بازدید 13598
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

سندرم مرگ ناگهانی چیست؟

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 04 September 2015
سندرم مرگ ناگهانی چیست؟ هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌ «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

سندرم مرگ ناگهانی چیست؟



سندرم مرگ ناگهانی آریتمی (SADS) یک مشکل قلبی بدون علت مشخص است. این سندرم به علت خطا در سیستم الکتریکی قلب به وجود می آید و ضربان قلب به طور ناگهانی نامنظم می شود. این نوع خطاها اغلب ارثی است یا می تواند به علت مصرف دارو باشد. گاهی نیز هیچ علت مشخصی ندارد.

بیشتر بخوانید


تصاویر: ساخت آویزهای زیبا

تصاویر: ساخت آویزهای زیبا

بیشتر ببینید

عاشقانه های نادر ابراهیمی



کودکان دوامِ محدود‌ِ شادی‌هایشان را باور نمی‌کنند. آن‌ها به لحظه‌های سنگین ندامت نمی‌اندیشند. برای کودکان مرگ سوغاتی‌ست که تنها به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌رسد.

بیشتر بخوانید


روغنی برای سفت شدن و جوانسازی پوست

روغنی برای سفت شدن و جوانسازی پوست

برای افرادی که پوست خشکی دارند بسیار موثر است . چربی آن  در صورت جذب می شود و پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی پوست را درمان می کند. کسانی که پوستشان حساس است و آلرژی دارند ولی می خواهند از مرطوب کننده استفاده کنند بهتر است از روغن بادام استفاده نمایند. برای درمان آلرژی و التهاب پوست نیز کارا است. برای زانو، آرنج و پاشنه پا که ممکن است سفت شده باشند مناسب است. قسمتی از پوست که بریده شده است ، درمان زخم های جزئی و عفونت با روغن بادام امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید


ست های زیبای لباس مجلسی زنانه



بیشتر ببینید


جشن تولد با «تم زنبوری»

جشن تولد با تم زنبوری

بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار