بازدید 21356
۹

سگ‌های مزاحمِ آرامش و بهداشت یک محله

تغییر کاربری غیرمجاز یک واحد مسکونی به محل نگهداری حیوانات خانگی در محله فرمانیه، به معضل ساکنان این محله تهران تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۵۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 15 December 2015
تغییر کاربری غیرمجاز یک واحد مسکونی به محل نگهداری حیوانات خانگی در محله فرمانیه، به معضل ساکنان این محله تهران تبدیل شده است.

به گزارش در شهر، صدای سگ و گربه و دیگر حیوانات این کلینیک حالا آرامش کوچه بن بست یاس را برهم زده و فضولات حیوانات آن هم که در سطل های زباله ریخته می شود ضمن ایجاد بوی تعفن در این محدوده، خطر بیماری های واگیر و همچنین هجوم حشرات موذی به این محله را افزایش داده است.

شهرداری منطقه یک تهران نیز تا کنون موفق به برخورد قاطع با این پدید ناهنجار نشده و تنها قول داده است که به زودی مشکل را حل کند. دوربین «در شهر» شبکه پنج صداوسیما به سراغ این معضل شهری رفته است.

تعداد بازدید : 205

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۹
شما كه وارديد . . بكشيدشون . . . . .
عدم مديريت شهري!
مثل ترکیه اب و غذا بزارید برای حیوون ها چقدر خرج داره مگه یکم مهربون باشیم برای همه جا هست بخداا این زمین فقط مال شما نیست بفهمید
سلام
اگه دقت کنید تقریباً همه ی این عزیزان به یه نفرتی از این زبون بسته ها صحبت میکنند. خب اینها چه گناهی دارند! نکنه همشون رو باید کشت و از بین برد.روایتی از حضرت علی هست که میگه بترس از ظلم برکسی که جز خدا پناهی ندارد، این کس که فقط انسان نیست!! حیوانات هم هستند که جز خدا پناهی ندارند!!!!. اونها هم حق زندگی دارند همه چیز برای ما انسانها نیست!!! درسته که ممکنه برای اهالی مزاحمت ایجاد بشه و صد البته آرامش حق همه اونهاست ولی زیباتر نیست اگه همه با هم کمک کنند اول موارد ایجاد مزاحمت برای اهالی برطرف بشه(سر و صدا و بوی بد و تردد زیاد... که برای همشون راه حل هست) هم این مکان برای تیمار حیوانات زبون بسته ای که بیمار و ضعیف هستند اختصاص پیدا کنه که هم ثواب بزرگی هست هم توی روحیه همه اثر مثبت داره!
اگر این مشکل مناطق پایین شهر بود دوربین بازم میرفت رسیدگی کنه
این فکر عقب افتاده و حیوان آزار و بی اخلاق شماست که مزاحم ماست، بر اساس کدام آموزه های اخلاقی و اسلامی انقدر دشمن حیواناتید؟
سلام. فكر نمي كنيد حتي انتخاب عنوان خبر هم حيوان ستيزانه ست. مشكل آدمها هستند كه جاي مناسبي را شايد براي اين مقصود انتخاب نكره اند يا فضولات را در سطل زباله محلي مي ريزند چه ارتباطي به اين حيوونهاي بدبخت بي پناه داره كه صفت مزاحم به آنها مي دهيد
تحویل شهردار محترم شیراز بدهید تا با تزریق اسید دشمنان این حیوانات زبان بسته را راحت کند.
نظرتون چیه مثل حمله وحشیانه به کارتن خوابها بریزیم اتیششون بزنیم؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار