بازدید 9397

نقل و انتقالات:منچسترمونیخی‌هاراشکارمی‌کند؟

امشب هم با 10 خبر از نقل وانتقالات روز با ما باشید؛ این رو ها هر چه هوا گرمتر می‌شود بازار شایعات و نقل وانتقالات نیز داغ تر می‌شود. از تصمیم سختر شوان اشتایگر تا ابراز رضایت خوان کاردادو را در تابناک بخوانی
کد خبر: ۵۱۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 02 July 2015
به گزارش تابناک؛ امشب هم با 10 خبر از نقل وانتقالات روز با ما باشید؛ این روزها هر چه هوا گرمتر می‌شود بازار شایعات و نقل وانتقالات نیز داغ تر می‌شود. از تصمیم سخت شوان اشتایگر تا ابراز رضایت خوان کاردادو  در چلسی را در تابناک بخوانید.

اشتایگر تنها کسی است که میتواند در مورد آینده تصمیم بگید 
پس از آن که تیم منچستر یونایتد پیشنهاد انتقال شوان اشتایگر به این باشگاه را مطرح کرد. خود این بازیکن نیز برای پیوستن به اولدترافورد ابراز علاقه کرد. پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن در این باره اعلام کرد که شوان اشتایگر تنها کسی است که می‌تواند درمورد آینده بلند مدت خود تصمیم بگیرد.
باستین شوان اشتایگر 




درد سر با ترقوه !

شکستگی استخوان ترقوه خاویر هرنانز در بازی تیم‌های مکزیک-هندوراس  منجر به به بستری شدن این بازیکن شد که این مسئله می‌تواند کار انتقال وی از منچستر یونایتد را دشتوار تر کند. هرناندز از سال گذشته به صورت قرضی در رئال بازی می‌کرد. 
باستین شوان اشتایگر




بیستمین بازیکن 20 ملیونی پورتو 

انتقال 20 میلیون پوندی جکسون ماترینز به تیم اتلتیکو نه تنها فوروارد این تیم را قویتر کرد، بلکه این انتقال به نهمین انتقال 20 میلیونی از پورتو به تیم های دیگر لقب گرفت.
باستین شوان اشتایگر




کارلوس باکا در میلان تست پزشکی می دهد 

لیورپول باز هم در یک نقل و انتقال شکست خورد.اینبار کارلوس باکا از تیم سویا، ظاهرا کارلوس باکا توافقات نهایی را هم با مسئولان باشگاه آث میلان انجام داده و در چند روز آینده برای تست پزشکی راهی میلان می شود. 
باستین شوان اشتایگر




پیشنهاد 35 میلیونی رئال برای دخیا همچنان بی جواب 

رئال مادرید برای به خدمت گرفتن دوید دخیا دروازبان تیم منچستر یونایتد پیشنهاد 23 میلیون پوندی را مطرح کره است. اما ظاهرا مسئولان تیم منچستر تمایل به فروش یک دروازبان مطمئن را ندارند. اما  ریسک این مسئله  برای منچستر اینجاست که تنها یک سال از قرارداد وی با تیم منچستر باقی مانده است و احتمالا سال آینده رئال مادرید دوباره این پیشنهاد وسوسه انگیز را مطرح نخواد کرد.
باستین شوان اشتایگر




ایکای گوندوغان در دورتموند ماند

ایکای گوندوغان پیشنهاد تیم منچستر یونایتد را کرد و قرادادی جدید با تیم دورتموند تا سال 2017 امضا کرد. اما ایا امضای این قرار داد برای این بازیکن ترک تبار برگشت رو به عقب و کور کردن موفقیت‌ها نبود ؟


باستین شوان اشتایگر




کوتیس به ساندرلند رفت

روز دوشنبه خبری مبنی بر احتمال پیوستن سباستین کوتیس به تیم ساندرلند منتشر کردیم، امروز اعلام شد که وی با مبلغ2 ملیون پوند به تیم ساندرلند رفته و آنفیلد را ترک کرده است.
باستین شوان اشتایگر



مولر :در مونیخ می‌مانم 

منچستر یونایتد علاوره بر به شوان اشتایگر خواهان به خدمتگیری توماس مولر نیز شده است. اما ظاهرا برخلاف شوان اشتایگر توماس مولر همچنان قصد دارد تا در کنار باواریایی ها بازی کند.

 باستین شوان اشتایگر



استفان یوتوویچ به ایتالیا باز میگردد 

ظاهرا مسئولان تیم اینترمیلان با مدیر برنامه‌های این بازیکن دیدار داشته‌اند و  به توافقاتی نیز دست یافته‌اند .احتمالا می رورد این بازیکن از منچستر سیتی جدا شده و به تیم اینتر میلان بپیوندد 

باستین شوان اشتایگر



خوان کاردادو: در چلسی می‌مانم 

خوان کاردادو هافبک کلمبیایی تیم چلسی اعلام کرده که در این تیم احساس راحتی وخوشحالی میکند. و با وجود انتقال 27 میلیون پوندی و روز های اولیه سختی که گذراند همچنان دوست دارد تا در این تیم  زیر نظر خوزه مورینو بازی کند.

باستین شوان اشتایگر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان