بازدید 4158

دلالان پایان نامه از قانون سوء استفاده می‌کنند

کد خبر: ۴۴۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲ 26 October 2014
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:علیرغم تذکر و اخطار تمامی دلسوزان علمی کشور در خصوص پدیده شوم پایان نامه فروشی، هنوز هیچ اقدام قاطعانه و محکمی در برخورد با متخلفان این موضوع صورت نگرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: حوزه آموزش عالی در شرایطی قرار دارد که هرچه سریع‌تر باید مسئولیت این حوزه به خصوص وزارت علوم راهکاری قانونی، محکم و قاطع در برخورد با فروشندگان پایان نامه و همچنین پایان نامه‌های تکراری و کپی شده ترتیب دهد.

وی افزود: در این خصوص مجلس به خصوص کمیسیون آموزش و تحقیقات بار‌ها جلسات متعددی ترتیب داده است و حتی با حضور مسئولین وزارت علوم این معضل علمی بررسی و به چالش کشیده شده است اما تاکنون هیچ اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفته است.

صابری با بیان اینکه وزارت علوم قاطعانه وارد عمل شود و لایحه‌ای در خصوص مقابله با متخلفان در این زمینه فراهم سازد، خاطر نشان کرد: صیانت و نگهداری از اعتبار علمی کشور وظیفه اصلی وزارت علوم است اما تاکنون اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفته است و ما خواستار برخورد جدی‌تر از سوی این وزارتخانه‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل