بازدید 8142
۱
گزارش

از دستفروشی در استادیوم و دیزی فروشی در جنوب شهر تا درخشش در لیگ برتر

سادگی و صداقت این دو برادر تا حدی بود که به صراحت از وضع بد و دشوار مالی شان گفتند و اینکه می خواهند با تلاش مسیر زندگی شان را تغییر دهند. این دوقلوها که ساکن محله فلاح در جنوب شهر تهران هستند، حتی بین هم محله ای های شان هم به خوبی و درستی شهرت دارند.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳ 20 October 2015

برادران دوقلوی باشگاه راه آهن به نام محمدی که پدیده لیگ امسال لقب گرفته اند، در برنامه نود اعتراف کردند که پرسپولیسی هستند و در زمانی که این تیم بازی داشت در کنار لیدرهای این باشگاه به تشویق پرسپولیسی‌ها می‌پرداختندو حتی بین تماشاگران این تیم دستفروشی می کردند!

به گزارش تابناک ورزشی، سادگی و صداقت این دو برادر تا حدی بود که به صراحت از وضع بد و دشوار مالی شان گفتند و اینکه می خواهند با تلاش مسیر زندگی شان را تغییر دهند. این دوقلوها که ساکن محله فلاح در جنوب شهر تهران هستند، حتی بین هم محله ای های شان هم به خوبی و درستی شهرت دارند.

در بخش دیگری از این برنامه مغازه کوچک لوازم یدکی فروشی این دو برادر که هنوز هم وسایل تمرین شان در آن پیدا می شود ، به نمایش درآمد.

مهرداد محمدی در بخشی از این برنامه اعلام کرد که زمانی در محله شان یک دیزی فروشی راه اندازی کرده بودند که یکی از آنها آشپزی می کرد و دیگری پیک غذارسان بود.

این دو فوتبالیست که نمادی از شکوفایی استعدادهای پاک و واقعی فوتبال در ایران هستند، با کمترین امکانات و تمرین به این نقطه رسیدند و مانور عادل برای تبلیغ آنها کاملا دلیل آموزشی داشت. فردوسی پور بارها روی انتن از این دو برادر خواست که دنبال حاشیه نروند و با جدیت به آینده شان فکر کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی بامزه بودن خیلی قشنگ بود
کاش همیشه همینطور ساده و بی ریا بمونن درست مثل بچه کوچیک بی آلایش و پاک بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی