بازدید 6468

مسکو: به ارتش سوریه کمک می‌کنیم

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه روز پنج‌شنبه گفت ارتش سوریه تنها نیروی قادر به مقاومت در برابر داعش در این کشور است و مسکو از آن حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 10 September 2015
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه روز پنج‌شنبه گفت ارتش سوریه تنها نیروی قادر به مقاومت در برابر داعش در این کشور است و مسکو از آن حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز پنج‌شنبه بار دیگر گفت ارتش سوریه تنها نیرویی است که در این کشور در حال نبرد با داعش است و به همین جهت مسکو از آن حمایت می‌کند.

پسکوف که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، با بیان اینکه روسیه از ارتش سوریه حمایت می‌کند، گفت: «تهدید داعش امری مشهود است... نیروهای مسلح سوریه، تنها نیرویی است که قادر به مقاومت در برابر این تهدید هستند.»

وی افزود: «متخصصان نظامی روس که در سوریه هستند، بر روی تجهیزات نظامی را که بر اساس قوانین بین‌المللی (به سوریه) تحویل داده شده، کار می‌کنند.»

به نوشته خبرگزاری اینترفکس، پسکوف همچنین تصریح کرد که ائتلافی که به بهانه مقابله با داعش شکل گرفته، باید از نظام سوریه کمک بگیرد و ارتش سوریه باید در آن نقش داشته باشد.

او به سخنرانی ماه آینده ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل هم اشاره کرد و گفت پوتین در آنجا در مورد سوریه و مبارزه با داعش صحبت می‌کند.

به گفته پسکوف، پوتین برنامه‌ای برای دیدار با باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر