بازدید 7617

برخی بوستان‌های پایتخت پاتوق اراذل و اوباش شده

دوعضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی که اعضای شورا از برخی از بوستانهای پایتخت داشته اند معتقدند متاسفانه بسیاری از بوستانهای پایتخت به فضاهای نا امن و به پاتوقی برای اراذل و اوباش منطقه تبدیل شده اند.
کد خبر: ۴۳۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ 06 September 2014
دوعضو شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی که اعضای شورا از برخی از بوستانهای پایتخت داشته اند معتقدند متاسفانه بسیاری از بوستانهای پایتخت به فضاهای نا امن و به پاتوقی برای اراذل و اوباش منطقه تبدیل شده اند.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارها موضوع امنیت فضاهای عمومی در شورا مطرح شده است گفت: اگر خانواده ها نتوانند از فضاهای عمومی طراحی شده برای شهر استفاده کنند این موضوع در تضاد با هدف ایجاد این فضاهاست.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌هایی که از برخی از بوستانهای پایتخت به شورا می رسد تعدادی از این پارکها به مکانی ناامن و پاتوقی برای ارذل و اوباش تبدیل شده و انواع آسیبهای اجتماعی را در این پارک ها می توان دید.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه نباید نیروی انتظامی و شهرداری به نام مردم هزینه کنند و به کام دیگران استفاده شود تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری شهرداری باید نظم و امنیت را در بوستانها پیاده کند.

وی به نقش شورایاریها را در تامین امنیت و ارائه گزارش مشکلات بوستانها به نهادهای مسئول مهم دانست  و گفت: شورایاریها می توانند نیاز و مشکلات محلات را به نیروی انتظامی و نیروهای شهرداری منتقل کنند تا اقدامات لازم سریعتر انجام شود.

ابوالفضل قناعتی عضو  دیگر شورای شهر تهران نیز با انتقاد از نبود امنیت برخی بوستانهای پایتخت گفت: به جز چند پارک بزرگ، سایر بوستانهای پایتخت امنیت کافی ندارند و هرگونه بزهی از سرقت تا آدم کشی در آن رخ می دهد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع امنیت در پایتخت حساس و مهم است گفت: متاسفانه آن طور که باید به این موضوعات پرداخته نمی‌شود؛ ما شاهد توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و مسائل ضد اخلاقی در سطح شهر هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود مدیریت یکپارچه شهری، شورا تنها می تواند در حد تذکر و ارشاد به نهادهای مسئول به این موضوع ورود کند گفت: به جز چند پارک بزرگ و مهم بیشتر پارکها پایتخت امنیت کافی ندارند به ویژه در پارکهای جنوب شهر تهران انواع مختلف بزه از توزیع مواد مخدر تا سرقت، آدم کشی و توزیع مشروبات الکلی رخ می دهد .

وی ادامه داد: نیروی انتظامی و همه نهادهای مسئول باید به این موضوع ورود کنند. نباید در شهری مثل تهران چند دقیقه بعد از پارک یک خودرو سیستم کامپیوتری آن به سرقت برود. این نشان از نبود امنیت کافی در شهر تهران است. اگر دلیل نبود امنیت فضاهای تفریحی تاریکی است، روشنایی بوستانها تامین شود. اگر مشکلات دیگری است با هم افزایی آن را حل کنیم. چنین وضعیتی در پایتخت جای سوال دارد و ما نیز در شورا این موضوع را تذکر خواهیم داد.

قناعتی خاطرنشان کرد: نباید نیروی انتظامی متخلفان و اراذل و اوباش را دستگیر کنند اما آنها زودتر از نهادهای انتظامی به سطح شهر بازگردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۲
برخي بوستانها . . . ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
اراذل و اوباشی که برای بار دوم یا سوم مرتکب خلاف می شوند بایستی طبق قانون شرع و اسلام با آنها برخورد قاطع به عمل بیاد. تا کی مسامحه و تساهل؟
مثلا بوستان قایم در یافت آباد شده محل پیست موتور سوارها تا کنون بارها به 137 و 110 و .. زنگ زدم اما از تماسم پشیمون شدم خیلی وضعیت بدی داره شما توی پارک همیشه باید مراقب فرزندتون باشید تا با این موتور سوارها برخورد نکنید
متأسفانه نه فقط پاتق ارازل و اوباش شده حتی مأمن هر جرم وفسادی هستند .یکی از این بوستان ها پارک همیشه بهار در پاسداران بوستان ششم پارک همیشه بهار ساکنین محل از تجمع ارازل و اوباش از عصر تا پاسی از شب در آسایش نیستند هرچه به 110 گفته میشود گوش شنوا نيست
بدین وسیله جای تشکر دارد که به این نتیجه نرسیدند که کلیه بوستانها را تخریب و تعطیل کنند!
اراذل و اوباش رو که نمی تونن برن رستوارن برج میلاد، مجبورن برن تو پارک دور هم جمع بشن دیگه، یه جایی بالاخره باید داشته باشن واسه دور هم جمع شدن و تبادل تجربه.
وضعيت در بوستان حافظ فلكه دوم نيروي هوايي تهران ، واقعا اسفبار است. با وجود كيوسك نيروي انتظامي و چند متر دورتر از كيوسك، اراذل و اوباش مشغول رد و بدل كردن مواد مخدر و حتي استعمال آن هستند. با وجود اين بوستان كوچك كه تنها فضاي سبز آن منطقه است، خانمها و بچه ها واقعا امنيت ندارند. اين اراذل كه گاها سنشان از 16-17 شروع ميشود خانمهاي مجرد ومتاهل و حتي دختر بچه ها را از متلكها و پيشنهادهاي وقيحانه خود بي نصيب نميگذارند. من پس از يكي دو بار بردن بچه ها به اين پارك قيدش رو زدم . حالا نميدونم براي كمي هواخوري و بازي بچه ها ، آنها را كجا ببرم.
یه زمانی خانواده ها با آرامش جهت پیک نیک به پارکها میرفتند و شام را با لبخند صرف میشد اما اکنون جای ارازل شده . به پلیس هم که زنک میزنیم در جواب میگویند هنوز جرمی اتفاق نیافتاده ..
برخی بوستان ها نه ، "همه" بوستان های پایتخت پاتوق اراذل و اوباش و زورگیران و معتادان شده
بعضی وقتها حتی عبور از این بوستانها نیز مخاصره آمیز است چه رسد به استفاده خانواده ها از آن!
در بوستان آزادی(روبروی دانشگاه شریف)که درجوار آن چندین مدرسه ابتدایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه وجود دارد بچه های مدرسه در طول سال و هنگام رفت و آمد به مدرسه که ناگزیر به عبور از این بوستان هستند شاهد صحنه های شنیع و غیر اخلاقی مردان و زنان لاابالی هستند که تاثیر مخربی روی آنها دارد لطفاً توجه ویژه شود.
وقتی خودشون وخونه زندگیشون و بچه هاشون اونور اب هستن
مهم نیست پارک وخیابونای تهران و مشهد و....چه خبره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس