بازدید 55678

تیر پلیس پایان‌بخش عربده‌کشی در خیابان مدنی

سه نوجوان مست که در خیابان مدنی اقدام به عربده کشی کرده بودند، با شلیک تیر پلیس ساکت شدند.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 15 August 2014
سه نوجوان مست که در خیابان مدنی اقدام به عربده کشی کرده بودند، با شلیک تیر پلیس ساکت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ 20 مرداد ماه سال جاری ماموران یگان کلانتری 127 نارمک از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110تهران بزرگ از عربده کشی و شرارت تعدای از اراذل و اوباش در آدرس خیابان مدنی مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند 3 جوان مست به هویت‌های «احسان» 17ساله، «مهران» 16ساله و «داود» 16 ساله در حال عربده کشی و شرارت هستند که با مشاهده مامورین اقدام به درگیری و جوسازی و قصد خلع سلاح داشته که ماموران به منظور دفاع از خود و مهار متهمین اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند.

در ادامه با هماهنگی مرکز پیام و حضور نیروهای کمکی هر سه نفر مذکور دستگیر و از آنان یک بطری مشروب کشف و در حین دستگیری ردیف اول بر اثر زمین خوردن از ناحیه بینی صدمه دید و ضمنا نامبردگان طی هفته گذشته نیز به همراه چند نفر دیگر در خیابان بخت آزاد اقدام به ایجاد وحشت ،عربده کشی،و زورگیری گروهی از مردم نموده بودند که با تیراندازی مامورین از محل متواری شدند و امکان دستگیری آنها میسر نشده بود که این‌بار شناسایی و دستگیر شدند.

هر سه نفر جهت تست الکل به پزشک قانونی معرفی شدند که مشخص شد تست الکل متهمان مثبت بوده و متهم ردیف اول معادل 12میلی گرم الکل متهم ردیف دوم معادل 18 میلی گرم و متهم ردیف سوم معادل 15 میلی گرم الکل در خونشان وجود دارد.

سرهنگ محمد جلینی رییس کلانتری  127نارمک درباره این خبر گفت: هر سه متهم پس از بازداشت به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر