بازدید 18247
«پنجمعه» با «تابناک»؛

فیلم: به نوای ایرج بسطامی گوش بسپارید

گالری‌های تهران آخر این هفته، میزبان ۳۷ نمایشگاه تجسمی می‌شوند؛ علاوه بر اینکه تعدادی از نمایشگاه‌های هفته قبل نیز در روزهای آینده به کار خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۴۵۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۷ 04 December 2014
گالری‌های تهران آخر این هفته، میزبان ۳۷ نمایشگاه تجسمی می‌شوند؛ علاوه بر اینکه تعدادی از نمایشگاه‌های هفته قبل نیز در روزهای آینده به کار خود ادامه خواهند داد.

هفت ثمر از چهاردهم آذر، میزبان نمایشگاه گروهی زیورآلات می‌شود. گالری هفت ثمر در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ واقع شده است.

آتبین؛ جمعه چهاردهم آذر نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه را با نام «چند پرده از بهشت» افتتاح می‌کند. در این نمایشگاه ۳۶ هنرمند با ارائهٔ آثار خود در قالب نقاشی و حجم حضور دارند. شکیپا پرورش نمایشگاه‌گردانی این نمایشگاه را بر عهده دارد. آتبین در خیابان ولی عصر قبل از چهارراه پارک وی کوچه خاکزاد پلاک ۴۲ ‌است.

گالری الهه از چهاردهم تا ۲۴ آذر نقاشی‌های مهدی راحمی را به نمایش می‌گذارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این مجموعه به نشانی خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک ۳ مراجعه کنند.

گالری جرجانی نقاشی‌های سالار جرجانی را با نام «خط‌ها نگاهم می‌کنند» از چهاردهم تا ۲۴ آذر میزبانی می‌کند. گالری جرجانی در خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴، زنگ یک واقع شده است.

گالری عقیلی هم از جمعه چهاردهم آذر نقاشی‌های فریبا یوسفی را با نام «رنگ و نور» افتتاح می‌کند. نمایشگاه نقاشی‌های فریبا یوسفی از چهاردهم آبانماه تا بیستم این ماه در گالری عقیلی واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبه‌روی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲، دایر خواهد بود.

گالری پنجره جمعه چهاردهم آذرماه میزبان افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های یحیی رویدل می‌شود.
این نمایشگاه تا ۲۱ آذرماه در گالری پنجره دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۶ تا ۲۱ هر روز از این نمایشگاه واقع در ظفر، خیابان فرید افشار، انتهای کوچه بابک شرقی، بن بست بابک، پلاک ۲۹، طبقه دوم دیدن کنند.

زیرزمین دستان مجموعه‌ای از نقاشی‌های یاسمن صفا را با نام «طلوع در باغ جدید» از چهاردهم تا ۲۲ آذر به نمایش می‌گذارد. زیرزمین دستان در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ واقع شده است. گالری دستان بیرون از زیرزمین هم از چهاردهم تا ۲۵ آذر نمایشگاه نقاشی‌های مهران زیرک را با نام «چهره به چهره» به نشانی خیابان فرشته، سام سن‌تر، طبقه اول میزبانی می‌کند.

گالری دی از چهاردهم تا ۲۱ آذر میزبان نمایشگاه نقاشی‌های مریم عیوضی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این مجموعه به خیابان ولیعصر، بالا‌تر از اسفندیار، خیایان عاطفی، پلاک ۱۳۰، واحد یک مراجعه کنند.

راه ابریشم؛ «برای عکس» نمایشگاهی از عکس‌های صادق تیرافکن٬ هاوار امینی٬ پرگل اینالو٬ محسن زارع٬ شاهد صفاری٬ شیرین فتحی و بابک کاظمیرا جمعه چهاردهم آذر افتتاح می‌کند. این نمایشگاه تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آن به نشانی خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳ مراجعه کنند.

سیحون مجموعه عکس‌های سیوا شهباز را با نام «حیران شده در پنج و چهار و شش و هفت» از چهاردهم تا ۲۶ آذر به نمایش می‌گذارد. سیحون در خیابان وزرا‌، کوچه چهارم، شماره ۱۱ واقع شده است.

سین نمایشگاه عکس ـ ویدئو و چیدمان میکائیل رحمانی را از چهاردهم تا ۲۳ آذر به نشانی شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، کوچه‌ دوازدهم، پلاک ۱۶ میزبانی می‌کند.

شیلا نقاشی‌های ناصر محمدی را با نام «صد رخ» را از چهاردهم تا نوزدهم آذر به نمایش می‌گذارد. گالری شیلا در خیابان‌ ولیعصر‌، بالا‌تر از خیابان‌ طالقانی‌، کوچه‌ گیلان‌، پلاک ۲‌، واحد یک‌‍ قرار دارد.

گالری گلستان هم از چهاردهم تا نوزدهم آذر میزبان نمایشگاه نقاشی نسرین عیوضیان با عنوان «شکار ممنوع» خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه به نشانی خیابان دولت، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ بازدید کنند.

گالری مهروا نمایشگاه گروهی ۱۰ هنرمند را با نام «دیشب خوابشو دیدم» از چهاردهم تا ۲۴ آذر میزبانی می‌کند. گالری مهروا در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ واقع شده است.

گالری هما مجموعه نقاشی «نام ناپذیر» مشتمل بر طراحی‌ها و نقاشی‌های حبیب فرج آبادی را از چهاردهم تا ۲۵ آذر روی دیوار می‌برد. گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک پذیرای علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه خواهد بود.

گالری والی نمایشگاه نقاشی‌های سهیلا حقیقت را با عنوان «تن‌ها در جمع» ۱۴ آذر افتتاح می‌کند. این نمایشگاه تا پنجم دی ماه در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ دایر خواهد بود.

گالری آن نقاشی‌های نفیسه عمران را با نام «در گریز» از چهاردهم تا ۲۶ آذر به نمایش می‌گذارد. گالری آن در ونک، خیابان سئول، شماره ۴۰ واقع شده است.

اعتماد؛ جمعه چهاردهم آذر میزبان افتتاح دو نمایشگاه خواهد بود. نمایشگاه نقاشی‌های عبدالرضا قماشچی با عنوان «پرسه» در گالری یک و نقاشی‌های محمدرضا شاهرخی‌نژاد با عنوان «تاروپودهای یک سگ» در گالری دو اعتماد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این دو مجموعه به نشانی نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، پلاک ۴ مراجعه کنند.

ایده پارسی؛ هم از چهاردهم آذر تا دوم دی میزبان نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان «گوشه خورشید» می‌شود.

ایده پارسی در خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ واقع شده است.

گالری ۶؛ از چهاردهم تا ۲۱ آذر نمایشگاه عکس‌های هنرمند برزیلی ریکاردو مارتینز را با عنوان «چشم‌های من، برزیل من» میزبان است و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه به نشانی خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، پلاک ۲، طبقه همکف بازدید کنند.

گالری شهر کتاب فرشته؛ از چهاردهم آذر تا ۲ دی آثار امیر کبیرنژاد را با نام «کتیبه» به نمایش می‌گذارد. شهر کتاب فرشته در میدان تجریش، خیابان شهید‌دربندی (مقصودبیک)، نرسیده به چهار‌راه حسابی، پلاک ۳۲ واقع شده است.

محسن؛ مجسمه‌های رامین اعتمادی بزرگ را با عنوان «ویس و رامین» از چهاردهم تا ۲۶ آذر به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از اثار این هنرمند به نشانی ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار می‌نای شرقی، پلاک۴۲ مراجعه کنند.

مژده؛ نمایشگاه کاشی‌های «راکو» میترا احمدی آواز و نسیم مرادی را از جمعه چهاردهم آذر برپا می‌کند. گالری مژده در سعادت آباد، خ علامه طباطبایی شمالی، خ ۱۸ شرقی، شماره ۹۱، واحد یک واقع شده است.

شکوه؛ نقاشی‌های آبرنگ سیاوش مظلومی‌پور را از چهاردهم تا نوزدهم آذر به نمایش می‌گذارد. گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ واقع شده است.

هور؛ عکس‌های مجید برومند را از چهاردهم تا ۲۸ آذر به نمایش می‌گذارد. علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۶ بازدید کنند.

گالری کارگاه هنر؛ از چهاردهم تا ۲۶ آذر میززبان نمایشگاه طراحی‌های شش هنرمند می‌شود. کارگاه هنر در پاسداران، خیابان شهید ‌کشوری، خیابان فرخی‌یزدی، کوچه شهید طاهری‌شرقی، بن‌بست یاس، پلاک ۲ واقع شده است.

لاله؛ از چهاردهم آذر تا شانزدهم دی میزبان دومین نمایشگاه سالانه آثار هنرمندان خودآموخته می‌شود. گالری لاله در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی واقع شده است.

نگارخانه عکاسان جوان پنجشنبه، سیزدهم آذر نمایشگاه عکس‌های بهاره اسدی را با عنوان «چشمان مادربزرگ» افتتاح می‌کند. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا بیستم آذر به خانه عکاسان جوان در نشانی خیابان ولیعصر (ع)، خیابان یوسف‌آباد، خیابان چهارم، شماره سه، واحد سه مراجعه کنند.

زرنا؛ نقاشی‌های پریسا تقی‌پور را با نام «زنانگی» از چهاردهم تا نوزدهم آذر به نمایش می‌گذارد. گالری زرنا در خیابان انقلاب، بین وصال و دانشگاه، کوی اسکو، پلاک ۱۰ واقع شده است.

ویستا؛ نمایشگاه طراحی و نقاشی حمیده کمرروستا را با نام «آبی تند» از چهاردهم تا ۲۴ آذر برگزار می‌کند. گالری ویستا در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ واقع شده است.

آرت لند الهیه نمایشگاه آثار بهرام گوهری را با نام «زندگی زیباست» از چهاردهم تا بیستم آذر به نشانی بزرگراه مدرس، نرسیده به پارک وی، ابتدای الهیه، مرکز اداری تجاری مدرن الهیه، آرت لند مدرن الهیه میزبانی می‌کند.

گالری روژ از چهاردهم آذر میزبان نمایشگاه آثار تایپوگرافی احسان ارضی با عنوان «عبث» با نگاهی متفاوت به گنجینه شعر و ادب فارسی است. این نمایشگاه در گالری روژ به آدرس شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان حسن صیف، کوچه دوم پلاک هفت تا نوزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

خارک؛ نمایشگاه عکس‌های ماندانا آینه چیان، سارا شاهرودی، شبنم حسین وند، محمد مسعودشاهی، محمد افسانه و بهنام جعفری را از ۱۴ تا ۲۲ آذر ماه به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، شماره ۱۴ میزبانی می‌کند.

گالری‌های زمستان، میرمیران، نامی و ممیز خانه هنرمندان ایران هم جمعه چهاردهم آذر میزبان نمایشگاه گروهی طراحی، نمایشگاه گروهی مجسمه‌سازی و نمایشگاه عکس انفرادی، به اضافه نمایشگاه کاریکاتورهای پرویز شاپور می‌شوند. خانه هنرمندان در خیابان ایرانشهر، باغ هنرمندان واقع شده است.

ژیوار، تا هفدهم آذر نقاشی‌های پنج هنرمند را به نمایش می‌گذارد. ژیوار در خیابان شریعتی، خیابان ظفر، خیابان آقازاده فرد، کوچه بنفشه، پلاک ۱۴ واقع است.

ماه مهر؛ نقاشی‌های منوچهر صفرزاده را تا هفدهم آذر ادامه می‌دهد. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ماه مهر واقع در خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، پلاک ۷ مراجعه کنند.

نگاه؛ نقاشی‌خط‌های عین الدین صادق‌زاده و محسن دایی نبی را افتتاح تا هجدهم آذرادامه می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه در گالری نگاه، واقع در لواسان، ابتدای بلوار اصلی، خیابان شکوفه، خیابان نگار، ‌ انتهای کوچه گلزار، شماره ۳۲ دیدن کنند.

ساربان نمایش آثار خوشنویسی غلامحسین امیرخانی را تا ۲۰ آذر میزبانی می‌کند. گالری ساربان در خیابان دکتر بهشتی، میدان تختی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک۸ واقع شده و هر روز به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بینندگان است.

آب/‌انبار، تا ۲۱ آذر آثار ویدئو ـ چیدمان فرهاد کلانتری با نام «ستاره‌های ارومیه» را نمایش می‌دهد. این گالری در آدرس خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن‌منش، پلاک ۲ قرار دارد و هر روز به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۰ فعال است.

‌آبی؛ تا هجدهم آذر نمایشگاه نقاشی‌های دلارام آشتیانی را ادامه می‌دهد. این گالری در خیابان دولت، دیباجی جنوبی، روبه‌روی پارک ارغوان، کوچه مژگان، پلاک۴۱ قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از آثار دیدن کنند.

آران؛ تا هفدهم آذر نمایش آثار حجم ـ چیدمان ماندانا مقدم را دنبال می‌کند. آران هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در آدرس کریم‌خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

ماه؛ میزبانی از مجموعه آثار نقاشی رضا بهاروند را تا هجدهم آذر ادامه می‌دهد. نمایشگاه «وضعیت زرد» هر روز به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در آدرس خیابان آفریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ برپاست.

خاک؛ هم تا بیستم آذر آثار محسن وزیری مقدم را نمایش می‌دهد. این مجموعه که «شهود رنگ» نام دارد هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا، شماره یک در معض دید علاقه‌مندان است.

گالری فرامرزی، تا بیستم آذر نمایشگاه گروهی نقاشی از آثار علی اکبر صادقی، حسین ماهر و علی فرامرزی را با عنوان «نیست» در برنامه دارد. این گالری در میدان ونک، خیابان ونک، روبروی مرکز خرید ونک، کوچه ارم، پلاک ۶ واقع است و هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان است.

اثر؛ تا ۲۱ آذر میزبان نقاشی‌های آیدین آغداشلوست. این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی آغداشلو پس از چهل سال است. برای دیدن آثار این نمایشگاه هر روز به جز شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به آدرس خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، شماره ۱۶، روبه‌روی خانه هنرمندان مراجعه کنید.

مینا؛ تا ۲۳ آذرماه آثار علی‌اصغر قره‌باغی را با نام «۶۰ سال عشق نهانی» در معرض نمایش عمومی قرار داده است. گالری مینا در خیابان پاسداران، گلستان دوم (شهید فلاح‌زاده)، پلاک ۱۲۰ است.

تعداد بازدید : 109
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست