بازدید 7752

خوش‌بینی فوربس به آینده مذاکرات هسته ای

رسانه آمریکایی فوربس در مطلبی با ذکر دلایلی اعلام کرد که به دستیابی به توافق هسته ای میان ایران و گروه پنج به علاوه یک پس از چهار ماه خوش بین است.
کد خبر: ۴۱۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳ 21 July 2014
رسانه آمریکایی فوربس در مطلبی با ذکر دلایلی اعلام کرد که به دستیابی به توافق هسته ای میان ایران و گروه پنج به علاوه یک پس از چهار ماه خوش بین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در گزارش رسانه آمریکایی فوربس، تمدید مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 به مدت چهار ماه دیگر نشانه اهمیت مذاکرات برای طرفین خوانده شده است و به نقل از هنری اسمیت تحلیلگر ارشد مسائل خاورمیانه آمده است: طرفهایی که در این مذاکرات سرگرم مذاکره هستند به ویژه ایران و آمریکا در به نتیجه رسیدن این مذاکرات منافع زیادی دارند.

به اعتقاد این تحلیلگر، مردم خواستار دستیابی به توافق هسته ای هستند و به همین علت طرفها در تلاش هستند تا زمینه کاری مشترکی بیابند.

بنا به اعتقاد هنری اسمیت با وجود دست نیافتن به یک توافق جامع هسته ای تا 20 جولای، اما نشانه ها و دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود تا به دستیابی به یک توافق در پایان چهار ماه آینده امیدوار و خوش بین بود.

وی در تشریح علل خود، می گوید: کم سخن گفتن طرفها درباره مفاد مذاکرات و محدود کردن علنی کردن اطلاعات مربوط به میزان موفقیتهای مذاکرات از دلایل خوش بینی به نتیجه بخش بودن مذاکرات است.

همچنین به اعتقاد وی توافق طرفها به مذاکره درباره موضوع هسته ای و نپرداختن به مباحث فرعی منطقه ای  مثل سوریه و فلسطین ، عراق و ... امید به نتیجه بخش بودن مذاکرات را بالا می برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار