بازدید 4284
۲

اتهام عجیب حنطه به فردوسی پور: عادل جوانان را روانه اروپا می کند!

حنطه تیم استقلال اهواز گفت؛ به جای اینکه فردوسی‌پور جوانان را راهی اروپا کند، بهتر است مربی‌ای بیاورد که برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی شود. چرا جوانان ما را فراری می‌دهد و به جای این کار فدراسیون را وادار کند که یک مربی بسیار خوب بیاورد.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 20 October 2015

به گزارش تابناک ورزشی، علی حنطه در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: روز گذشته در تمرین‌های تیم حضور پیدا کردم و تیمی بی‌انگیزه، بی‌روح و افسرده دیدم و این تیم مانند تیمی بود که از جنگ برگشته است که پس از صحبت‌هایی که با آن‌ها داشتم کمی اعتماد به نفس پیدا کرد.

سرمربی تیم استقلال اهواز در واکنش به صحبت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه شب گذشته 90 گفت: من اصالتا خوزستانی هستم و نمی‌دانم که فردوسی‌پور به دنبال چه چیزی است و باید جریان در و تخت را بگوید و آیا اگر این تیم به شهر صنعتی دیگری می‌رفت و در آنجا هزینه می‌شد خوب بود؟ آیا اگر مربی‌ای می‌آورد که با خود فردوسی‌پور آشنا بود، مشکلی نبود؟

او بیان کرد: فردوسی‌پور می‌داند فوتبال یعنی چه؟ ما تجربه داریم و آیا او یک بازی رسمی هم دارد؟ من 14 سال است که مربی‌گری می‌کنم و می‌دانم که در بازی‌ها چه اتفاقی می‌افتد و این‌ها را لمس کرده‌ام و اگر فردوسی‌پور نمی‌داند، اینترنت که دارد و می‌تواند جست‌وجو کند. او یک تریبون دارد و کاملا از آن استفاده می‌کند و بهتر است به جای این کارها به مسائل فدراسیون بپردازد.

حنطه ادامه داد: به جای اینکه فردوسی‌پور جوانان را راهی اروپا کند، بهتر است که مربی‌ای بیاورد که برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی شود. چرا جوانان ما را فراری می‌دهد و به جای این کار فدراسیون را وادار کند که یک مربی بسیار خوب بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: ما فوتبال را می‌فهمیم و فوتبال در جسم‌مان است و حرفی که فردوسی‌پور می‌زند را می‌فهمیم. رسانه‌ها هر کاری که می‌خواهند می‌کنند و کسی هم چیزی نمی‌گوید. فردوسی‌پور برادر من فوتبال ایران را که می‌دانی چه هست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد: من با آگاهی آمده‌ام و در این 14 سالی که کار کرده‌ام در بحران بوده‌ام. تعدادی رسانه و خبرگزاری هستند که صادقانه کار می‌کنند که از آنها تشکر می‌کنم؛ چرا که آنها باج نمی‌دهند. من در خوزستان کار کرده‌ام و بیشتر اهالی رسانه را می‌شناسم که خوب هم هستند به هر حال مرگ از رگ گردن هم به انسان نزدیک‌تر است. مگر هادی نوروزی نبود که خوابید و فوت شد و چقدر پیام فوت او را روی گوشی‌هایمان دیدیم. پس به دنبال چه هستیم؟ خداست که به انسان عزت و ذلت می‌دهد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در این شرایط مشکلات استقلال اهواز را رفع کند گفت: قبل از جام حذفی و تقریبا 35 روز پیش با من از سوی هارون یعقوبی قائم مقام باشگاه صحبت شد و پس از آ‌ن هم بعد از بازی با گسترش فولاد آقای ملکی مالک باشگاه به مشهد آمد و در حرم آقا امام رضا 2 ساعت با یکدیگر صحبت کردیم و من گفتم آیا 15 درصد پول دارید و هر وقت این مقدار را داشتید من را خبر کنید و اگر هم مربی کنونی‌تان نتیجه گرفت که چه بهتر. در هر حال مسئولان باشگاه هم آبرو و مال‌شان را گذاشته‌اند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا چرت میگی؟فردوسی پور گفت چون خوزستانی هستی و بومی بهتر میتونی تیمت رو بگردونی.حرف بدی زد؟بعد میگی حرفشو میفهمی؟تو چه مربی هستی که14ساله تو بحرانی؟حالا کلاس میزاری که با تیم صحبت کردی اعتمادبنفسشون برگشته؟بابا اعتمادبسقف
معلومه داخل سرش هم مانند بیرونشه!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست