بازدید 6138
۶

پاسخ هدایتی به معاون رئیس جمهور

جدی‌ترین خریدار باشگاه پرسپولیس که پس از چهار مزایده نتوانست سهام این باشگاه را در اختیار بگیرد به اظهار نظر معاون رئیس جمهور پاسخ داد.
کد خبر: ۵۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 25 June 2015

به گزارش مهر؛  اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در مورد دلایل واگذار نشدن باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: «باشگاه های ورزشی به خصوص دو باشگاه پرطرفدار پایتخت برای دولت مهم هستند اما باید مطمئن باشیم این باشگاه ها در دست کسانی قرار می گیرند که بیشتر به فکر منافع جوانان هستند تا منافع شخصی خودشان. خصوصی سازی وظیفه دولت است اما این مساله به این معنا نیست که دو باشگاه را به هر فردی واگذار کنیم.»


به دنبال این اظهار نظر حسین هدایتی که یکی از جدی ترین خریداران باشگاه پرسپولیس بود در صفحه ایسنتاگرامش به اظهارات معاون رئیس جمهور پاسخ داد و نوشت:

« عالم محضر خداست؛ جناب آقای جهانگیری من شما را مدیری لایق و با کفایت می دانم و فکر می کنم اینگونه اظهار نظرها براساس اطلاعات غلط که به عرض شما رسیده می باشد. ای کاش جنابعالی یا هیاتی سه نفره مامور می شدند تا در ملاقات با مجموعه ای از پیشکسوتان و خدمتگزارن در عرصه ورزش حرف های ما را می شنیدند سپس اظهار نظر می کردید.

مطمئنا در میان هشتاد میلیون ایرانی افرادی پیدا می شوند که باری از روی دوش دولت برداشته و امور ورزش را برعهده بگیرند.

جناب آقای جهانگیری مجموعه ما در کشور بیش از ۳۰ سال است فعالیت اقتصادی دارد. همانگونه که توانسته بزرگترین پرورش میگو را تاسیس کند. بزرگترین تولید کننده تزئینات ساختمان باشد و در زمینه کارخانجات فولادی فعالیت کند و پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگابایتی آغاز کند و همچنین اولین پالایشگاه بخش خصوصی تولید بنزین یورو چهار را آغاز کند. کارخانه تولید قیر در کشور احداث کند و بیش از ۳۰ سال در زمینه ساختمان انبوه ساز باشد.

همچنین بیش از ۱۲ سال در ورزش کشور سالانه مبلغی بیش از ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان به فدراسیون ها خدمت رسانی کرده ایم. ولی صلاحیت و توان اداره یک باشگاه بزرگ فوتبال را ندارد؟ آرزوی ما توفیق خدمت و برداشتن باری از روی دوش دولت در این اوضاع نابسامان اقتصادی می باشد.

ای کاش برای امتحان پس دادن حتی بخشی از این سهام را به این مجموعه واگذار می نمودند تا در صورت موفقیت الباقی سهام را نیز به ما واگذار می کردند و شما نیز با نظارت بر عملکرد ما بخش خصوصی را فعال می کردید و تصدیگری دولت محترم را کاهش می دادید و به شما نیز اطمینان می دادم مجموعه ما وابستگی حزبی و گروهی به هیچ جناحی ندارد.

از شما تقاصا دارم جنابعالی و یا گروهی از طرف شما مامور شوند طرح ها و برنامه های ما را بررسی کنند. شاید به مجموعه اعتماد کرد و بخشی از امور ورزش را محول می نمودید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نیروگاه 500 مگا بایتی؟
اینو حسین هدایتی گفته؟
بعید هم نیست گفته باشه
:))
الله و اعلم.
نيرو گاه ٥٠٠ مگابايتي يعني چي دقيقا؟؟؟
لطف به احترام به شعور مردم کامنت ها را نشان دهید!اولین بار نیست...
آقای هدایتی عزیز دوران دیکتاتوری آقای گودرزی در وزارت ورزش بالاخره تموم میشه. یقینا ایشان و افراد وابسته شان در وزارت ورزش که دایما دم از انتقاد پذیری میزنن تاب و تحمل افرادی چون شما رو ندارن.
واقعا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر