بازدید 6375
۱

نایک و آدیداس روی پیراهن تیم ملی؟

شرکت آل اشپورت با تمام مشکلات‌اش، سرانجام با تیم ملی قطع همکاری کرد. حالا سوال اینجاست چه شرکتی جانشین آل اشپورت می‌شود؟
کد خبر: ۵۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 27 June 2015

به گزارش آی اسپورت ؛ پیش از جام جهانی 2006، فدراسیون فوتبال ایران با پوما قرارداد بست تا این کمپانی معتبر آلمانی البسه تیم ملی در جام جهانی را تامین کند. این قرارداد تا جام ملت‌های آسیا هم ادامه داشت اما بی‌نظمی‌های فدراسیون بعد از جدایی دادکان باعث قطع همکاری این کمپانی با ایران شد. در بازی‌های جام ملت‌های آسیا، بعضی از اعضای کادرفنی تیم ملی هیچ اعتقادی به استفاده از البسته پوما نداشتند و لباس‌های مورد علاقه خودشان را می‌پوشیدند. بعد از قطع همکاری با پوما، لباس‌های تیم ملی رابطه مستقیمی با سرمربی وقت تیم ملی داشت. در زمان قلعه‌نویی تولیدی مجید اسپانسر تیم ملی بود، زمان دایی لباس‌های تیم ملی به کمپانی خودش رسید و بعد از آن هم رابطه نزدیک بعضی اعضای فدراسیون با آل اشپورت تامین البسه تیم ملی را به این شرکت داد.

یکی از موضوعاتی که باعث می‌شد ایران نتواند با شرکت‌هایی مثل نایک، آدیداس و پوما ارتباط مستقیم برقرار کند، تحریم‌های یک جانبه علیه کشورمان بود. تحریم‌هایی که شاید تا روز 10 تیر یا نهایتا مدت کوتاهی بعد از آن لغو شود. در صورت وقوع این اتفاق همزمان با قطع همکاری آل اشپورت و تیم ملی، می‌توانیم امیدوار باشیم کشورمان در سال‌های آینده با لباس‌هایی آبرومند از شرکتی معتبر پا به میدان بگذارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا ببينيم اين مسئولين مربوطه جيبشون پر شده باشه يا نه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل