بازدید 7016

دفتر پدیده شاندیز در بجنورد پلمپ شد

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پلمپ دفتر شرکت 'پدیده شاندیز' در بجنورد، به علت نداشتن مجوز قانونی فعالیت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 25 January 2015
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پلمپ دفتر شرکت 'پدیده شاندیز' در بجنورد، به علت نداشتن مجوز قانونی فعالیت در این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری خراسان شمالی در شنبه شب، 'مسلم محمدیاران' اظهار کرد: با توجه به اینکه این موسسه بدون اخذ مجوزهای لازم و عدم ارائه مدارکی دال بر قرارداد برای فعالیت در استان مبادرت به راه اندازی دفتر نمایندگی فروش سهام کرده، دفتر آن در بجنورد پلمپ شد.

وی اضافه کرد: حدود دو هزار و 500 نفر از شهروندان استان مبادرت به خرید سهام این شرکت کرده بودند که دفتر این موسسه موظف به باز پس گرفتن سهام از مشتریان شده بود.

مدعی العموم بجنورد اظهار کرد: پس از پایان پس گرفتن سهام بسیاری از شهروندان استان توسط نمایندگی یاد شده، از ادامه فعالیت این دفتر در استان جلوگیری به عمل آمد.

محمدیاران علت پلمپ نشدن دفتر این شرکت تاکنون را سهولت دسترسی سهامداران به آن اعلام و اظهار کرد: با پلمپ این دفتر سهامداران مجبور می شدند به نمایندگی مرکزی در مشهد مراجعه کنند که ما برای جلوگیری از این کار، فعالیت موسسه را به نوعی محدود کرده بودیم.

وی اضافه کرد: شهروندان باید همواره برای مشارکت در این گونه طرح ها و پروژه ها به ابعاد گوناگون حقوقی- قضایی و نکات پیشگیرانه توجه داشته باشند و تجربیات گذشته و مشکلات به وجود آمده در پروژه ها و ابهامات و تبعات سوء آینده را در نظر بگیرند و صرف افتتاح دفتر و به کارگیری چند کارمند و کارشناس، دلیلی بر وجود مجوز فعالیت کاری نمی شود.

براساس گزارش رسانه ها تاکنون دفتر شرکت پدیده شاندیز علاوه بر مشهد و تهران در شهرهای شیراز، گرگان، بندرعباس و چند شهر دیگر کشور با حکم قضایی پلمپ شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر