بازدید 6419

تیم بازیکن سابق استقلال در حاشیه!

کد خبر: ۵۲۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 16 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، محمود طاهر ریاست هیئت مدیریه الاهلی مصر راجع به استعفای وائل جمعه مدیر سابق فوتبال گفت:او به خاطر مصاحبه اخیرش با روزنامه مجبور به استعفا شده است.

طاهر گفت: جمعه از دلسوزان الاهلی به حساب می آید و بسیار خوش اخلاق است.او با یکی از اهالی رسانه گفتگویی دوستانه داشت که این شخص با زیر پا گذاشتن اخلاق حرفه ای آن را در روزنامه ها منتشر کرد.

او اضافه کرد که برخی از رسانه ها سعی دارند تا بین مدیریت باشگاه محبوب الاهلی و طرفداران اختلاف ایجاد کنند و ما باید بهترین تصمیم را برای مقابله با چنین تصمیماتی اتخاذ کنیم.

مطلب جالب توجه این است که هندریک هلمکه بازیکن فوتبال برزیلی-آلمانی که سابقا برای باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران در پست هافبک توپ می‌زد، در ترکیب تیم الاهلی مصر قرار دارد.

 الاهلی مصر ، باشگاه کنونی هندریک هلمکه است بازیکنی بود که در نیم فصل به استقلال آمد و به دلیل مصدومیت از فهرست این تیم کنار رفت، هندریک هلمکه 27 ساله آلمانی که اصالتا برزیلی است بازیکن جدید خط میانه تیم الاهلی است. او پیش از عزیمت به مصر در تیم لیگ برتری یارو فنلاند بازی کرده و قرار بود که در تیم استقلال ایران توپ بزند اما قرارداد او در اواخر دسامبر گذشته به سبب مصدومیت این بازیکن فسخ شد.گفتنی است که الاهلی تیمی محبوب در مصر به حساب می آید و هزاران مصری اخبارش را پیگیری می کنند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر