بازدید 9137

نقل و انتقالات و کسی که فقط هلیکوپتر نمی‌خواست!

آخرین اخبار نقل وانتقالات تابستان تا امروز (9تیر) همراه با شایعات جالب و درخواست عجیب یک بازیکن را در ادامه بخوانید
کد خبر: ۵۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 30 June 2015
تیاگو سیلوا در رادار یووه قرار گرفت
دفاع وسط پاریس ژرمن تیاگو سیلوا  توجه مسئولان یونتوس را به خود جلب کرده و ظاهرا قرار است برای خرید وی پیشنهاداتی را به باشگاه فرانسوی ارائه کنند تیم یوونتوس قصد دارد تا در طول تابستان خط دفاعی خود را تقویت کند. 
اخرین نقل و انتقالات





بازهم راموس؛ پیشنهاد چهل میلیونی برای راموس 
مسئولان تیم منچستر یونایتد در دومین درخواست خود برای خرید سرخیو راموس پیشنهاد وسوسه انگیز 40میلیون یورویی را به تیم رئال مادرید مطرح کرده اند. مبلغ پیشنهاد اول تیم منچستر حدود 28 میلیون پوند بود که توسط رئال مادرید رد شد.

اخرین نقل و انتقالات




 

اوبی میکل در راه اینتر 
تیم اینترمیلان جان اوبی میکل هافبک چلسی را  به عنوان یکی از پتانسیل ها خرید تابستانی خود اعلام کرده است. مسئولان این تیم در ادامه عنوان کردند که اگر موفق به خرید اوی میکل از چلسی نشوند گزینه جایگزین وی احتمالا فیلیپه ملو از تیم گالاتاسرای خواهد بود. 
اخرین نقل و انتقالات




فالکو از منچستر به لندن می‌رود 
رادمال فاکائو بازیکن تیم منچستر که به صورت قرضی تا پایان این فصل در اختیار تیم موناکو قرار دارد، اعلام کرده که با تیم چلسی به توافق رسیده است و از فصل بعد برای این تیم بازی خواهد کرد. در این میان شایعاتی نیز مطرح شده است که وی از 19 جولای در تمرینات تیم لندنی حضور خواهد داشت.
اخرین نقل و انتقالات





توران :چلسی بهتر از منچستر 
آردا توران بازیکن ترک تبار تیم اتلتیکو که در پایان فصل گذشته خواهان انتقال به باشگاهی دیگر بود قصد دارد پیشنهاد 29 میلیونی تیم منچستر را رها کند و به امید درخواست  چلسی بنشیند. وی پیشتر اعلام کرده بود که آرزوی بازی در چلسی تحت مربیگری موریونو را دارد.
اخرین نقل و انتقالات 




منچستر سیتی همچنان به دنبال دی بروین 
منچستر سیتی همچنان امیدوار به انتقال هافبک جلوزن خلاق تیم ولفسبورگ کوین دی بروین است. با این حال این باشگاه آلمانی اعلام کرده که قصد فروش وی را ندارد. کارشناسان قیمت حدودی این بازیکن24 ساله را 35 میلیون پوند اعلام کرده اند.
اخرین نقل و انتقالات




لیورپول: اول هیگواین سپس گومز! 
لیورپول  ماریو گومز را هم به عنوان یکی از گزینه های احتمالی خرید خود در این تابستان مطرح کرده است، اما خرید گومز تنها زمانی قوت میگیرد که این تیم نتواند گنزالو هیگواین آرژانتینی را از تیم ناپولی به خدمت بگیرد.
اخرین نقل و انتقالات



من یک  هلیکوپتر و یک جزیره میخواهم !
ژروینیو مهاجم ساحل عاجی تیم رم پیشنهاد تیم الجزیره را با درخواستی عجیب مبنی بر در اختیار داشتن یک جزیره و یک هلیکوپتر اختصاصی خراب کرد. 
اخرین نقل و انتقالات



شندرلین با منچستر تمام کرد  
منچستریونایتد قرار است تا پایان هفته با امضای قراردادی 24 میلیونی مورگان شندرلین را از ساوتهمپتون به خدمت به گیرد.
اخرین نقل و انتقالات



اینتر سوارز را در نظر دارد 
تیم اینتر به دنبال به خدمت گیری ماریو سوارز هافبک تیم اتلتیکومادرید است، اینتر پیش از این به دنبال به جذب جیانلی ایمبولا از تیم المپیک مارسی بود که در این تلاش خود ناکام ماند.
اخرین نقل و انتقالات

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر