بازدید 98059

فیلم: مخفیگاه سری مسعود رجوی چه مختصاتی داشت؟

این تصاویر نشان می‌دهد، مسعود رجوی که بسیاری از جوانان ساده‌دل را گرفتار فرقه خود کرده و در عملیات‌های تروریستی برای اهداف واهی به کشتن داد، خود در چه سطح امنیت ویژه‌ای زندگی می‌کرده است.
کد خبر: ۳۶۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰ 19 December 2013
با آزادسازی پادگان اشرف و خروج سران و بدنه گروهک منافقین از این پادگان، امکان دسترسی به بخش‌های کلیدی این پادگان برای رسانه‌ها فراهم شده و دوربین رسانه ملی، جزو نخستین دوربین‌هایی که موفق به ورود به محل مخوف شده و در همین حضور، تصاویر حیرت‌آور از مخفیگاه مردی ثبت کرده که ادعاهای شجاعانه‌اش را از ۲۰ متری زیرزمین و میان چند متر بتون مسلح بیان می‌کرده است.

به گزارش «تابناک»، پس از فرار سران و بخشی از بدنه گروهک منافقین به عراق، صدام حسین در ازای خوش‌خدمتی و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی منافقین و انجام برخی امور کثیف رژیم بعثی نظیر ترور مخالفان دیکتاتور عراق، اقدام به واگذاری یک اردوگاه به این گروهک کرد؛ اردوگاهی که در ۸۵ کیلومتری بغداد و در ۸۰ کیلومتری مرزهای ایران در استان دیاله عراق برقرار شده بود تا اعضای این گروهک تروریستی بتوانند سریع‌تر به ایران رفت و آمد کرده و عملیات‌های تروریستی‌شان را پی بگیرند.

در ‌دوران جنگ تحمیلی، منافقین که ‌بازوی داخلی صدام به شمار می‌رفتند، مأمور ترور مسئولان کلیدی نظام بودند و در ادامه نیز نقش پررنگی در جاسوسی نظامی ‌و حتی در ‌تضعیف روحیه اسرای ایرانی در بند صدام داشتند و در پایان نیز راساً وارد جنگ مستقیم با رزمندگان اسلام شدند و به واسطه تصور اشتباهشان از فضای ایران، تاکتیک نظامی اشتباه و کمبود نیرو‌هایشان، به سادگی شکست خوردند و گروه وسیعشان نابود شد.

فیلم: مخفیگاه سری مسعود رجوی چه مختصاتی داشت؟

در چنین شرایطی طبیعی بود که صدام حسین سرویس‌های ویژه را به این گروهک بدهد و اردوگاه اشرف به یک پادگاه تمام عیار تبدیل شود و این وضعیت ادامه داشت تا وقتی که صدام سقوط کرد و این گروهک چپ ـ که تا دیروز علیه امپرالیسم شعار می‌داد و آرمان‌های شبه مارکسیستی را در بستر ایدئولوژی تروریستی‌شان عرضه می‌کردند ـ به کلی تغییر جهت داده و این بار در دامان برخی کشورهای غربی بغلتد و این بار‌‌ همان سرویس‌ها را به طرف غربی بدهند؛ اما دریغا که دولت مستقر در عراق، جزو آنهایی بود که روزگاری مسئول سرکوبشان از همین منافقین بود‌ و طبیعتاً‌ زیر بار ماندن این گروهک در خاک عراق نمی‌رفتند.

سرانجام فشارهای دولت عراق پیرامون اخراج اعضای این گروهک،‌ منجر به تخلیه اردوگاه اشرف در چند مرحله و انتقال اعضای این گروهک به کمپی در نزدیکی فرودگاه بغداد شد که این اتفاق نیز به عنوان مقدمه اخراج کامل منافقین از عراق، مورد توجه قرار گرفته است.

در این میان، برخی اعضای بالایی این گروهک از جمله مسعود رجوی، سردسته منافقین از اشرف خارج نشده بودند که پس از کشته شدن گروهی از این اعضای ارشد گروهک ـ که بیشتر آنان سوابق بسیاری در ترور اشخاص داشتند ـ این سردسته‌ها نیز اردوگاه را ترک کردند و احتمال می‌رود رجوی نیز با این گروهک به کمپ موقت رفته باشد.

با این حال آنچه از موقعیت کنونی سردسته‌های این گروهک بیشتر مورد توجه قرار گرفته، محل سابق سکونت رجوی است. دوربین‌های صداوسیما به تازگی موفق شده، نخستین تصاویر را از نقاط حساس پادگان اشرف که تا پیش از این امکان دسترسی به آن‌ها نبود‌ و حتی اعضای معمولی منافقین نیز از وجودشان خبری نداشته، به ثبت برساند؛ تصاویری که نشان می‌دهد، مسعود رجوی که بسیاری از جوانان ساده‌دل را گرفتار فرقه خود کرده و در عملیات‌های تروریستی برای اهداف واهی به کشتن داد، خود در چه سطح امنیت ویژه‌ای زندگی می‌کرده است!

بنا بر‌ تصاویری که ‌خواهید دید و صداوسیما به زودی مدت زمان طولانی‌تری از آن و دیگر موقعیت‌های مهم این پادگان را نمایش خواهد داد، برای رجوی در اشرف، مخفیگاه سری به عمق ۲۰ متر با بتن مسلح درست شده که دیوارهای بتنی ضخیمش، احتمالاً باعث افزایش شجاعت سردسته این گروهک می‌شده که حتی در جمع هواداران محصورش در پادگان اشرف نیز حاضر نمی‌شد و به صورت ویدئو کنفرانس و احتمالاً از بیست متری زیر زمین برایشان درباره شجاعت و نترسیدن از مرگ برای مبارزه و... سخن می‌گفته است!


شاید این مخفیگاه بتواند جانِ یک خائن به وطن را حفظ کند؛ اما هنوز مشخص نیست تا چه میزان می‌تواند به اشخاصی که شرفشان را به دشمن تقدیم کرده‌اند، آسودگی و آرامش ببخشد!

به این تصاویر دقت کنید؛ تصاویری که نشان می‌دهد رجوی و صدام، هر دو مخفیگاه‌هایی شبیه به هم داشتند و مقصدشان نیز یک نقطه خواهد بود.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱۰
انتشار یافته: ۵۴
خیلی وقته جلوی تلویزیونش نیامده اراجیف بگه، کسی میدونه زنده است یا مرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
چند سال هست که مرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
بدرک واصل شده
بیدار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
از زمانی که شروع به ترور کرد و مخصوصا از زمانی که دست به دست دشمن این مملکت داد و درست زمانی که آنان فرزندان این مرز و بوم را شهید و شکنجه می کردند اون نیز در جنایاتشان سهیم شد مرده است. متنفرم از این نادان و خیانت پیشه و تمامی یاران چون خودش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
تابی جون عکس این را برای چی گذاشتی توی سایت؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
کاشکی نمرده باشه . دوست دارم هلاکت این کثافت خائن رو به چشم خودم بطور زنده ببینم .
لعنت بر رجوی بز دل که خون هزاران جوان بی گناه را ریخت .
سوراخ موش بود زیر زمین .
یعنی کثیف تر از این منافقای بی همه چیز در دنیا وجود نداره. کسی که به مملکت و ناموس و خاک خودش خیانت کنه سزاش همون آوارگی و دربدری و بی آبروییه.
وایییی چه جای ترسناکی....
"مخوف"؟!!!
خوب دوست عزیز چراغ روشن می کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
دقیقا
مرگ بر رجوی مزودور با دارو دستش
اینها یک چیزی بدتر از کره شمالی بودند!
این مردک از ترس سرنوشت قذافی غیبش زده. خداکنه اینم مثل ریگی بگیرنش
فیلم نصفه ست
ولی مرگ ناگه رسید و گرفت /گریبان آن نابکاران زشت
چو گیرد گریبان گردنکشان/ به ذلت برون راند از قصرشان
مرگ بررجوی
بنام خدا

این مکان برای عبرت و توریست زایرین ایرانی تخصیص داده شود
اين دام راخود نهاده اي وندرام خود فتاده اي(رجوي بزدل)
رجوی وطن فروش مزدور امریکایی.
میگن رجوی تو خانه موش دیگری در اسرائیل است .
ترسوی بزدل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
هرچند با خشونت مخالفم ولی در مورد سران این گروه خواهان پوست کندشان در ملا عام هستم.مهم نیست کدوم گوری باشند.
تابناك چقدر اين گروهك فراموش شده را زنده ميكني!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
اره اینا رو ولشون کنید در کثیف ترین نقطه تاریخ غرق بشند.
عاقبت اسلام التقاطی بدتر از این نمی شود این سازمان فسیلی از زمانی در سرازیری سقوط قرار گرفت که ایدئولوژی مارکسیستی و توجیهات انحرافی را در کنار اسلام مطرح کردند ، درس عبرت اینکه :این عاقبت می تواند برای هر کسی که از اسلام اصیل وناب فاصله بگیرد اتفاق بیافتد. فقط مختص سازمان منافقین ضدخلق ایران نیست!
رجوی نه که یک آدم و بلکه پست تر از یک حیوان و قابل قیاس نیست رذلیتش در پیش چشم مردم آنقدر زیاد است که نمی شود با پست ترین حیوان هم قیاسش کرد . عده ای را فریب داده تا برای اهداف شوم خود عده ای از جوانان این مملکت اسلامی را به اسم مبارزه به خاک و خون بکشاند چیزی که هیچ جانوری با همنوعان خود انجام نمی دهند . رجوی صد بار تف
لعنتی نمرده است و در کنفرانس ها در طریق چی چی میگن ویدئو ... پیام میده .
خاک بر سرش که با صدام هم کاسه شد .خودفروش.اشغال .حیوان .موش .
ضربه ای که این کثافتها به رزمندگان اسلام زدن فراموشتان نشود
موش ها همیشه در فاضلابها ویازیر زمین زندگی میکنند.مرگ بر منافق.
ويديو هاتون رو با پلير ديگه بزارين با ios هم بشه ديد !
احمق عينا شبيه صدام شده
به مرده کسی لگد نمیزند اما شاید جسد متعفنش باعث عبرت باشد
مرگ بر او كه خون هزاران جوان رشيد ايراني را ريخت
اخر و عاقبت همه خائنان به ملت ايران بدنامي و لعن ونفرين ابدي است.چه رجوي مزدور و چه مسئولان رژيم منحوس اسرائیل.
كثيف‌ترين موجودات روي كره زمين گروهك نفاق است.
لعنت خدا بر آنان
چرا عكس اين قاتل را چاپ ميكنيد ؟
موقعی که با سردار قادسیه(صدام)روبوسی میکرد.اوج خیانـــــت به وطـــن بود.
بابا برید سراغ آدمها ، این نکبتها که ارزش هیچ چیز حتی فحش را هم ندارند.آخر وعاقبت اینها هم بایستی یکی یکی شان را از چاه فاضلاب بیرون کشید.آنهم دیدن دارد.؟؟؟؟
اخیرا هر چی فیلم گذاشتین نصفه کاره آپلود شده و من خیلی عصبانی هستم
گروهک منافقین و سرکرده هایشان تا ابد نزد مردم ایران منفور باقی خواهند ماند.
خاك بر سر رجوي كه مزدور دشمن كشورش شده
خدا لعنتش کند. پسر عموی من در سال 59 بدست همین ها به شهادت رسید ، مخفیگاهش شبیه مخفیگاه صدام بود امید است به سرنوشت صدام دچار شود
بزودی توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر و به داخل کشور آورده می شود تا جلوی چشم همه مردمی که که فرزندان آنها توسط این پلید به شهادت رسیده اند اعدام شود مانند ریگی کثیف
فكر نكنم مرده باشه
الان مثل صدام پوی چاه توی لیبرتی پنهان شده اینده اش مثل صدام خواهد بود
دوستان اين ادم ارزش نداره كه بزرگش كنيد اساسا عددى نيست كه راجع بهش صحبت بشه
اخیانت به خاک و سرزمین مادری، خیانتی پست و نابخشودنی است و این گروهک به دلیل خیانتهایی که به سرزمینش کرد و هنوز هم ادامه می دهد منفورترین گروهک است.
انشاله خداوند لعنت کنند او را و هم رزمانش و با ابن زیاد و شمر .و معا ویه در جهنم محشور شوند انشاله
منافقین منفورترین آشغال های تاریخ ایران هستند.
روسیاهان تاریخند
اين وطن فروش از نظر اغلب مردم ايران مرده است اينقدر بزرگش نكنيد
خدا لعنتش کنه که با جوانان این مملکت و خانواده هایشان چه کرد.
مرگ بر منافقين و مسعود رجوي لعين
مرگ بر همه خائنين وطن فروش
اينها بسته ترين ادمهاي دنيا بودن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل