بازدید 3123

تجلیل رضایی از خانواده شهید عیسی ذوالفقاری

کد خبر: ۵۵۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 06 January 2016
دکتر محسن رضایی در جلسه کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اهدای لوح یادبود از خانواده شهید عیسی ذوالفقاری تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع، در این جلسه که سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت ها و مزیت های اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: برای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بطور کلی پیشرفت اقتصاد ایران باید با الگو برداری از شهیدان والامقام، با روحیه جهادی همانند دوران جنگ با پشت سر گذاشتن تردیدها خودمان را در ردیف  کشورهای اول جهان قرار دهیم.
دکتر رضایی همچنین افزود: ایثارگرانی مانند شهید ذوالفقاری با نثارخون خود پیام جهاد و اخلاص برای سربلندی و حفظ دین و میهن را دادند و اکنون باید با همان فرهنگ به دنبال اقدام جهادی برای اعتلای کشور باشیم.

لازم به ذکر است شهید عیسی ذوالفقاری فرمانده دژبانی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، در دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نایل گردید. از این شهید والامقام سه فرزند پسر به نام های رزاق، یاسر و حمزه به یادگار مانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی