بازدید 4022

واکنش پاکستان به استخدام اینترنتی شبه‌ نظامیان

دیلی پاکستان با اشاره به شکست سخنگوی سابق طالبان پاکستان در استخدام اینترنتی شبه‌ نظامیان بیشتر گزارش داد که مقامات پاکستانی با قطع شبکه فیس بوک "احسان‌ الله‌ احسان" و مسدود شدن حساب بانکی وی در انگلیس و دیگر کشورها، سخنگوی سابق طالبان پاکستان را در گسترش فعالیت این گروه در فضای مجازی ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۴۶۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱ 06 January 2015
واکنش پاکستان به استخدام اینترنتی شبه‌ نظامیانیک رسانه پاکستانی از شکست سخنگوی سابق طالبان در گسترش فعالیت این گروه در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیلی پاکستان با اشاره به شکست سخنگوی سابق طالبان پاکستان در استخدام اینترنتی شبه‌ نظامیان بیشتر گزارش داد که مقامات پاکستانی با قطع شبکه فیس بوک "احسان‌ الله‌ احسان" و مسدود شدن حساب بانکی وی در انگلیس و دیگر کشورها، سخنگوی سابق طالبان پاکستان را در گسترش فعالیت این گروه در فضای مجازی ناکام گذاشتند.

این رسانه پاکستانی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت سخنگوی طالبان از سال 2010 از برقراری ارتباط احسان‌ الله احسان با 69 نفر و دعوت از این افراد برای عضویت در گروه جماعت الاحرار خبر داد.

در همین رابطه سخنگوی طالبان پاکستان با بیان اینکه این گروه تروریستی همچنان از "ملا عمر" تبعیت می کند اعلام کرده است که درخواست حمایت از داعش در مقابل حملات ائتلاف علیه این گروه تروریستی به معنای بیعت با داعش نیست.

منابع محلی پاکستان اعلام کردند که "شهید الله شهید" از سخنگویان گروه تروریستی طالبان پاکستان بیعت این گروه را با "ابوبکر البغدادی" سرکرده گروه تروریستی داعش تکذیب کرده است.

بر اساس این گزارش سخنگوی طالبان پاکستان تاکید کرده است که درخواست وحدت میان گروههای تروریستی در مقابل حملات ائتلاف بین المللی علیه داعش به معنی بیعت طالبان با این گروه تروریستی نیست.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی