بازدید 2994

ناکامی جودو تکمیل شد

کد خبر: ۴۳۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ 23 September 2014
ناکامی جودوی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون تکمیل شد و ایران در بخش تیمی هم مدالی کسب نکرد.

به گزارش ایسنا، در دیدار تیم‌های جودوی ایران و ازبکستان برای کسب مدال برنز، تیم ایران با قبول شکست در این مبارزه از رسیدن به مدال بازماند تا ناکامی‌های این تیم تکمیل شود چرا که آن‌ها در بخش انفرادی هم هیچ مدالی نگرفته بودند.

تیم ایران در دیدار آخر خود در بخش تیمی، مقابل ازبکستان قرار گرفت که در مبارزه اول و در وزن 60- کیلوگرم احسان بهرامیان مقابل حریف خود ایپون شد تا اولین شکست خورده ایران در این بازی باشد.

در مبارزه دوم هم نماینده ازبکستان در وزن 73- کیلوگرم به روی تاتامی آمد که به دلیل نبود نماینده ایران این مبارزه هم به سود ازبک‌ها به پایان رسید تا آن‌ها 2 بر صفر از ایران پیش بیفتند. سعید مولایی نماینده ایران در این وزن بود که در دو مبارزه قبل به دلیل گرفتن اخطار، از مبارزه اخراج شده بود و نمی‌توانست در این مسابقه شرکت کند.

امیر قاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم سومین نماینده ایران بود که مبارزه خوبی را به نمایش گذاشت و توانست اخطارهایی را از حریف بگیرد اما در نهایت این مبارزه نیز به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید تا ایران سه بر صفر از حریف عقب افتاده و شکست بخورد.

نکته جالب این مبارزه این بود که داور مبارزه چندین بار امتیازاتی که به هر یک از ورزشکاران داده بود را تغییر می‌داد و این مبارزه دفعات زیادی قطع شد.

جودوی ایران با 5 نماینده در بازی‌های آسیایی اینچئون حضور داشت که در بخش انفرادی همه نمایندگان ایران حذف شدند و مدالی کسب نکردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر