بازدید 25025
خوانده می‌شوید؛

از محسن رضایی چه ناگفته‌ای را می‌خواهید از جنگ بشنوید؟

محسن رضایی امشب در این برنامه حضور خواهد یافت تا به برخی از پرسش‌های بی‌پاسخ درباره دوران دفاع مقدس پاسخ دهد و بخشی از سطرهای ناخوانده از این دفاع عظیم ملت ایران را در پاسخ به پرسش ها نمایان سازد.
کد خبر: ۴۳۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ 25 September 2014
وقتی که شهید با دو حوری به خواب همسرش می‌آید!مجموعه هفت قسمتی سطرهای ناخوانده با محوریت هفته دفاع مقدس، امشب میزبان فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس خواهد بود؛ فرصتی که تمامی آنچه از ناگفته‌های جنگ می‌خواهید بدانید، قابل طرح خواهد بود؛ اما شما در پی یافتن پاسخ برای کدام پرسش مهم درباره هشت سال جنگ تحمیلی هستید؟

به گزارش «تابناک»، در هفته دفاع مقدس، مجموعه هفت قسمتی سطرهای ناخوانده، هر شب با حضور یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و یا مسئولان ارشد مؤثر از شبکه یک پخش می‌شود. این برنامه در دو شب نخست، میزبان علی شمخانی، فرمانده سپاه خوزستان در دوران پیش از جنگ و فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه و ارتش و دبیر کنونی شورای عالی امنیت ملی بود و سپس میزبان برخی فرماندهان ارشد ارتش و سپس میزان وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس بود.

از محسن رضایی چه ناگفته‌ای از جنگ را می‌خواهید بشنوید؟

محسن رضایی امشب در این برنامه که ساعت ۲۳ از شبکه اول سیما به صورت زنده پخش خواهد شد، حضور می یابد تا به برخی از پرسش‌های بی‌پاسخ درباره دوران دفاع مقدس پاسخ دهد و بخشی از سطرهای ناخوانده از این دفاع عظیم ملت ایران را نمایان سازد.

دکتر محسن رضایی، دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، به واسطه مسئولیت حساسی که در دوران جنگ داشت، نگاه فراگیر و جامعی نسبت به تحولات سیاسی و نظامی در این دوران دارد و بسیاری از ناگفته‌های جهان، همچنان در این مخزن الاسرار نهفته است.

اکنون نوبت شماست تا در آستانه این گفت‌و‌گو صریح بگویید که می‌خواهید از محسن رضایی چه ناگفته‌هایی از جنگ را بشنوید؟ پیام‌های ارسالی برای این مطلب در راستای طرح در این برنامه به دکتر محسن رضایی انتقال داده خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها