بازدید 6834
در مراسم بزرگداشت آیت‌الله النمر در مشهد صورت گرفت

روایتی از دیدار سمیر قنطار با دبیرکل حزب‌الله

سرپرست دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سوریه در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله النمر به روایت دیدار سمیر قنطار با دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.
کد خبر: ۵۵۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 07 January 2016
سرپرست دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سوریه در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله النمر به روایت دیدار سمیر قنطار با دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخت.

به گزارش  فارس، آیت‌الله شیخ محمد مهدی سیبویه امشب در مراسم بزرگداشت آیت‌الله النمر و تجلیل از شهدای مدافع حرم که در مسجد حضرت علی(ع) در مشهد برگزار شد، گفت: خداوند در هر مقطعی امامی را برای هدایت بشر آورده است، بنابراین شناخت امام زمان تکلیف ما است.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله النمر گفت: این شهید بزرگوار چند صباحی را در ایران و سوریه درس خواند و بعد از مدتی به کشور خود بازگشت تا خداشناسی را به مردم نشان دهد که به طور فجیعی به شهادت رسید.

سرپرست دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سوریه با اشاره به شهید سمیر قنطار، افزود: این بزرگ مرد وقتی چهره دبیرکل حزب‌الله را دید عاشق این جریان شد و سپس به میدان نبرد رفت و نزدیک 30 سال به دست صهیونیست ها به زندان افتاد.
 
وی با اشاره به اینکه این شهید در زندان بیش‌از 400 بار قرآن را ختم کرد، گفت: سمیر قنطار وقتی از زندان بیرون آمد، دبیرکل جنبش حزب‌الله به وی گفت که در تشکیلات حزب‌الله هر پست و مقامی که می‌خواهد بگیرد، اما این شهید گفت، تا زمانی که جنگ در کشورم سوریه است، دلم آرام نیست، بنابراین بعد از اینکه وارد سوریه شد و دوش به دوش رزمندگان علیه تکفیری‌ها و داعشی‌ها جنگید رژیم صهیونیستی متوجه آزادی این مرد بزرگ شد.

سیبویه تصریح کرد: همرزمان وی می‌گویند که شهید سمیر قنطار در روزهای آخر عمر خود می گفت، اگر دین مسیح و طوائف مسلمانان شخصیتی مثل ما مسلمانان و حکومتی مثل ما در کره زمین داشتند نیاز به هیچ تسلیحات و نیرویی نداشتند و تنها نیازشان حکومت حجت بر چنین دنیایی بود.
 
وی با اشاره به اتفاقاتی که در نیجریه رخ داد، بیان کرد: شیخ زکزاکی طوری خداشناس بود که سه فرزندش در جلوی چشمانش به شهادت رسیدند، اما از اصول خود دست برنداشت؛ متأسفانه می‌بینیم که برخی افراد کشورمان، پناهنده کشورهای دیگر می‌شوند و دین خود را عوض می‌کنند.
 
سرپرست دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سوریه تاکید کرد: باید گفت آنهایی که از دین ما نبودند این طور حماسه در راه اسلام آفریدند، اما آنهایی که در مملکت ما ادعای مسلمانی می‌کنند، هر روز شیوه جدیدی دنبال کرده و تهمت‌های گوناگونی می‌زنند که این موضوع یک آفت برای جامعه اسلامی بوده که از توده مردم تا خواص را در پی گرفته است.

سیبویه با بیان اینکه طرح شورای رهبری با هدف تضعیف رهبری است، یادآور شد: دبیرکل حزب‌الله می‌گفت، اگر بدانیم رهبر معظم انقلاب با منویات خود چه چیزی را می‌خواهند، کل نیروهای ما آنگاه تحت امر و در خط ایشان هستند و وارد عمل می‌شوند، اینکه امروز برخی دم از شورای رهبری می‌زنند، آیا نیت الهی است؟ با چه اساس و تفکری این مطلب را بیان می‌کنند؟ آیا این معنی انسان‌سازی و خداشناسی است؟ در مملکتی که آرزویش را سراسر جهان دارند، آیا گفتن این مباحث درست است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست