بازدید 3158

صدای پسر تونی بلند است،چکارش کنیم؟!

ابتدا اصغر حاجیلو با ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم ما صحبت کرد اما ناگهان به فریادهای پسر تونی ایراد گرفت. آنتونیو هیچ توهینی به حریف نکرد و او فقط دستورات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می کرد
کد خبر: ۵۴۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 21 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، قادر رحیم زاده مربی تیم  تراکتورسازی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: روز گذشته ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم. تیم ما به زیبایی توانست تاکتیک خود را به حریف دیکته کند و در نهایت 3 امتیاز را بگیرد.

وی درباره درگیری اصغر حاجیلو سرپرست سایپا با پسر تونی اولیویرا عنوان کرد: ابتدا اصغر حاجیلو با ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم ما صحبت کرد اما ناگهان به فریادهای پسر تونی ایراد گرفت. آنتونیو هیچ توهینی به حریف نکرد و او فقط دستورات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می کرد، حالا اگر صدایش بلند است، دیگر نمی شود کاری کرد. فکر نمی کنم مساله خاصی بود که آنها بخواهند اینطور درباره موضوع حرف بزنند.

مربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که ایا سعید آقایی در رختکن جنجال درست کرد،‌گفت: من کاری داشتم و خیلی زود ورزشگاه را ترک کردم. نمی دانم در رختکن چه اتفاقاتی افتاده اما بعید می دانم مشکل حاشیه ای به وجود آمده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل