بازدید 6857
اکنون به لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم

حسین فرکی: بضاعت سپاهان همین است

سرمربی تیم سپاهان می‌گوید بضاعت سپاهان همین است و می‌دانستم که بازی بی‌کیفیت می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶ 15 September 2015
سرمربی تیم سپاهان می‌گوید بضاعت سپاهان همین است و می‌دانستم که بازی بی‌کیفیت می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، حسین فرکی پس از تساوی سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: من از قبل می‌دانستم که قرار است بازی بی‌کیفیتی را داشته باشیم چرا که پس از یک وقفه هر گاه لیگ شروع می‌شود قطعا تیم‌ها نمی‌توانند کیفیت لازم را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هر دو تیم دارای مشکل بودند اما هر دو مدعی هستند ادامه داد: بازی امروز سپاهان با توجه به اینکه بسیار خوب نبود اما من را راضی کرد. خیلی تلاش کردیم اما زور گل زدن نداشتیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ما نسبت به حریف موقعیت بیشتری داشتیم. موقعیت‌های خطرناک و صددرصدی هم داشتیم اما امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم چرا که واقعا هیچ زوری برای گل زدن نداریم و انگار اصلا بلد نیستیم گل بزنیم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: اگر با هدف قهرمان شدن در لیگ برتر و جام حذفی پا به میدان گذاشته‌ایم باید چاره‌ای بیندیشیم و زحمت بیشتری بکشیم و ما نیازمند جبران امتیازهای از دست رفته هستیم.

فرکی با اشاره به اینکه بضاعت سپاهان همین است و چاره‌ای به جز این نداریم ادامه داد: چه کار کنیم که بلد نیستیم گل بزنیم و توان نگه داشتن توپ در جلو را نداریم. آیا شما چاره‌ای جز این گونه بازی کردن دارید؟ باید راهی را بررسی کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم. ما دل‌مان را به جوانان تیم خوش کرده‌ایم و در این زمان انتظار داریم بازی جوانان‌مان بگیرد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم و چاره‌ای جز صبر کردن تا نیم فصل هم نداریم.

سرمربی تیم سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگ‌ترین شانس‌هایی که آوردیم این است که این بازی‌ها بهمن‌ماه شروع می‌شود و ما در نیم فصل با پر کردن یک سهمیه بازیکنی که داریم و همچنین مشخص شدن تکلیف بازیکنان‌مان شاید بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

وی به مدافعان خود اشاره کرد و گفت: وقتی بضاعت تیمی مثل سپاهان چنین نیمکتی و چنین بازیکنانی است، کار بسیار سخت می‌شود. برای مثال اگر یکی از دو بازیکن ما یعنی هادی عقیلی و عبدالله کرمی سه کارته شده یا کارت قرمز بگیرند نفر سومی نداریم که در زمین بگذاریم و این مشکلات متعدد سپاهان باعث شده که اصلا به لیگ قهرمانان فکر نکنیم و فکر بازی‌های آسیایی را به بعد از نیم فصل بسپاریم چرا که ما اعتقاد داریم در ناامیدی بسی امید است و امیدوارم گزینه‌هایی به سپاهان اضافه کنیم که در آسیا بتوانند در حد سپاهان کار کنند.

وی با بیان اینکه ما از لحاظ روحی به شدت مشکل داریم و تیم سپاهان تیم نگرانی است ادامه داد: وکیل‌مان در تهران و وکیل‌ دیگرمان در سوئیس درخصوص بازیکنان بلاتکلیف ما شیمبا و پادوانی همواره به ما امیدواری می‌دهند و ما منتظر جواب آن‌ها هستیم. اما دارد دیر می‌شود و ما در حال ناامید شدن از این دو بازیکن هستیم چرا که امروز خلعتبری نبود، محرم نویدکیا نیست، پادوانی را نداریم، لوسیانو پریرا نیست،‌حاج صفی را از دست داده‌ایم و چنین تیمی با چنین بضاعت و نیمکت بافاصله‌ای در اختیار داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار