بازدید 20582

سند استقلالی ها برای پرسپولیسی بودن عادل!

استقلالی ها می گویند عادل نظرسنجی هایش را در مقطع بعد از انقلاب طرح می کند که پس از انقلاب و در دهه 60 موقعیت پرسپولیس در فوتبال ایران چشمگیرتر بود!
کد خبر: ۵۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 20 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها ابزار دیگری پیدا کرده اند که انگ طرفداری از تیم رقیب را به او بچسبانند! آنها می گویند با اینکه عادل فردوسی پور سعی می کند خودش را فردی بی طرف در جامعه فوتبال معرفی کند اما خیلی ها معتقدند این مفسر و گزارشگر فوتبال کشور به شدت پرسپولیسی است. هر چند خود او هم در مصاحبه ای با فرهاد مجیدی گفته بود که در نوجوانی هوادار رنگ قرمز بوده اما استقلالی ها دنبال اثبات این حرف در برنامه عادل هستند.

پرسپولیس بودن عادل ثابت شد

اخیرا هم که در جریان بازی پرسپولیس مقابل صبا هواداران سرخپوشان تهرانی یکصدا او را با شعار "عادل پرسپولیسی" صدا کردند.این در حالی است که این مجری توانمند باشگاه قرمز را بارها با چالش مواجه کرده است.
با رای های بیشتری که طی هفته های اخیر بازیکنان پرسپولیس بدست آورده اند، در اردوگاه رقیب این جنگ روانی راه افتاده که فردوسی پور نظرسنجی برنامه خود را به سوالاتی اختصاص می دهد که از قبل معلوم است یک پرسپولیسی برنده این نظرسنجی می شود!
عادل نظرسنجی هایش را در مقطع بعد از انقلاب طرح می کند که  پس از انقلاب و در دهه 60 موقعیت  پرسپولیس در فوتبال ایران چشمگیرتر بود و حتی بیشتر به تیم پرسپولیس توجه می شد و مربیان تیم های ملی نیز اکثرا پرسپولیسی بودند و کمتر به اعضای تیم استقلال یا تاج سابق میدان داده می شد.
استقلالی ها می گویند با این کارها ثابت می شود عادل به شدت پرسپولیسی است. هفته قبل هم که محمد پنجعلی برنده نظرسنجی"بهترین مدافع  پس از انقلاب" شد و کاملا معلوم است اگر این نظرسنجی در پست های دیگر هم طرح شود شانس برنده شدن بازیکنان پرسپولیس بیشتر خواهد بود.
این در حالیست که عادل و کارشناسانش برای انتخاب جواد زرینچه در دفاع راست، نهدی مهدوی کیا را به یک خط جلوتر بردند و محمدخاکپور را هم در نظرسنجی دفاع وسط گنجاندند تا جواد آبی ها با صلابت برنده نظرسنجی این پست شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۶
شما هم باید با منطق و هوشمندی بیشتری خبرهاتون رو ارسال کنید. خبرهاییکه در عین جذاب بودن بار مثبتی هم از خود برای فوتبال برجای بگذارد.
اینطور هم که شما دلایل منطقی! آوردی شک ندارم استقلالی هستی و ناراحتی.
آخه تابناک جون چرا نمیخوای قبول کنی پرسپولیسی ها بیشترن؟ حتما بین عابدزاده و حجازی هم معلوم بود کی بهترین گلر میشه ها؟
خوب، خدا رو شکر که مشکلات مردم یکی یکی داره حل میشه.
خبر بسیار بی‌ربط.
خدا آخرو عاقبت فردوسی پوز رو به خیر کنه
خداییش ما دیگه دغدغه ای نداریم چسبیدیم به این موضوع که یه مجری پرسپولیسی یا استقلالیه
اينقدر حرص نخور... تهمت هم نزن... استقلال هم خوبه... تقصير عادل چيه كه پرسپوليس طرفداراش هميشه بيشتره ؟؟؟
عادل از سالم ترین و با سوادترین مجریان تلویزیونه وبارها بی طرفی خودش رو اثبات کرده , بیاید قدر سرمایه هامونو بدونیم وبه همدیگه برچسب نزنیم
خوب خیابانی هم که خیلی تابلو یه استقلالی متعصبه.
خدارو شکر یکی از پیچیده ترین مسایل مهم مملکتی حل گردید دیگر ملت ایران هیچگونه ناراحتی نباید داشته باشند در ضمن به ثابت کننده آن هم بشدت تبریک و شادباش عرض میکنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
یعنی اهمیت موضوع در حد برجامه !
ما که ندیدیم اینجوری باشه
اینکه تابلو پرسپولیسیه...ولی خداییش طرفدارای پرسپولیس بیشترن دیگه.هرنظرسنجی که بین پرسپولیس و استقلال بوده پرسپولیس با اختلاف برنده شده
عادل لنگی پور
جسارتا" آب نداریم.قطعه ! یا همون آب قطعه با این تحلیلتون
زور بهت اومده که همیشه پرسپولیس سرورتون بوده. چشمت کور که عادل هم پرسپولیسیه.
مسخره! با این نظرت!
عزیز دل اینجوری نیست چون پرسپولیسی ها بیشترن در نتیجه آمار به نفع اونا میشه ربطی به عادل نداره
اصلا پرسپولیسی بودن فردوسی پور قدر مهم نیست
واقعا خنوزم کسی برنامه نود رو دنبال میکنه ؟!!
عجیبه
معلومه شما برنامه نود نمیبینی یا یک استقلالی هستی! وقتی نوشته بهترین دفاع وسط بعد از انقلاب و از استقلال هم گزینه هست ربطی به پرسپولیسی و استقلالی نداره، این مردم هستن که انتخاب میکنن
اینکه پرسپولیسیا اکثریت جامعه رو تشکیل میدن مشکل عادل نیست
چه ربطی داره یعنی پنجعلی بهتر نبوده؟!!
برنامش ابکی شده
مرد نیستی و چاپ نمی کنی.
تا دراد چشم اونایی که نمی تونن ببینن.
مرگ بر تاج و تخت و خان و خانین و این پدر سوخته بازیا.
خب شما ک بی طرفیو داری از کیسه طرفداری میکنی تو همه ی پستها بهترینا پرسپولیسین یادت باشه بهروز سلطانی چون بازی ملی کمی داشت بین گزینه ها نبود و دروازبان مفت خوری مثه رحمتی بود ولی ورمرزیار و حاجیلو با تعداد بازیای کمتر نسبت ب منافیو خیلیای دیگه بودن پس عادل استقلالیه نه؟؟
خب گناه پرسپولیسی ها چیست که در نظر سنجی با وجودی که حتی بعضا سه پرسپولیسی قرار دارد و ارا پخش می شود ولی بازهم یک پرسپولیسی برنده می شود.
حاشیه ها شروع شد.
توی نظر سنجی اخر فقط یک استقلالی بود،، این یعنی شانس ورمزیار بیشتر از پرسیپولیسی هاست چون نظرات قرمزها پخش میشد
قبل از انقلاب یادآور شش تاییاست.
لوس بود تحلیلتون!
الان تعداد کسایی که بازیکنای قبل از انقلاب رو یادشون باشه خیلی کمه!!
شما بفرمایید چطوری نظر سنجی بذارن که استقلالی در بیاد؟!!!!
این نویسنده پر از عقده است
تو گزینه های برنامه نود استقلالی هم بود استقلالی ها می تونستن به استقلالی ها رای بدن .ولی مردم به بهترین ها رای میدن مثل زرینچه تو دفاع راست .بهتر شما مطلب بهتری پیدا کنید بنویسید
چه تو جيه احمقانه اي!خب به عر دليل بهتر بوده مهم نيست اينم پرسيده كي بهتره؟نكنه بايد علي چيني رو انتخاب ميكرد؟يا هاشم بيكرزاده؟
پس زرینچه هم پرسپولیسی بوده که تو رای آورد. یا عابدزاده که اصلا تو استقلال بازی نکرده!!
به نظرشماغیرازاین گزینه های پرسپولیسی به قول شما بهتر بودن اگه بودن بگو همین شماها این فوتبالو نابود کردید خو بهترین ها پرسپولیسی بوده به عادل چه‌ربطی داره
پرسپولیس تیم مورد علاقه دولتمردان بعد از انقلاب بود.واسه همینم تا تونستن به این تیم میدون دادن.نسل پرسپولیسیای الان اکثرا از همون موقع شکل گرفت
شما چرا این بحثها رو داغ می کنید؟ چقدر می خواید پول مردم رو بریزید تو جیب مخابرات؟
این آقا به شدت و طرز اعصاب خورد کنی بارسایی و پرسپولیسی هست
ما استقلالی ها برنامه نود را تحریم میکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست