بازدید 1624

برهم زدن مذاکرات، یک رسوایی دیگر برای آمریکاست

کد خبر: ۵۰۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 30 May 2015
‌نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس معتقد است اگرآمریکایی‌ها مذاکرات را برهم بزنند یک رسوایی دیگر برای آنان خواهد بود.

به گزارش ایسنا: سید امیرحسین قاضی‌زاده اظهار کرد: روند به نتیجه رسیدن مذاکرات طولانی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به حضور هفته گذشته وزیرامور خارجه در مجلس گفت: نمایندگان سوالاتی در خصوص روند مذاکرات از تیم مذاکره کننده مطرح کردند و آقای ظریف هم جواب‌هایی دادند و تمامی بحث‌ها به آینده موکول شد، آقایان هم اطمینان خاطر دادند که تذکرات در مجلس را لحاظ کنند.
وی اضافه کرد: ملاحضاتی که همه نمایندگان و نظام دارند این است که باید توافقی انجام شود که خواسته‌های ملت ایران در آن رعایت شود و آقایان قول دادند که حتما در متن نهایی این ملاحضات رعایت شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه بهانه برهم زدن مذاکرات را آمریکایی‌ها فراهم کردند، گفت: آمریکایی‌ها هر وقت بخواهند می‌توانند مذاکرات را برهم بزنند اما ما باید مذاکرات را به نتیجه برسانیم، بگذارید آمریکایی‌ها برهمش بزنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب هر وقت با ما وارد بحث شدند نشان دادند که نه تنها با ما بلکه با دیگران نیز به عهدشان وفادار نیستند و نمی‌شود رویشان حساب کرد، نمونه آن در قرارداد الجزایر به خوبی دیده می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت و نمایندگان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات گفت: فکر نمی‌کنیم لابی صهیونسیم اجازه بدهد اتفاق مثبتی در این توافق بیافتد، اما ما وظیفه داریم که این ماجرا را به نتیجه برسانیم و این را دنبال می کنیم و نمایندگان و دولت تلاش می‌کنند در یک فضای مذاکراتی این کار به نتیجه برسد.

قاضی‌زاده در مورد فضای کلی مجلس نسبت به مذاکرات نیز گفت: ما با متون کار داریم و سوالاتی می‌کنیم و آنها هم جواب می دهند و وقتی متن نهایی نوشته شود می توان روی آن قضاوت کرد.
وی گفت: تیم مذاکره کننده هیچ کدام از خواسته‌های نماینده‌ها را رد نمی کنند و می‌گویند که ما تلاش می‌کنیم خواسته‌ها انجام شود و نمایندگان هم بیش از چارچوب‌هایی که نظام خواسته یا توانایی معقول تیم مذاکره کننده از آن‌ها نمی‌خواهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی