بازدید 9757

تقدیر روزنامه کویتی از ایستادگی ایران

ایران طی سه دهه گذشته در مواضع خود محکم و استوار ایستاد و با دستیابی به خودکفایی علمی و صنعتی، در سطح بین‌المللی احترام دوست و دشمن را یکجا به دست آورد.
کد خبر: ۴۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 02 November 2014
یک روزنامه کویتی با ستایش از ایستادگی ملت و دولت ایران در برابر فشارهای خارجی نوشت «براوو ایران»!

به نوشته کیهان، روزنامه العالم در مقاله‌ای به قلم مطلق الوهیده و  با عنوان «براوو ایران؛ خوب هست و خیلی ممنون» نوشت: 5 سال قبل مقاله‌‌ای نوشتیم که امروز آن را تکرار می‌کنیم. اما کلمه‌هایی فارسی را به آن می‌افزاییم؛ چون جمهوری اسلامی ایران به خاطر مواضع ملی، خدمت به مردم و پایبندی به معتقدات و افکار و اصول ملی این کشور، مستحق آن است.

نویسنده تاکید کرد: با حمایت مردم و علی‌رغم محاصره اقتصادی و تحریم‌های گسترده، جمهوری اسلامی ایران طی سه دهه گذشته در مواضع خود محکم و استوار ایستاد و با دستیابی به خودکفایی علمی و صنعتی، در سطح بین‌المللی احترام دوست و دشمن را یکجا به دست آورد.
الوهیده با بیان اینکه جهان عرب نمی‌تواند سر خود را مانند کبک زیر برف کند و واقعیت‌ها را در ارتباط با ایران نبیند، افزود: ایران با تکیه بر توانمندی‌های مختلف از جمله دانش و مراکز صنعتی، در موقعیت برنده قرار دارد.

وی افزود: اما ما کشورهای عرب گرفتار هرج و مرج، آشوب، انفجار، مهاجرت و اختلاف هستیم که موجودیتمان را تهدید می‌کند.

نویسنده کویتی با توصیه به جهان عرب برای دست برداشتن از اختلاف‌ها خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچگاه در هر شرایط بحرانی کشورشان را تنها نگذاشته‌اند به این دلیل آیا ایرانیان مستحق دو بار «براوو» نیستند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل