بازدید 4530

بیمه رایگان ایرانیان آرزوی امام (ره) را محقق کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای بیمه رایگان ایرانیان، آرزوی امام راحل (ره) در مورد بیمه درمان محقق شد و دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز در این بخش مورد اهتمام قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ 30 August 2014
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای بیمه رایگان ایرانیان، آرزوی امام راحل (ره) در مورد بیمه درمان محقق شد و دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز در این بخش مورد اهتمام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی، در جمع خبرنگاران در عسلویه بوشهر افزود: اکنون بیش از شش میلیون نفر از ایرانیان بیمه شده اند و همه می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره گیرند.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول سلامت برای نخستین بار در کشور بدهی همه بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر مجموعه تامین اجتماعی پرداخت شده است و هیچ بدهی نداریم.

ربیعی ادامه داد: این طرح مردم را به سلامت و درمان خود امیدوارتر کرده و تحول اساسی در حوزه درمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دفترچه بیمه درمانی با اجرای طرح تحول سلامت ارزش خدماتی پیدا کرده است.

ربیعی بیان کرد: در هفته دولت امسال 24 مرکز درمانی و سازمان بیمه ای در کشور افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی با بیان این که توسعه متوازن از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است ادامه داد: توسعه متوازن در دو شاخه منطقه ای و جمعیتی تقسیم می شود زیرا وقتی شکاف زندگی فقیر و غنی از حد بگذرد، کشور دچار نوعی ناهمگونی می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت به حرکت متوازن اعتقاد دارد و معنای اعتدال همان متوازن کردن رشد توسعه در مناطق است.

ربیعی ابراز امیدواری کرد، در استان هایی که رشد توسعه نامتوازن داشته اند به توازن برسیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: با توجه به این که منطقه عسلویه کانون نفت و گاز در کشور به شمار می رود، توسعه خدمات بیمه ای و درمانی و سایر خدمات رفاهی برای رسیدن به توسعه متوازن در منطقه عسلویه از سیاست های این وزارتخانه است.

وی افزود: حرکت اقتصادی دولت از حالت شعاری دور شده و فعالیت های آن به کارهای بنیادین رسیده است.

ربیعی یادآور شد: می توان رضایت مردم و ˈهورای لحظه ایˈ آنان را به راحتی به دست آورد اما با این کار در درازمدت فقر و نابرابری اقتصادی و منطقه ای کمتر نمی شود.

وی با تاکید بر این که دولت به دنبال حرکت های بنیادین اقتصادی است، یادآور شد: هنر بزرگ دولت تدبیر و امید این است که آرزوی بیش از 40 ساله ایرانیان را که جلوگیری از صعود تورم بود، محقق کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم عسلویه قول داد که سیمای اشتغال برای جوانان جویای کار ترسیم شود و جویندگان شغل با ثبت نام و فراگیری آموزش های فنی حرفه ای متخصص شوند.

وی یادآورشد: در این ارتباط راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای سیار در عسلویه و تاسیس رشته هایی متناسب با نیاز منطقه برای توانمند سازی نیروهای بومی را یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز (شنبه) وارد استان بوشهر شد و بیمارستان عسلویه را افتتاح کرد؛ حضور در نشست شورای اداری این استان و بازدید از مراکز بیمه ای و درمانی از برنامه های ربیعی در سفر به بوشهر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر