بازدید 113053
۴
بسته خبری ویژه «تابناک»؛

حساب ۲۵۰ میلیون دلاری یک ایرانی در سوئیس! /چراغ اتاق احمدی‌نژاد را خاموش می‌کردم/شعار علیه هاشمی/ جلیلی به اهواز رسید، ابتکار نه!

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی‌‌گاه غیررسمی و‌‌ گاه اخباری ‌که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ تیتر‌ها و خبرهایی همچون آیا اسرائیل به «عملیات الله‌دادی» واکنش نشان می‌دهد؟/ کلید همه زندگی‌ام را هدیه می‌کنم به آقای احمدی نژاد!/ تصاویر قابل تأمل در حاشیه راهپیمایی امروز / تکریت در انتظار انتقام ... رصدخانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ 11 February 2015
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که ‌‌گاه مورد توجه قرار می‌گیرد و ‌‌گاه همه به راحتی از کنار آن می‌گذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، خبرهایی هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آنان ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ادعایی در باره چرایی ممنوعیت وایبر در اورژانس


برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که بخش‌نامه یک مقام مسئول در اورژانس، هر گونه حضور رسمی دستگاه‌های دولتی و مراکز وابسته را در شبکه‌های مجازی فیلتر و غیر فیلتر غیر مجاز دانسته و حضور تشکل‌های صنفی، اداری و سازمانی و مبادله اطلاعات، نظرات و مطالبات کارمندان را هم در شبکه‌های مجازی ممنوع اعلام کرده است. این موضوع با اعتراضات اخیر پرستاران مرتبط دانسته شده است.

دیگ نماد بزرگ‌ترین نذری دنیا را دزدیدند


تندیسی که به عنوان نمادی از پخت بزرگ‌ترین نذری دنیا در بین شیرازی‌ها معروف است، به سرقت رفته است. این تندیس که در پارک «خلدبرین» این شهر قرار دارد، یک مرد سالخورده و دختربچه‌ای در پای دیگ نذری است که کاسه‌ای را برای گرفتن آش در دست دارد. روزنامه خبر جنوب به نقل از مدیر عامل سازمان زیبا‌سازی شهرداری شیراز نوشته: «دیگ به سرقت رفته از جنس فایبرگلاس بوده و سارقان برای دزدیدن آن ۳ پایه را از روی بتن بریده‌اند‌».

پناهیان: چرا به اروپایی‌ها نگفتید مادر امام زمان ما اروپایی است؟


حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در ادامه درسنامه تاریخ تحلیلی اسلام در هیأت هفتگی شهدای گمنام گفته است: تمام اروپایی‌ها باید بدانند که مادر امام زمانِ ما و مادر آن کسی که در انتظارش هستیم، یک اروپایی است. با توجه به اینکه این داستان جذاب، با فطرت و دلِ انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کند، شما فکر کنید اگر اروپایی‌ها این موضوع را بدانند، چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا شما تا کنون این خبر را به آن‌ها نرسانده‌اید؟

بازرگان تسخیر سفارت آمریکا را کودتا علیه خود می‌دانست


اسدالله بادامچیان در گفت‌و‌گو با تاریخ ایرانی‌ گفته، مهندس بازرگان را نه مبارز انقلابی که مبارز سیاسی می‌داند که در عقایدش صادق بود؛ عقایدی که به گفته او لیبرال و کاملا غرب‌زده بود. او تأکید دارد ‌بازرگان آمریکایی و خائن نبود اما در ‌‌‌نهایت کلاهی بود که امام خمینی توانست با انتخابش به عنوان نخست‌وزیر بر سر آمریکایی‌ها بگذارد.

بادامچیان در‌باره تسخیر سفارت آمریکا هم گفته است:‌‌ همان روز صبح مسأله تسخیر لانه جاسوسی رخ داد که بازرگان خیلی ناراحت شد و با شهید بهشتی به تندی برخورد کرد و گفت، این کودتای حزب جمهوری علیه من است. آقای بهشتی گفتند، این کار جوانان است، چرا شما در مقابل آمریکایی‌ها این موضع را می‌گیرید، شما به آن‌ها بگویید که من نخست‌وزیر این ملت هستم و شما آمریکایی‌ها باید این را بفهمید. مدت‌ها بود ‌ملت با زبان قدرت با مستکبرین صحبت نکرده بود و این دانشجویان توانستند با زبان قدرت انقلابی با مستکبرین صحبت کنند. شهید آیت‌الله بهشتی هم روز تسخیر لانه در مجلس خبرگان از دانشجویان پیرو خط امام حمایت کردند و این حمایت شهید بهشتی از پشت بلندگوی خبرگان بسیار مهم بود. بازرگان که این را دید استعفا کرد، چون خط سازش با آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی کلا بسته شد. البته بازرگان تصور می‌کرد که امام استعفایش را قبول نمی‌کند اما امام این بار اعتنا نکردند و استعفا را پذیرفتند.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است‌‌: بنی‌صدر یک مزدور بود. من در اقامتگاه امام به ایشان گفتم، بنی‌صدر آمریکایی است، امام لبخند زد که نشان می‌داد، خودشان هم قبول دارند. بازرگان نه آمریکایی و نه انگلیسی بود، ولی انسانی کاملا غرب‌زده بود. چندی پیش جعفر شجونی هم در گفت‌وگو با تاریخ ایرانی گفته بود که هنوز به بازرگان ارادت دارد.

کلید همه زندگی‌ام را هدیه می‌کنم به آقای احمدی‌نژاد!


بعد از سخنرانی رئیس دولت قبل در مسجدی در شهر ری، یکی از وبسایت‌های وابسته به وی، کلیپی را با نام «از نگاه مردم» منتشر کرده که در بخشی از آن، مرد میان‌سال که در مسجد المهدی شهرری منتظر دیدار دکتر احمدی‌نژاد است، در حالی که کلید خانه‌اش را از جیبش در می‌آورد، خطاب به خبرنگار مهر مردم می‌گوید: یک خانه دارم که کل زندگی من است. کلید آن را هدیه می‌کنم به آقای احمدی‌نژاد. حاضرم توی کوچه‌ها بخوابم، به خاطر اینکه دکتر احمدی‌نژاد به عنوان خادم ملت، برای این ملت زحمت کشید. من هم در جبهه‌ها بزرگ شده‌ام، این خانه را با کلیدش تقدیم می‌کنم به آقای احمدی‌نژاد. او عاشق مردم بود و من فدای آقای دکتر احمدی‌نژاد هستم.

افشای حساب ۲۵۰ میلیون دلاری یک ایرانی در سوئیس!


ماجرای معروف به «سوئیس لیکس» که روز دوشنبه توسط روزنامه‌های بزرگ دنیا فاش شد، شخصیت‌های سر‌شناس و نا‌شناس فراوانی را در سراسر دنیا به درد ‌سر انداخته است. در این میان بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در فهرست اسامی موجود نام ۵٧٣ ایرانی دیده می‌شود. این ماجرا از فرار مالیاتی بیش از ١٠٠هزار نفر از صاحبان سرمایه‌های بزرگ در جهان پرده بر‌می‌دارد که به کمک شعبۀ سوئیسی بانک «اچ. اس. بی. سی»، بیش از ١٨٠ میلیارد یورو را ‌پنهانی در حساب‌های سرّی سپرده‌اند. نام ۵٧٣ تن از کسانی که هویت آنان به ایران پیوند می‌خورد، با گشودن ١١٣٢ حساب بانکی در شعبۀ سوئیسی بانک‌«اچ. اس. بی. سی»، در این فهرست قرار دارد. به گفته رادیو فرانسه، مجموع سپرده‌های حساب‌هایی که به این ترتیب با ایران پیوند دارد به یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون دلار بالغ می‌شود. ثروتمند‌ترین مشتری ایرانی این بانک ٢۵۴ میلیون و ٧٠٠ هزار دلار در حساب خود دارد.

کشف «دی‌ان‌ای» یک فرد دیگر در خانه دادستان مقتول


کار‌شناسان پزشکی قانونی آرژانتین آثار «دی ان‌ای» فرد دیگری را در آپارتمان آلبرتو نیسمان، دادستان مقتول آرژانتینی پیدا کردند. جسد آلبرتو نیسمان، روز ۲۸ دی در حمام خانه‌اش، با گلوله‌ای که به سرش شلیک شده بود و یک اسلحه در کنار‌ش پیدا شد. وی پیش از مرگش، خانم فرناندز رئیس جمهوری آرژانتین را به «مخفی کردن حقایق بمب‌گذاری سال ۱۹۹۴» در مرکز یهودیان بوئنس آیرس متهم کرده بود.

‌«کشف کلاهبرداری» از ذخیره چند میلیارد دلاری ایران در هند


به دنبال کشف یک کلاهبرداری از سپرده‌های پولی ایران در یک بانک دولتی هند، بانک مرکزی این کشور از تمام نهادهای پولی و بانک‌های هند خواست تا روند مالی داد و ستدهای مربوط به ایران و قوانین مربوط به پولشویی را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرند. طبق ادعای رویترز گروهی متشکل از شهروندان ایرانی که با ویزای دانشجویی وارد هند شده‌اند، با تشکیل چند شرکت صوری و ارائه اسناد غیرواقعی صدور کالا به جمهوری اسلامی، در پی بهره‌برداری از منابع پولی چند میلیارد دلاری ایران بوده‌اند که در بانک «یو سی او» نگاهداری می‌شود.

یزدی فکر می‌کرد عراق جرات حمله به ایران را ندارد


بی‌بی‌سی فارسی در ادامه سلسله مطالب خود در سالگرد انقلاب اسلامی سراغ جورج کیو، مامور سابق سیا رفته است که در دوران حکومت شاه سال‌ها به عنوان دیپلمات در تهران فعالیت داشت.

طبق ادعای بی‌بی‌سی، این مأمور آمریکایی در ماه مهر سال ۵۸ از طرف واشنگتن به تهران آمده تا درباره تدارکات جنگی عراق به دولت بازرگان هشدار بدهد. ادعا شده که درخواست دریافت اطلاعات درباره «دشمنان ایران» را دولت بازرگان در فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب به آمریکا می‌دهد. با انحلال ساواک، ایران در عمل سازمان امنیتی مؤثری نداشت، بنابراین دولت انقلابی برای کسب اطلاعات به آمریکا و حتی شوروی متوسل شده بود. آن طور که ابراهیم یزدی بعد‌ها توضیح داده است، روس‌ها به ایران اطلاعات ندادند. به گفته او، اطلاعات آمریکایی‌ها هم ارزشی نداشت، زیرا آن‌ها قصد داشتند ایران را به بازی بگیرند.

آیا اسرائیل به «عملیات الله‌دادی» واکنش نشان می‌دهد؟


در روزهای اخیر، اشاره مخالفان سوری و تروریست‌های حاضر در این کشور به حضور ایران در نبردهای جنوب این کشور و غرب دمشق اوج گرفته است. تروریست‌های سوری در روزهای اخیر تلفات زیادی داشته و از برخی مناطق بیرون رانده شده‌اند.

دبکا فایل مدعی شده است که چند هزار مجاهد شیعه عراقی، چند صد رزمنده حزب‌الله و نیروهای زرهی ارتش سوریه با هدایت افسران ایرانی در حال پیشروی و نزدیک شدن به مرز با سرزمین‌های اشغالی در جولان هستند. مسأله مهم اکنون این است که آیا رژیم اسرائیل به این تحولات واکنش نشان خواهد داد یا اینکه سرانجام در برابر حضور این نیرو‌ها در مرز و باز شدن جبهه جولان برای جریان مقاومت کنار خواهد آمد.

تکریت در انتظار انتقام!


از فاجعه کشتار ۱۷۰۰ جوان شیعه در پایگاه هوایی اسپایکر در ژوئن ۲۰۱۴ حدود هفت ماه می‌گذرد و پس از بیرون راندن نیروهای داعش از استان دیالی عراق، حمله نیروهای عراقی برای باز پس گرفتن شهر تکریت در حال آغاز است. بیشتر راه‌های فرار داعشی‌ها از منطقه بسته ‌و ادعا شده ‌که دو گروه عصائب اهل الحق و سپاه بدر وعده انتقام از داعش را داده‌اند.

شعارهای انحرافی یک مقام دولت دهم در راهپیمایی

یک‌ مقام فرهنگی دولت دهم که سابقه بازداشت ‌نیز دارد در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن از کسانی که شعارهایی علیه دولت و دیپلماسی هسته‌ای می‌دادند با صدای بلند و چند بار تکرار حمایت کرد. خبرگزاری دولتی ایرنا مدعی شده ‌وی هنگامی که رئیس جمهوری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور یافت از یک گروه چند نفره خواستار شعار دادن علیه دولت شد و در پایان نیز از آنان با شعار «درود بر شما و...‌» ‌قدردانی کرد.

جلیلی به اهواز رسید، ابتکار نه!


مردم اهواز که روز گذشته در تجمع اعتراض‌آمیز مقابل استانداری خوزستان شرکت کرده بودند، خواستار این شدند که ابتکار باید از مسیر زمینی وارد خوزستان شود. در حالی که برخی از مسئولان، بدی هوا را مانع رسیدن ابتکار به اهواز دانسته بودند، سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن اهواز شرکت داشت.

مصلحی: فلسطین مصداق توافق چند مرحله‌ای است


وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه توافق‌نامه هسته‌ای ملت ایران با غرب باید تک‌مرحله‌ای باشد، گفت: فلسطین مصداق توافق چند مرحله‌ای است که پس از ده‌ها مرحله هنوز به نتیجه نرسیده است.

واکنش هاشمی شاهرودی به گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدی‌اش برای ریاست خبرگان


آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی صبح امروز در حاشیه حضورش در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا، مبنی بر اینکه برخی گمانه‌زنی‌ کرده‌اند که برای انتخاب رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری، دوقطبی هاشمی رفسنجانی و هاشمی شاهرودی شکل می‌گیرد، گفت: خدا می‌داند. وی در اجلاس گذشته خبرگان رهبری که پیش از درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی برگزار شد، به عنوان نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری، اداره جلسه را بر عهده داشت. نوزدهم اسفند سال جاری، رئیس مجلس خبرگان رهبری، با رأی و انتخاب اعضای این مجلس، مشخص خواهد شد.

الهام: چراغ دفتر احمدی‌نژاد را خاموش می‌کردیم تا از فرمان رهبری تخطی نکند


غلامحسین الهام سخنگوی دولت دهم در سخنرانی خود در مسجد حضرت زینب (س) گفت: احمدی‌نژاد تا ۱۲ شب با مدیران اقتصادی کل کل می‌کرد کار به بحث‌های شدید می‌کشید. جوش و جلا می‌زد تا نیمه‌های شب که چطور سیستم بانکی را در خدمت تولید به دور از شائبه‌های ربوی در خدمت تولید اصلاح کنیم. البته ما محدودیت ساختاری داریم، برای یک خدمت کوچک باید مجلس را همراه کرد، دستگاه‌های دیگر را توجیه کرد، وگرنه پشت سرش فشار‌ها و منافع سیاسی و حزبی می‌آید. واقعا مشکل است. احمدی‌نژاد همیشه می‌گفت ظرفیت کار بیشتر هست. رهبری معظم بار‌ها به احمدی‌نژاد تأکید کردند شما ۱۰ شب به بعد کار نکن. ما چراغ اتاقش را خاموش می‌کردیم و می‌گفتیم آقای احمدی‌نژاد از فرمان رهبری تخطی نکنید! بالاخره روزی برای داوری ملت وجود دارد و زمانش می‌رسد.

‌آقاتهرانی: فایل صوتی که گفتند تک خوانی زن است گوش کردم؛ تک خوانی نبود


حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقا تهرانی گفت: بنده زمانی که خبر تک خوانی زنان را شنیدم، گفتم قبل از اینکه آن را تأیید یا رد کنیم، ابتدا فایل مربوط را گوش کنیم. وی افزود: دوستان، فایلی برای بنده آوردند و گوش کردم دیدم که تک خوانی نیست و اعلام کردم که اگر این فایل منظور از تک خوانی بوده، بلامانع است. امّا وقتی که به قم رفتم، چند نمونه فایل به من نشان دادند که تک خوانی زنان در آن‌ها وجود داشت. بنده این فایل‌ها را همراه خودم آورده‌ام تا به دبیر مجلس بدهم و دقیقاً بررسی شود که آیا این تک خوانی در ایران صورت پذیرفته یا خیر و آیا وزارت ارشاد مجوز آن را صادر کرده یا خیر. این‌ها باید دقیقاً بررسی شود زیرا ما نیامده‌ایم که با آبروی هیچ کدام از مسئولین بازی کنیم.

 روزانه ۴۰ مورد کودک آزاری گزارش می‌شود


رئیس مرکز فوریت‌های اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه کودک آزاری بیشترین آمار را در مقوله آسیب اجتماعی به خود اختصاص داده است، گفت: روزانه در کشور ۴۰ مورد تماس بابت ضرب و شتم کودکان با مراکز بهزیستی گرفته می‌شود.

مستند «من روحانی هستم ۲» منتشر شد


مستند سیاسی که در حمایت از تیم مذاکره‌کننده ایران ساخته شده و تاکنون تن به اکران نداده است، به پیشواز «توافق خوب» رفت. کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این فیلم خبر داد. «فرورتیش رضوانیه»، هنگام ارسال ویدئوی ۵ دقیقه‌ای از فیلم خود، گفت: «مستند «من روحانی هستم ۲» را در پاسخ به فیلم «من روحانی هستم» ساختم؛ هرچند هنوز قرار نیست که این فیلم را به نمایش عموم بگذارم، ‌در نوزدهم بهمن‌ماه تصمیم گرفتم تا «توافق خوب» را به عنوان آن اضافه کنم‌».

سلامی: برای انبار کردن موشک‌های سپاه کمبود جا داریم


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تعداد موشک‌هایی که در سپاه ‌دارد، گفت: ما آن قدر سیستم‌های پرتاب و موشک‌های زمین به زمین در اختیار داریم که امروز برای نگهداری و انبار ‌آن‌ها با مشکل کمبود فضا مواجه هستیم و این یک واقعیت است. سردار سلامی با اشاره به استراتژی سپاه در جنگ‌های احتمالی آینده تأکید کرد: ما به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که در جنگ‌های احتمالی آینده، میدان جنگ، شدت جنگ و آرایه و صورت بندی سلاح‌هایی را که به کار گرفته می‌شوند، ما انتخاب کنیم.

‌وزیر بهداشت مصداق واقعی اعتدال در دولت است


حدادعادل گفت: یکی از جلوه‌های اعتدال دوری از جنجال است، وضعیت کشور نباید به سال ۷۶ تا ۸۴ برگردد، اعتدال بدان معناست که با قطع نظر از اصولگرا یا اصلاح‌طلب بودن کسانی که توانایی خدمت به جامعه را دارند، به کار گرفته شوند، البته خط قرمز در به‌کار‌گیری افراد فتنه است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای هاشمی وزیر بهداشت مصداق واقعی اعتدال در دولت است که بدون هیچ گونه جنجالی به کارهای خود می‌پردازد، از همین روی، مجلس از وی حمایت می‌کند؛ اگر ما از دولت انتقاد می‌کنیم قصد تضعیف آن را نداریم.

شعار علیه هاشمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


خبرگزاری دولت از شعار برخی راهپیمایان در انتقاد از آقای هاشمی رفسنجانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد. ایرنا نوشت: گروه کوچکی که چنین دیده می‌شد با برنامه‌ریزی قبلی در تقاطع قریب ـ انقلاب حضور یافته بودند، هنگام پیوستن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به جمع راهپیمایان، شعارهای انحرافی سر دادند که با واکنش فوری حاضران مجبور به ترک محل شدند. یه نوشته ایرنا، حامیان آقای هاشمی هم در واکنش به این شعار‌ها، علیه منتقدان هاشمی شعار «۲۲ بهمن روز افتخار ملی، وحدت اصل همیشگی» و «مرگ بر منافق» سر دادند.

تصاویر قابل تأمل در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران
 


 خط ونشان کشیدن مدیر پدیده به «قورباغه های هفت تیر کش»!

در کلیپی که به تازگی از محسن پهلوان، مدیرعامل «پدیده شاندیز» منتشر شده است، وی از سایت‌ها و رسانه‌هایی که از تخلفات پدیده شاندیز انتقاد ‌و یا شایعاتی درباره فرار او پخش کرده بودند، به عنوان یاد کرد. در قسمتی از صحبت‌های پهلوان که فیلم آن گرفته شده است، وی بدون اشاره به موضوعات اصلی، به عدد ۹۴ هزار میلیارد تومان اشاره می‌کند و این عدد را اغراق آمیز می‌داند. وی با ادعای اینکه تمام صحبت‌های انجام شده پاسخ دارد از برخورد جدی با تک تک سایت‌ها و رسانه‌هایی خبر می‌دهد که به قول پهلوان مطالب کذب منتشر کرده‌اند و سهامداران را به خویشتن داری تا کشف حقایق دعوت می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸۹
انتشار یافته: ۴
چقدر آقایان الهام و احمدی نژاد خوب هستند .
حدادعادل گفت: "وضعیت کشور نباید به سال 76 تا 84 برگردد،" به وضعیت سالهای ۸۴ تا ۹۲ چی؟!!! احتمالا این سالها مطلوب ترین سالها از نظر ایشونه!!!
اگه دست درازی به بيت المال نکرده، نوش جونش
درودبر ملت قهرمان وانقلابی ایران که باز هم حماسه آفربدند ونفرین برمنافقینی که تحت فرمان اربابان جیره خوارخود درهرشرایطی برطبل تفرقه می کوبند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی