بازدید 5170

شناسایی یکی از قربانیان اصفهانی فاجعه منا

براساس درخواست خانواده، پیکر مطهر این جانباخته فاجعه منا برای تشییع و به خاکسپاری، به ایران منتقل می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 01 January 2016
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد با اعلام خبر پیدا شدن پیکر مطهر جانباز آزاده، عباسعلی جوزی از قربانیان فاجعه منا گفت: براساس درخواست خانواده، پیکر مطهر این جانباخته فاجعه منا برای تشییع و به خاکسپاری، به ایران منتقل می‌شود.

محسن پورعبدالله در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: هویت پیکر مطهر جانباز 70 درصد، عباسعلی جوزی از سرداران لشکر 8 نجف اشرف در هشت سال دفاع مقدس که در فاجعه منا مفقود شده بود، در روزهای اخیر و براساس آزمایش DNA شناسایی شد.

وی با بیان این‌که پیکر این جانباخته فاجعه منا که از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس است، در یکی از قبرستان‌های مکه دفن شده بود، گفت: در پی سفر برادر وی و تنها فرزندش به کشور عربستان سعودی در هفته گذشته و انجام آزمایشات DNA ، پیکر مطهر دکتر جوزی شناسایی و تشخیص هویت شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد با بیان این‌که خانواده سردار شهید جوزی درخواست انتقال پیکر را به کشور کرده‌اند، تصریح کرد: درخواست خانواده از طریق سازمان حج و زیارت به کشور عربستان اعلام شده است و در روزهای آینده پیکر مطهر شهید جوزی به کشور و پس از آن به شهرستان نجف‌آباد منتقل می‌شود.

پورعبدلله اعلام کرد: براساس تصمیم خانواده، پیکر مطهر جانباز شهید جوزی در گلستان شهدای شهرستان نجف‌آباد تدفین می‌شود.

وی گفت: با انتقال پیکر شهید جوزی به کشور، جزییات بیشتر مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این سردار شهید، به عموم مردم اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش تسنیم، فرماندهی بهداری لشکر 8 نجف اشرف یکی از مسوولیت‌های جانباز آزاده شهید جوزی در دوران دفاع مقدس بوده است. وی همچنین مدتی مسوولیت معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف آباد را برعهده داشت.

شهید دکتر عباسعلی جوزی، آزاده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس از شهرستان نجف آباد به عنوان پزشک کاروان از شهرستان خمینی شهر در حج تمتع سال 94 شرکت کرد که متاسفانه نام وی به عنوان قربانیان این فاجعه اعلام و پیکر مطهر وی بعد از گذشت 90 روز، شناسایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی