بازدید 4936

توضیح مجلس در مورد دیدار هیات پارلمانی اروپا

کد خبر: ۵۰۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 09 June 2015
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای نسبت به حواشی دیدار هیات پارلمانی اروپا با رییس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایرنا از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس در این اطلاعیه آمده است: در زمان حضور هیات پارلمانی اروپا در مجلس ، یکی از نمایندگان زن اروپایی ، پوشش مناسب را رعایت نکرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در این موارد، میهمانان خارجی ملزم به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران هستند و هنگام ورود به کشور، آداب و قوانین به ایشان اعلام می شود.

براساس این اطلاعیه، متاسفانه در این دیدار ، این نماینده زن پارلمان اروپا ، چند لحظه پیش از حضور در جلسه ، پوشش سر خود را تغییر داد و با پوششی غیر متعارف حاضر شد .

روابط عمومی مجلس تصریح کرده است: رعایت آداب ، پروتکل ها و قوانین مربوطه ، بایستی به صورت جدی به این فرد یادآوری می شد که در این زمینه تذکرات لازم به عوامل اجرایی ، برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه داده شد.

به گزارش ایرنا، هیاتی هشت نفره از پارلمان اروپا به ریاست المار بروک رییس کمیسیون سیاست خارجی این پارلمان بامداد شنبه - شانزدهم خردادماه - وارد تهران شد.

خانم ماری چه اسخاکه یکی از اعضای هیات پارلمان اروپا در دیدار با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با پوششی نامناسب حضور یافت که این پوشش نامناسب با اعتراض هایی در داخل کشور روبرو شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر