بازدید 37400

پيكر فرخ‌لقا هوشمند تشييع شد + عكس

من از مردم تشكر مي كنم كه آبروي ما را مي‌خرند و بايد توجه داشت كه امثال هوشمندها بودند كه بدبختي كشيدند و سينما را زنده نگه داشتند.
کد خبر: ۵۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۸ 15 July 2009
پيكر فرخ‌لقاء هوشمند بازيگر پيشكسوت سينما، تئاتر و تلويزيون صبح امروز ـ 24 تير ماه ـ از مقابل خانه سينما تشييع و براي خاك سپاري به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) منتقل شد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم منوچهر اسماعيلي رئيس انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم مطرح كرد: امروز در جمع هنرمنداني هستيم كه يكي از مادران سينما را تشييع مي‌كنند. هنرمندان در جامعه به مردم بدهكارند و من تعجب مي‌كنم كه چرا مردم اينجا نيامده‌اند، تا طلب خود را بگيرند و اين امر تاسف دارد. اما ما باز هم به اين بدهكاري مي افزاييم و در خدمت مردم هستيم.



ملكه رنجبر به عنوان دوست و يكي از همكاران فرخ لقاء هوشمند هم در سخناني با بيان اينكه هيچ‌كس نمي‌داند هوشمند و امثال او چه خدمتي به هنر كردند اظهار داشت: من از مردم تشكر مي كنم كه آبروي ما را مي‌خرند و بايد توجه داشت كه امثال هوشمندها بودند كه بدبختي كشيدند و سينما را زنده نگه داشتند.
وي افزود: آن روزي كه عده‌اي دست چپ و راست خود را نمي‌شناختند، او عمر خود را در راه هنر صرف كرد.

رضا بنفشه‌خواه با يادآوري همكاريش با هوشمند در چند سريال گفت: او مادري بزرگ‌وار براي ما بود كه هميشه شاگرديش را مي‌كرديم.

داريوش اسدزاده ديگر بازيگر حاضر در اين جمع نيز با يادآوري كارهاي فرخ لقا هوشمند بيان كرد: اين هنرمند فقيد در رشت به دنيا آمد و از سال36 كه به تهران آمد با هم همكار شديم و او شصت سال از عمر خود را در شناخت ادبيات، هنر، تئاتر و سينماي اين مملكت صرف كرد.

داوود رشيدي، رئيس انجمن بازيگران سينماي ايران از حضور مردم و هنرمندان در اين مراسم تقدير كرد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم كه با حضور اندك هنرمندان برگزار شد، هنرمنداني چون پوري بنايي،علي دهكردي ،‌حسين خاني بيك، حبيب اسماعيلي ، بهمن دان وخسرو اميرصادقي ديگر حاضران در اين برنامه بودند.
















تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
روحش شاد و يادش گرامي باد
خدایش بیامرزد
خدایش بیامرزد
و روحش قرین رحمت و نور گردد

باری ُ شیر بانوئی دیگر از دیار گیلان به ملکوت اعلی پیوست.روحش شاد که انسانی و شرافتمند زیست و تعظیم در برابر طاغوت نکرد....
خدا روحش شاد كنه براي شادي روحش 3صلوات ختم كنيم
خدا رحمتش کند بر عکس بعضی ها این هنرمندان در قلب مردم جا دارند
روحش شاد
خداوند رحمت کناد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار