بازدید 4281
۶

کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه می‌دهد

بر اساس قانون برای تشکیل کمیته اضطرار حتما باید عدد شاخص به ۲۰۰ برسد یا این که وضعیت هشدار به صورت پیاپی به مدت دست کم ۴۸ ساعت تداوم پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴ 19 December 2015
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس قانون برای تشکیل کمیته اضطرار حتما باید عدد شاخص به ۲۰۰ برسد یا این که وضعیت هشدار به صورت پیاپی به مدت دست کم ۴۸ ساعت تداوم پیدا کند.

براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران دیروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. محمد هادی حیدرزاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه براساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شاخص کیفیت هوا روزگذشته ۱۲۵ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و همچنین گزارش‌های هواشناسی بر تداوم این روند تا اواسط هفته دلالت می‌کرد کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا صبح امروز شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

وی همچنین توصیه کرد در شرایط فعلی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و همچنین در این شرایط گروه‌های حساس در معرض آلودگی هوا قرار نگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶
آلودگی هوا چرا فقط برای شهری مثل تهران یک دغدغه محسوب میشه؟ شهر مشهد بخاطر جغرافیای خاصش و مسافران همیشگی که بر خلاف تهران در ایام تعطیلی بیشتر و بیشتر میشن آلودگی هوای به مراتب بیشتری داره. ضمن اینکه الگوی بارندگی در شهر مشهد خیلی کمتر از سایر شهرهاست.
خدا را شکر ما همیشه یا از زیاده روی غش می کنیم یا از کم روی (افراط و تفریط)میمیریم. نه آن زمان که 365 روز به بهانه آلودگی تعطیل بود نه الآن که به بهانه 44 ساعت کار مصوب که وجود ندارد بیمارستانها پر میشوداز بیماران تنفسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
دقيقا
اضططرارترین کار تعطیلیه
حداقل براي بچه هاي كوچولو. بدنهاشون توان جذب اين همه سرب رو نداره.
طرح زوج و فرد از درب منازل باید انجام شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها