بازدید 11052
۱

آخرین اخبار نقل و انتقالات

فصل نقل و انتقالات در جریان است و باشگاه‌های بزرگ سخت به دنبال جذب بازیکن ویا فروش بازیکنان مازاد خود هستند، مهمترین نقل و انتقالات امروز (شنبه) را در ادامه مطالعه می‌کنید.
کد خبر: ۵۱۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 27 June 2015
به گزارش تابناک؛ فصل نقل و انتقالات در جریان است و باشگاه‌های بزرگ سخت به دنبال جذب بازیکن و یا فروش بازیکنان مازاد خود هستند، مهمترین نقل و انتقالات امروز (شنبه) را در ادامه مطالعه می‌کنید.

الیکس ویدال به بارسا رفت 
جوزفه بارتمئو  رئیس موقت تیم بارسلونا تصریح کرده است که این باشگاه  الکیس ویدال اسپانیایی را به خدمت گرفته است، وی فصل گذشته در باشگاه سویا بازی می‌کرده است. بارتمئو در ادامه اظهار اشت که ما برای فصل بعد تیم قابل اتکا و بسیار خوبی را بسته‌ایم و اضافه شدن الکیس ویدال به تیم ما کمک بسیاری خواهد کرد. 
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟



جکسون مارتینز انتقالش را از پورتو به اتلتیکو تایید کرد 

جکسون ماترینز 28 ساله که در بازی های کوپا آمریکا برای تیم کلمبیا خوش درخشیده بود، با قراردادی 4 ساله به ارزش 35 ملیون یورو به تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا پیوست پیش از این شایعاتی مبنی بر پیوستن مارتینز به تیم میلان ایتالیا شنیده می‌شد. وی به رسانه‌ها  گفت تایید می‌کنم که برای چهار سال به تیم اتلتیکو پیوستم و امیدوارم با پیوستن به این تیم به پیشرفت ادامه دهم.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟



فرناندو لورنته خواهان پیوستن به لیورپول است 

پس از پیوستن ماریو مانژاکوویچ به تیم یونتوس، فرناندو لورنته اکنون جزء بازیکنان مازاد این تیم محسوب می‌شود، و ظاهرا قرار است این بازیکن 30 ساله به آنفیلد  برود تا فصل بعد در لیگ برتر توپ بزند.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟



شالکه، ولفسبورگ و برمن به دنبال یک نفر 

موسا کونته بازیکن 22 ساله  اهل سنگال تیم سیون سویس از 3 باشگاه بوندسلیگاشالکه،ولفسبورگ و برمن  پیشنهاد دارد.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟


آرسنال با  ایزکوئل گارای به توافق رسید 

تیم آرسنال با ایزکوئل گارای بازیکن 28 ساله تیم زنیت به توافق رسید، رقم احتمالی این قرار داد حدود 19 میلیون یورو تعیین شده است. گارا ی آرژانتینی قبل از  پیوستن به تیم زنیت پیشنهادات جدی از تیم منچستر یونایتد داشته است اما اکنون وی در راه ورزشگاه امارات قرار گرفته است.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟


توپچی ها به دنبال هافک چلسی 

 پس از انتقال آرام پیتر چک به تیم آرسنال! این تیم در ادامه خرید های این فصل، به دنبال خرید چارلز موساندا هافبک تیم چلسی به ارزش 8.5 ملیون پوند است.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟


میلان در جذب کارلوس باکا رم را شکست داد 

با وجود پیشنهاد پایینتری که میلان برای  جذب کارلوس باکا از تیم سویا ارائه کرده بود این بازیکن حاضر شد با مبلغ 22 میلیون پوند ( 8ملیون کمتر از رقم پیشهادی تیم رم )کارلوس باکا کلمبیایی را به خدمت بگیرد.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟

منچستر سیتی به دنبال فابین دلف
 
منچستر سیتی آماده  انتقال فابین دلف از تیم استون ویلا به این تیم است. دلف اوائل امسال قراردادی یک ساله به ارزش 10میلیون پوند با تیم استون ویلا بسته بود؛ مسئولان تیم منچستر سیتی امیدوار به راضی کردن این تیم برای این انتقال هستند.
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟


شندرلین به منچستر رفت 

مورگان شندرلین بازیکن 25 ساله تیم ساوتهمپتون با امضای قراردادی چهار ساله به تیم منچستر یونایتد پیوست. ظاهرا شیاطین سرخ با قرار دادی به ارزش 21 میلیون پوند با مسئولان تیم ساوتهمپتون و شلیندر  به توافق رسیده اند. 
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟


لنو برای روز مبادای رئال 

 مسئولان تیم رئال مادرید امیدوارند تا پایان هفته جاری با امضای قراردادی دیوید دخیا اسپانیایی را از تیم منچستریونایتد به خدمت بگیرند، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرفت قرار است آنها برنارد لنو را به عنوان جایگزینی برای دخیا از تیم بایرلورکوزن به این تیم انتقال دهند. 
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟


لیورپول دیگر خواهان کواچیچ نیست 

تیم لیورپول که پیشتر به دنبال هافبک تیم اینتر میلان متئو کواچیچ کروات بود اعلام کرده که دیگر قصد خرید این بازیکن را نداد و در عوض به دنبال به خدمت گرفتن هم تیمی وی هرنانس برزیلی است. مسئولان باشگاه اینتر نیز ظاهرا حاضر به فروش هرنانس شده‌اند. 
بارسلونا به دنبال ویدال و آرداتوران ؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی