بازدید 6139

آمادگي براي پیگیری پرونده فاجعه منا

وکلاي کشورهاي اسلامي براي پيگيري حقوقي غرامت جان‌باختگان حادثه منا اعلام آمادگي کردند
کد خبر: ۵۵۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 04 January 2016
وکلاي کشورهاي اسلامي براي پيگيري حقوقي غرامت جان‌باختگان حادثه منا اعلام آمادگي کردند .
به گزارش صداوسيما ، معاون حقوقي رئيس جمهور امروز در نشست شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاههاي اجرايي خراسان جنوبي ، از پيگيري دريافت حق و حقوق جان‌باختگان فاجعه منا خبر داد و گفت : وکلا در کشورهاي اسلامي آمادگي دارند که به وکالت از اولياي 500 جان باخته ايراني فاجعه منا ، طلب غرامت کنند .

خانم الهام امين زاده افزود : آنچه که مهم است اين است که دولت عربستان بايد تضمين عملي و رسمي بدهد تا در حج سال آينده چنين اتفاقي براي زائران نيفتد.

وي همچنين با بيان اينکه براي رفع برخي نواقص قانوني و حقوقي در تلاشيم تا بين 50- 60 عنوان قانون جامع در حوزه هاي مختلف را تصويب کنيم گفت : اگر اين احکام در قانون برنامه ششم براي 5 سال آينده تصويب شود ، بخش عمده اي از مشکلات بخش حقوقي دستگاه هاي اجرايي برطرف مي شود .

معاون حقوقي رئيس جمهور از توانمندسازي تخصصي بخش‌هاي خصوصي ، آموزشهاي نظام‌مند در دستگاه‌هاي اجرايي در آينده نزديک خبر داد و گفت : درخصوص بيمه ، بورس ، ماليات و بانکها نيز بايد آموزشهاي لازم داده شود .

خانم امين زاده افزود : بايد آموزشهايي در خصوص فن مذاکره ، عقد صحيح و قانوني قراردادها و نحوه دفاع از حقوق دولت در محاکم بين المللي داده شود که اين آموزشها را از خراسان جنوبي شروع خواهيم کرد .

وي با بيان اينکه امروز روز حقوقي خراسان جنوبي است گفت : در هر استاني يک روز حقوقي با دستگاه هاي اجرايي ، نظارتي و دستگاههاي قضايي ،بخش خصوصي و دانشگاهي براي بررسي نواقص حقوقي برگزارمي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی