزین و بلیط هواپیما و ... رو هم به نرخ جهانی عرضه کن
بسمه تعالی
نفت ارزون شد، دیگه جزء منابع با ارزش محسوب نمیشه امیدوارم بشه بشکه ای ۱۰ دلار تا نفت بجای آب تو لوله ها جریان داشته باشه.....اینطوری سر سفره مردم هم میآد خدا خواست امتحان کنه و بگه گرون شدن نفت به نفع شما نسیت ای ملت دولت مردان میزنند تو سر و کله هم دیگه و تحریم ها و بقیه داستانها... همون بهتره نفت بشه بشکه ای ۱۰ دلار...
درآ مد سرانه درمملکت ما چند صدم دیگر کشورهاست ?
نرخ بنزین و سوخت را با میانگین درامد کشورها بگذارید، کسی مخالف گران شدن سوخت نیست اما درامدها هم باید به نسبت افزایش یابد
درآمد کمتر از 300 دلار کارمندهای ایران با جهان چگونه است؟
تیتر اشتباه است. وقتم را با این اراجیف تلف کردید.
دقیقا کجای این خبر نرخ بنزین ایران را با جهان مقایسه کرده؟
چرا تیترهای بیخود که ارتباطی به محتوای خبر ندارد میگذارید؟
مگه الان خدمات بیشتری بدن چیزی دریافت نمی کنن
کاش مشخص می کردن این خدمات بیشتر شامل چه چیزهاییه
مثلا می خوان باد لاستیکا رو هم موقع بنزین گیری تنظیم کنن یا می خوان جای خواب بدن موقع تعویض بنزین
مگه برای بنزین زدن بیشتر از 2 دقیقه کسی می خواد تو جایگاه توقف کنه اینم یه طرح برا پول گرفتنه
لطفا نرخ درآمدها را نيز مقايسه كنيد بعدآ هي دم از بنزين و آب و برق و .... اينا بزنيد
متن خبر، کمترین ربط را با تیتر خبر داشت.
لطفا یکبار دیگر بررسی فرمایید اگه به نظرتان ارزان بنظر رسید از فرداگران کنید
کیفیت بنزین و خدمات و درامد مردم و البته عدم دزدی در این کشورها چقدر هست؟
به نظر من یه تعداد ماساژور تایلندی بیارن ماساژ بدن راننده ها رو و‌پول بیشتری بابت این خدمت بگیرن
مرگ یکبار شیون یکبار دولت حقوق ها و امکانات رو بر مبنای فوب جهانی پرداخت واجراکنه وبعد قیمت اجناس و مالیات را هم بر مبنای فوب جهانی دریافت کنه با این روش هم مردم به حقشون میرسند هم دولت به حقش وهمچنین قاچاق اجناس هم به صرفه نخواهد بود و بساط انها هم کساد خواهد شد واقتصاد مقاومتی به معنی واقعی به ثمر خواهد رسید والسلام
در کشورهای اروپایی و آمریکا دولتها به فکر رفاه و بهبود وضع معیشت مردم خود هستند در ایران تلاش برای نابودی و فلاکت ملت میشه واگوی ما کره شمالی هست که هر چه داریم در حوزه نظامی هزینه کنیم و ملت را از گرسنگی بکشیم .ملت دنبال سیر کردن شکم زن و بچخ هستند و اقایون از شهرهای زیرزمینی موشکی پرده برداری می کنند و....
تابناک جان میبینی چقدر کاربران به پایین بودن حقوق و دستمزدوبطور کل درآمد خودشون معترض و ناراحت هستند . جدا از موضوع این گزارش بیا و وجدانا" یک کار خداپسند و مردم پسند بکنید.
بجاي مقايسه قيمت بنزين درامد مردم ايران رابا درامد مردم اروپا مقايسه كنيد اون موقع هرتصميمي كه مثل صاحب براي ملت ايران ميگيريد إعلام كنيد
نرخ بنیزین چیکار داری نرخ حقوق و دسمزدها رو مقایسه کن
خنده دار کارای این دولت خدمات بیشتر یعنی چی ؟مگه قراره تو پمپ بنزین غیر بنزین چی باشه؟ظاهرا خدمات بیشتر مثلا اینه که تو موقع بنزین زدن یکی برات بنزین بزنه یکی ماساژتایلندی بده یکی برات فندک روشن کنه آبمیوه بهت بدن یا چیزه دیگه ای است که ما خبر نداریم
خواهشا به شعور مردم ایران با این مقایسه مسخره توهین نکنید
حرفهاي تكراري بيهوده!!!!
لطفا انتشار دهید میخوام بدونم آیا کیفیت خودرو هامون مثل کشورهای خلیجه یا قیمتاشون که همش فقط بنزین کشورمون را با اونا مقایسه میکنید
از شما تابناک عزیز خواهشمندم حقوق کارکنان وکارگران سایر کشورها را با ایران مطابقت فرمائید .متشکرم
این قبیل موارد را با سطح حقوق و دستمزد ملت ها مقایسه می کنند
امیدوار دست آقای زنگنه از صنعت نفت این کشور کوتاه بشه.
بنزین 1000 تومنی دولت به مردم بیشتر از هزار تومن هست بدلیل اینکه ماشین های ساخت داخل علاوه بر الودگی هوا مصرف سه برابری دارند نمی خواد دولت بر سرمردم منت بزاره واردات خودرو آزاد باشه ما حاضریم بنزین را با 4000تومن بخریم در ضمن هی باید جلوی تعمیر گاه باشیم و خرج خودرو کنیم پس چرا این ها را نمی گید.
من کارت بنزینمو که به زور فروختن میفروشم . فقط 10 هزار تو.مان ناقابل .اولویت خرید با دولته
بنده با ماشین شخصی به ارمنستان رفتم مصرف بنزین خودروی بنده در کشورمان صدی هشت است آنجا که بنزین گرانتر از ایران است با کمال تعجب دیدم مصرف خودرو به صدیچهار افت پیدا کرد دوستان میدانند که اکثر ماشینهای خارجی مصرف خودرو را در صفحه کامپوتری نشون ممیدن.حساب کردم بنزین هزار تومنی به قیمت سه ههزار دویست تومن میافته ، پس تا کی میخان بنزین بی کیفیت را به ما بفروشن و نتیجه اش این وضع هوای شهرهای بزرگ.
هان؟ باز میخوان گرونش کنن،اینجوری میخوان بگن داریم صدقه سری بنزین عرضه میکنیم؟
مسوولین محترم
کلانشهر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تبریز چندروزه بنزین سوپر نداره ها
به خدا قسم اگر فقط اجازه دهند کشورهايي مثل المان و ژاپن خودروهايشان را به قيمت جهانی به مردم ايران بدهند درآمد حاصل از کاهش مصرف سوخت خودروها در مقايسه با لگنهای داخلی حقوق همه کارمندان ايران خودرو و سايپا خواهد شد (يعنی بشينند تو خونه و حقوق بگيرند) ضمن اين که اين همه پول بنزين هم ما نمی دهيم و اين همه کشته هم نخواهيم داشت و اين همه الودگی هوا هم نخواهيم داشت.
هرطور مقایسه کنید مردم کشور ما از هرلحاظ از اونا بالاتره . شما کل جهانت را بگردید. اصلا کسی رو سراغ دارید که یکساله 22 میلیارد یورو درآمد داشته باشد . ولی ما داریم .
یعنی هرطور فکر کنی میبینی که تمام سازمانها مردمی و غیر مردمی ما بالاخره به یکی کارمندانش 10 هزار میلیارد تومانپاداش داده . آفرین بر ما.
هر کجا را که ملاحظه کنید پر است از سوء مدیریت و عواقب آن بلای جان مردم بد بخت ایران ما در هرزمینه ای که حساب کنید دارای مشکلات اساسی و عقب ماندگی هستیم ولی تعجب در این است که سر جمع ما پرچمدار مستضعفان عالم و دشمن استکبار جهانی هستیم .
جناب وزیر دینار عراق رابا ریال خودمان مقایسه کنیدبعد بنزین راهرچه قدرخواستیدگران کنید.
این گونه حرف ها در مورد مقایسه نرخ بنزین همانند دولت قبلی است البته هر وقت میخواست بنزین گران کنه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار