بازدید 7167

دایی: همین ها به هادی «حیا کن، رها کن» می گفتند، حالا شخصیت شان عوض شده!

علی دایی همچنان از بابت رفتار برخی ها در مورد هادی نوروزی ناراحت است تا جایی که در مصاحبه های خود مدام روی این موضوع تاکید می کند.
کد خبر: ۵۳۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 15 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم صبا گفت: تمام این برنامه‌ها موج‌سواری روی نام و شماره نوروزی است و می‌خواهند از نام او سوءاستفاده کنند وگرنه خیلی از مسئولان سازمان لیگ پیش از این نمی‌دانستند هادی چه شماره‌ای می‌پوشد.

دایی: همین ها برای هادی شعار «حیا کن، رها کن» سر می دادند، حالا شخصیت شان عوض شده!

علی دایی افزود: درباره بازی فردا نباید حرف خاصی بزنم اما می‌دانیم که بازی سخت و دشوار است. در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم و به غیر از یکی دو نفر همه آماده هستند. راجع به پرسپولیس صحبت کردن بیهوده است چون پرسپولیس امسال از نظر فوتبالی خوب کار کرده و نتایجی که الان گرفته در شأنش نبوده است. این نتیجه‌گیری به خاطر اشتباهاتی بود که به ضرر پرسپولیس رخ داد و اگر این اشتباهات نبود پرسپولیس الان باید دو برابر امتیازات فعلی را می‌داشت اما به حقش نرسیده است.
 
دایی گفت: پرسپولیس مربی بسیار بزرگی مانند برانکو دارد که استاد من بوده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. قرار است بعد از مدت‌ها با هواداران پرسپولیس دیدار داشته باشم و امیدوارم با قضاوت خوب داور بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز حساس را بگیریم و خودمان را از میانه جدول بالا بکشیم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس نقطه قوت این دیدار خواهند بود چرا که می‌خواهند جای هادی نورزی را پر کنند و نشان دهند که جای او خالی نیست. بنابراین آنها تلاش دو چندان می‌کنند تا پیروز شوند و ما هم هدف مشخصی داریم و برای اینکه به بالای جدول برسیم همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه بازی خوب نتیجه بگیریم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه امکان دارد به خاطر هادی نوروزی فردا پرسپولیس برنده بازی باشد گفت: سوالی پرسیدید که هیچ‌کس نمی‌تواند جوابش را بدهد. هادی برای ما عزیز است اما شرایط فوتبال فرق می‌کند.
 
دایی خاطرنشان کرد: بزرگترین اشتباه ما این است که قدر آنهایی که زنده هستیم را نمی‌دانیم. خودم سرمربی پرسپولیس بودم و دیدم که شعار «حیا کن، رها کن» را از روی سکوها علیه هادی نوروزی سر دادند و او را آزرده خاطر کردند اما همان آدم‌ها اکنون شخصیت‌هایشان عوض شده و روی دیگری از خودشان نشان می‌دهند. به احترام هادی نام او را به نیکی یاد می‌کنیم اما فردا برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل