بازدید 9417

سلامت روحی عامل تیراندازی زندان آباده تأیید شد

متهم پرونده تیراندازی در زندان آباده این استان که اقدام به کشتن پنج مامور زندان و زخمی شدن یک نفر دیگر در صبح یکشنبه هفته جاری کرده بود به لحاظ روحی روانی در سلامت کامل است.
کد خبر: ۵۳۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 30 September 2015
به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس متهم پرونده تیراندازی در زندان آباده این استان که اقدام به کشتن پنج مامور زندان و زخمی شدن یک نفر دیگر در صبح یکشنبه هفته جاری کرده بود به لحاظ روحی روانی در سلامت کامل است.

به گزارش ایرنا، سعید غلامزاده افزوده است: متهم در کمیسیون پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفته و بررسی ها حکایت از این داشته که در نامبرده هیچگونه علائمی از جنون مشاهده نشده است.

پیشتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستان آباده در مجلس شورای اسلامی و نیز محمدرضا زارع فرماندار این شهرستان در گفت و گو با ایرنا عنوان کرده بودند که سرباز وظیفه ای که حدود ساعت هفت صبح یکشنبه با شلیک گلوله در حیاط زندان آباده باعث کشته شدن پنج نظامی و مجروح شدن یک سرباز دیگر شد، ضمن داشتن اختلالات روانی با مقتولین نیز اختلاف سلیقه داشته است.

این گزارش حاکی است سرباز متهم در برج دیده بانی حیاط زندان ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و با مراجعه افسر نگهبان برای بررسی موضوع، وی و چهار تن از سربازان را به قتل رساند.

به گفته مسئولان منطقه بدنبال این حادثه به منظور کنترل شرایط و ایجاد آرامش در شهرستان، بلافاصله شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داد که در آن ماموریت هایی به سازمان های مرتبط محول شد تا موضوع را به سرعت و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل