بازدید 2372

اسپانسر سیاه‌جامگان ابومسلم از دوبی می‌آید

مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان گفت که درباره‌ی اسپانسر فصل آینده تیم مذاکراتی باچند شرکت از جمله شرکتی در دوبی داشته‌ایم که نتایج آن را بزودی اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۵۱۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 28 June 2015

به گزارش ایسنا؛  مسعود حکم‌آبادی در خصوص شایعاتی درباره پیوستن عنایتی به سیاه‌جامگان عنوان کرد: در خصوص جذب یا عدم جذب عنایتی فعلا هیچ صحبتی نمی‌کنیم.


وی افزود: باشگاه سیاه‌جامگان نه با بازیکنان پدیده و نه بازیکنان هیچ تیم دیگری که با تیم خود قرارداد دارند، به هیچ وجه مذاکره نمی‌کند و قطعا این کار را مغایر با اصول حرفه‌ای و اخلاقی می‌داند.

حکم‌ابادی هم‌چنین در خصوص تسویه‌حساب با بازیکنان تیم فصل گذشته نیز گفت: تعدادی از بازیکنان تیم که مدنظر خطیبی بودند این روزها در تهران همراه با تیم تمرین می‌کنند و باشگاه با آن‌ها به توافقات لازمه دست خواهد یافت. ضمن اینکه در خصوص بازیکنانی که مورد نظر خطیبی نیستند نیز باید اعلام کنیم که سیاه‌جامگان به زودی در روزهای آینده با بازیکنان تسویه حساب خواهد کرد و حق کسی ضایع نخواهد شد.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که در لیست خطیبی نیستند و همچنان با باشگاه قرار دارند با معرفی باشگاه جدید خود می‌توانند برای دریافت رضایت‌نامه اقدام کنند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اردوهای تیم سیاه‌جامگان نیز خاطرنشان کرد: پس از برگزاری اردوی تهران، اردویی را در سرعین برگزار می‌کنیم تا با آمادگی هرچه تمام‌تر در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی در خصوص سفر ۲ تن از اعضای هیات مدیره به دوبی اظهار کرد: در این سفر، مذاکراتی با یک شرکت بزرگ در خصوص اسپانسرینگ باشگاه صورت گرفته و همچنین طبق توافقاتی که حاصل شده، تولید البسه تیم سیاه‌جامگان بر عهده شرکتی معروف است که در نشست خبری باشگاه سیاه‌جامگان رسانه‌ای می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار