بازدید 10511
۶

باز حادثه و باز هم ضدونقیض‌گویی مسئولان البرز

نکته جالب توجه این بود که باقری صبح فردا نظر خود را تغییر داد و حال معلوم نیست که این ضد و نقیض گویی یک مسئول رسمی در استانداری البرز به چه دلیل بوده است؟
کد خبر: ۵۲۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 01 August 2015
شامگاه جمعه خبرهایی در چند استان کشور از جمله استان البرز به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری منتشر شد.

به گزارش تابناک البرز، این خبر حکایت از مشاهده یک شی نورانی و برخورد آن با زمین در استان هایی چون قزوین، همدان و البرز داشت.

در ساعت 2 و 41 دقیقه بامداد روز نهم مرداد، خبرگزاری رسمی دولت در استان البرز به نقل از مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز خبری را منتشر کرد و نوشت: مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرزبا تایید سقوط شهاب سنگ در این استان، گفت: شهاب سنگی نیمه شب پنجشنبه در منطقه ای بیابانی بین شهرستان های اشتهارد و نظرآباد در استان البرز برخورد کرده است.

در ادامه این خبر آمده بود: ابوالقاسم باقری ساعات ابتدایی بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهاب سنگین در منطقه ای بیابانی سقوط کرده، احتمال اینکه خساراتی داشته باشد، بسیار کم است و تا کنون نیز گزارشی از خسارات احتمالی ارایه نشده است.

نکته جالب توجه این بود که باقری صبح فردا نظر خود را تغییر داد و به برخی از رسانه ها از جمله خبرگزاری تسنیم، مهر و ایسنا گفت که خبر سقوط شهاب سنگ در استان البرز را تایید نمی کنم.
وی حتی گفت و گویی را با پرتال رسمی استانداری البرز انجام داد که در ان آمده بود: مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: خبر سقوط شهاب سنگ در این استان تنها بر پایه اظهارات مردمی بوده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، ابوالقاسم باقری در گفتگوی تلفنی، ضمن تکذیب خبر سقوط شهاب سنگ در این استان گفت: خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر سقوط شی نورانی در منطقه اشتهارد و نظرآباد، تنها متکی به اظهارات و شواهد مردمی بوده است و تا کنون در این استان هیچ شهاب سنگی رویت نشده است.

وی افزود: اگر شهاب سنگ سقوط کرده بود باید شاهد خسارات های ناشی از آن بودیم که تا کنون نیز گزارشی اعلام نشده است.
باقری گفت: خبر سقوط شهاب سنگ در استان البرز را تکذیب می کنم.

حال معلوم نیست که این ضد و نقیض گویی یک مسئول رسمی در استانداری البرز به چه دلیل بوده است؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
چند خبر در همین خصوص منتشر شده مثلا مسئول هواشناسی زنجان این شی مشکوک رو با عقبه 500 متر با چشم خودش دیده
شبکه شما امروز در بخش خبرش یک تکه از شهاب سنگ را نشان داد که در یک مزرعه افتاده بود بنابراین دیگر تکذیب نشان دهنده عدم اطلاع اشخاص است
این هم روشی برای فرار به جلو از عواقب مسئولیت ستادهای بحران است . اگر خبر درست باشد که اطلاع رسانی کرده اند و مابقی جریانها . اگر هم نادرست باشد بهانه برای نادرستی میاورند به هر حال از مورد اول دردسرش کمتر است و ننگ بی مسئولیتی نمیخورند
عموما استان البرز نه تنها دراین مورد بلکه در تمام موارد توسعه - عمرانی-سیاسی- اقتصادی و....دارای مدیرانی بدقلق و کند می باشد و اکثر پروژه با کندی و تاخیر چندین برابری صورت میگیرد- اینکه بماند شهاب سنگ
ما در قزوين بصورت آشكار مشاهده كرديم . متعجبيم چرا بعضي ها مي خواهند بگويند مردم دروغ مي گند.
من متوجه نمی شوم چه نیازی به تائید و یا تکذیب مقامات دولتی در این زمینه می باشد؟ نکند مسئولین به همه امور مسلط هستند و برای چنین اتفاقاتی نیاز به تائیدیه آنها می باشد؟ آیا با تکذیب یک اتفاق مربوط به علم نجوم و کهکشان در اصل ماجرای رخ داده تغییری بوجود می اید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر