برخورد با 315‌هزار خودرو در دور‌ دورهای‌ شبانه

نیروی انتظامی با بیش از 315 هزار خودرو متخلف در ساعات پایانی شب در دور دورهای شبانه برخورد کرد که از این تعداد بیش از 21 هزار خودرو راهی پارکینگ شدند.
کد خبر: ۵۲۹۹۳۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 07 September 2015
|
6290 بازدید
نیروی انتظامی با بیش از 315 هزار خودرو متخلف در ساعات پایانی شب در دور دورهای شبانه برخورد کرد که از این تعداد بیش از 21 هزار خودرو راهی پارکینگ شدند.

توقیف بیش از 315 هزار خودرو در دور دورهای شبانهسردار حسین ساجدی نیا در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اعمال قانون بیش از 315 هزار خودرو در طول شب اظهار کرد: حدود 21 هزار خودرو توقیف شده و به پارکینگ انتقال یافته است.

وی دلایل توقیف این خودورها را دور دور کردن در معابر اصلی شهر مزاحمت نوامیس آلودگی صوتی، کشف حجاب و نقص فنی خودروها بیان کرد و ادامه داد: همچنین 288 راننده متخلف که حالت عادی نداشته‌اند و در حالت مستی بوده‌اند نیز دستگیر شده‌اند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه از ابتدای سال 93 تا بحال بیش از ده هزار خودرو تذکر گرفته و ارشاد شده‌اند گفت: در همین راستا گواهینامه 83 راننده متخلف که بیش از 30 امتیاز منفی داشته‌اند نیز ضبط شده و دیگر نمی‌توانند رانندگی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه هزار و 87 خودروی ویژه و لوکس در حال توقیف و در پارکینگ‌های نیروی انتظامی قرار دارند افزود: در مرحله نخست خوردهای متخلفین به مدت یک هفته توقیف می‌شود اما اگر باز هم این رانندگان تخلف کنند برای رانندگان پرونده قضایی ایجاد شده  و برخورد کوبنده تری با متخلفین خواهد شد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات