بازدید 4836
۳
مصاحبه

باقری: داوران الکی روی پنالتی های طارمی زوم کرده اند/ هانی باید بچگی کند و به ورزشگاه نیاید

پنالتی گرفتن شگرد مهدي طارمي بود. او بازيكني تكنيكي و سرعتي است كه مدافعان حريف را وادار به اشتباه كرده و خيلي خوب و درست پنالتي مي‌گيرد. اهل فريب دادن داور هم نيست اما متأسفانه فكر مي‌كنم توانايي مهدي را با فريب دادن اشتباه گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۴۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 23 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، کریم باقری مربی پرسپولیس در درباره زوم داوران روی مهدی طارمی گفت: داوران روي مهدي الكي حساس شده اند. آناليزي در برنامه 90 صورت گرفت كه اتفاقاً ثابت شد تمام پنالتي‌هايي كه روي مهدي طارمي شده و داور گرفته درست و صحيح بوده است. پس چرا بايد بعد از آن دست و دل داوران براي گرفتن پنالتي محرز بلرزد؟
دستیار برانکو افزود: از آن زاويه‌اي كه ما ديديم مدافع حريف پاي خود را جلوي مهدي ستون كرد و او را انداخت. اتفاقاً از خود طارمي هم كه پرسيدم گفت صددرصد پنالتي بوده است. حالا چرا داور نديد بايد از خودش پرسيد!

باقری: داوران الکی روی پناللتی های طارمی زوم کرده اند/ هانی باید بچگی کند و به ورزشگاه نیاید

باقری تاکید کرد: پنالتی گرفتن تاكتيك پرسپوليس نبود. مي‌توان گفت شگرد مهدي طارمي بود. او بازيكني تكنيكي و سرعتي است كه مدافعان حريف را وادار به اشتباه كرده و خيلي خوب و درست پنالتي مي‌گيرد. اهل فريب دادن داور هم نيست اما متأسفانه فكر مي‌كنم توانايي مهدي را با فريب دادن اشتباه گرفته‌اند.

باقری همچنین در مورد حضور هانی فرزند زنده یاد نوروزی در ورزشگاه ها به خبرآنلاین گفت: به نظرم ديگر نبايد هاني را با آوردن به استاديوم اذيت كنيم. او بايد برود و بچگي كند. بايد خودش تنها باشد. بچگي كند و پيش همسن و سال‌هايش باشد. اين جالب نيست كه توي استاديوم يكي او را صدا كند. ديگري بگويد برو آن طرف. آن يكي هم بگويد بيا اين طرف و هاني هم بخواهد جواب احساسات مردم را در اين سن و سال بدهد. اميدوارم دوستان هادي اين مسئله را درك كرده و ناخواسته باعث اذيت شدن هاني نشوند. همه ما او را دوست داريم و پدرش هم برايمان عزيز بوده و هست اما پسر هادي نوروزي بايد بچگي كند. بايد آرامش داشته باشد. به هر حال از ما گفتن بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عموی نازش می خواد تو چشم باشه و از این بچه استفاده میکنه
کاملا صحیحه این کارهای این مدت در بهترین حالت دوستی خاله خرسه هست. اگر نگیم موج سواری و..... قطعا بهترین کمک به هانی اینه که هرچه زوذتر به زندگی عادی برگرده و مراحل رشد عاطفی و هیجانی نرمال خودش را داشته باشه
افرین به کریم عزیز که مثل یک پدر فکر میکند نه یک ژورنالیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی