بازدید 36680
درجلسه کمیته فنی FIVB بررسی می‌شود

میزبانی ایران با اعمال محدودیت برای زنان زیرذره‌بین فدراسیون‌جهانی

در حاشیه دورنهایی لیگ جهانی والیبال در فلورانس اجلاسی هم برگزار می‌شود که یکی از موضوعات دستور کار آن بررسی وضعیت میزبانی‌هاست و تیم ملی کشورمان هم به‌عنوان یکی از اعضا باید مورد ارزیابی ناظران FIVB قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ 17 July 2014
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی فردا برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی و مبارزه در نیمه‌نهایی به مصاف برزیل می‌رود که این تنها موضوع مهم والیبال ایران نیست. در حاشیه دورنهایی لیگ جهانی والیبال در فلورانس اجلاسی هم برگزار می‌شود که یکی از موضوعات دستور کار آن بررسی وضعیت میزبانی‌هاست و تیم ملی کشورمان هم به‌عنوان یکی از اعضا باید مورد ارزیابی ناظران FIVB قرار گیرد.

به گزارش تابناک، ایران دومین دوره حضورش در لیگ جهانی را تجربه می‌کند و مثل دوره قبل موضوعات مهمی میزبانی ایران را برای دوره‌های پیش‌رو تهدید می‌کند. سال گذشته کیفیت پائین پخش تلویزیونی مسئولان را مجبور کرد برای حفظ میزبانی با صرف هزینه‌های قابل توجهی مسابقات لیگ جهانی در ایران را مانند سایر دنیا با کیفیت اچ‌دی پوشش دهند و به این ترتیب میزبانی را برای یک سال دیگر حفظ کنند اما برای سال جدید موضوع دیگری میزبانی سال آینده والیبال ایران را تهدید می‌کند و آن هم موضوع مهم حضور زنان در ورزشگاه‌هاست.

داستان حضور زنان در ورزشگاه‌ها به سال ۱۳۹۱ باز می‌گردد. جایی که والیبال داشت با شکوفایی‌های آسیایی و جهانی‌اش جای در دل هواداران ایرانی باز می‌کرد. در آن زمان حضور زنان در ورزشگاه‌های والیبال مشکلی نداشت و برخلاف فوتبال که همیشه با آن مخالفت می‌شد در اینجا مشکلی وجود نداشت و غالبا طبقه دوم ورزشگاه‌ها به زنان اختصاص پیدا می‌کرد. اما با پوشش گسترده این مسابقات و توجه همگانی به‌یکباره و از سال ۱۳۹۱ تصمیم برآن شد تا جلوی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گرفته شود و به این ترتیب زنان ایرانی از دیدن اولین بازی‌های ایران در لیگ جهانی محروم شدند.

حضور زنان خارجی در کنار خبرنگاران و عوامل اجرایی زن موجب شد تا فدراسیون جهانی والیبال در دوره گذشته چندان به عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها حساس نشود اما با گذشت یکسال و افزایش مطالبات زنان برای حضور در ورزشگاه‌ها حالا ماجرا ابعاد تازه‌تری به خود گرفته است. تقریبا در همه شش بازی تیم ملی در این دوره لیگ جهانی در ورزشگاه‌ آزادی زنان ایرانی برای حضور در ورزشگاه تلاش کردند و البته موفق نشدند. کار حتی جنبه‌های بین‌المللی هم پیدا کرد و برخی بازیکنان تیم ملی ایتالیا در ویدئویی از حضور زنان در ورزشگاه‌ها حمایت کردند و در بازی ایران و لهستان زنان لهستانی با یک پارچه‌نوشته در ورزشگاه حاضر شدند که طی آن به عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اعتراض کرده بودند.

فدراسیون والیبال دریک سال اخیر و در جریان این ماجرا تنها نقش یک ناظر را باز کرده و تنها سعی کرده با ترفندهایی ناظران لیگ جهانی را راضی نگهدارد و از بعضی از بانوان خبرنگار و عوامل اجرایی، به عنوان چند سمبل استفاده کرد تا نشان دهد که بانوان در ورزشگاه هستند. نمونه بارز این رفتار هم برمی‌گردد به زمانی که برای دو سه بازی آخر از بین تمام خانم‌های خبرنگاری که آی دی کارت داشتند، فقط برای تعداد محدودی مجوز صادر شد تا شاید این چند خانم در کنار چند منشی که کنار زمین نشسته بودند، فدراسیون را از خطر محرومیت احتمالی فراری دهند اما با قرار دادن این بحث در دستور جلسه کمیته فنی FIVB مشخص است که فدراسیون جهانی گول حضور صوری چند خانم را نخورده است و می‌خواهد این موضوع را به دقت بررسی کند.

به هر حال این روند و در دستور قرار گرفتن این موضوع، زنگ خطر را برای والیبال به صدا درآورده و مسئله‌ای که می‌توانست به به راحتی حل شود حالا به یک پاشنه آشیل برای والیبال‌مان بدل شده است، به گونه‌ای که بیشتر از آنکه نگران کار والیبالیست‌هایمان در بازی فردا باشیم باید نگران نتیجه جلسه کمیته فنی در فلورانس باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۶
فقط تزویر ، دو رویی ، . . . تو این مملکت موج میزنه !!!
امیدوارم میزبانی رو بگیرن ازشون که یاد بگیرن باید با احترام با زنان برخوزد بشه
تا شما باشید دست از ایت امل بازی بردارید
برای خرید دوربین که وام گرفتیم
برای راه ندادن زنها هم همه رو ببرید زندان!!!
ایشاله فدراسیون جهانی ایران رو از میزبانی تحریم کنه تا مسولین مجبور بشن ورود بانوان رو ازاد کنند و بانوان به حق خودشون برسند. البته اگه یه عده کاسه داغ تر از آش مدام نگران مردم نشن!
شرم آوره!!!
واقعا جای تاسف داره که غرب 800 میلیونی برای جمعیت مسلمان 7 میلیاردی تکلیف تعیین می کند و شما تابناک محترم آن را مهم می دانید. باید محکم پای اعتقادات اسلامی و قرآنی ایستاد و در نهایت زیرکی و درایت هم میزبانی را از دست نداد. اگر در این مواقع اسلام و قرآن و فرهنگ خود را نمی خواهید تبلیغ کنید پس کی می خواهید تبلیغ کنید. شما کار را برای خدا انجام دهید مابقی آن را خدا انجام می دهد.
اخه خداوکیلی این چه کاریه؟
همه پیشرفت میکنن ما پس رفت! مگه قبلا اجازه نمیدادن زن ها بیان سالن؟ مگه چطور شد که دارن جلوگیری میکنن؟
هر وقت موضوع میزبانی ایران برای برگزاری جام جهانی مطرح می شود موضوع حضور بانوان در ورزشگاهها هم چمشگیرتر مطرح می شود. به جای طرح چندین باره این موضوع در سایت لطفاً دلیل اصلی مخالفت با حضور زنان در ورزشکاهها را برای روشن شدن اذهان عمومی بنویسید. بسیاری از مردم واقعاً دلیل مخالفت با حضور زنان محجبه در ورزشگاهها را نمی دانند .
به عنوان مثال بنده فکر می کنم اگر زنان محجبه در ورزشگاه حاضر شوند و تصویر آنها در سایتها منتشر شود خود تبلیغی برای عملکرد صحیح زنان مسلمان خواهد بود و شاید خود تبدیل به الگویی برای زنان سایر کشورها بشود. آنها با روشی که داشته اند بی حجابی را تبلیغ کرده اند چرا ما با نشان دادن زنان محجبه با حجابی را تبلیغ نکنیم.
آخه چرا من چند سال پیش با خواهرم یه استادیوم رفتیم و هیچ مشکل فرهنگی هم پیش نیومد ولی الان دلیل این مخافتا چیه اصلا معلوم نیست کاش یه مقدار از این کارای ناهنجارشون مسوولین دست بردارن تا حداقل مردم بتونن این جوو بسته کشور تحمل کنن ممنون تابناک که همیشه در صحنه حضور داری و طرفدار مردمه کشورت هستی
با عرض معذرت که نظرم هیچ ربطی به این خبر ندارد.
ولی از آنجا که چند بار است نظری منتشر می شود (که آن هم ربطی به خبر منتشر شده ندارد) و من هم پاسخش را می دهم ولی تابناک نظر مرا منتشر می کند (شاید نظر تابناک با ان مخاطب یکی باشد) من هم به اجبار در این خبر جواب آن شخص را می دهم.
نظر آن بنده خدا به این شرح بود:
"آيه 11 سوره مباركه بقره
و اذا قيل لهم لا تفسدوا في الارض
قال انا نحن مصلحون
الا ان هم المفسدون

و هنگامي كه به آنان گفته مي شود در زمين فساد نكنيد ، مي گويند ما اصلاح طلبانيم
آگاه باشيد كه آنان مفسدان هستند.
آگاه باشيد ديگه "


و جواب من:
« در آیه آمده است قیل لهم (یعنی به آنها گفته شود) پس قاعدتا جواب هم باید (آنها گقتند) باشد یعنی (قالوا) که متن قرآن هم همین است (قالوا انما نحن مصلحون). همچنین انما نحن صحیح است و نه انا نحن. دیگر آنکه انهم روی هم نوشته می شود و نه آنچه شما نوشتید (ان هم).

و کلام آخر اینکه مصلحون یعنی اصلاح کننده یعنی کسی که ادعا می کند اصلاح می کند و حتما به معنی اصلاح طلب نمی باشد. شاید یک اصولگرا هم فکر کند دارد کاری را اصلاح می کند ولی عملا در حال فساد باشد. مثل وزیر علوم سابق که فکر می کرد با بورسیه غیر قانونی 3000 نفر، توان علمی کشور را اصلاح می کند اما حقیقت آن است که غیر از فساد چیزی نبود.


تابناک لطفا منتشر کند. این چندیمین بار است که این نظر منتشر و جواب می دهم ولی منتشر نمی کنید.
ورود تماشاچیان رو به ورزشگاهها آزاد کنید چه مرد چه زن حق ورود دارند
واقعا نمیدونم چرا زنان نباید بیان و والیبال ببینند. مسخره س
میزبانی ایران!!!!!؟؟؟؟؟؟ دنیارو از ورزش پشیمون میکنیم!!! محاله با این ......
بهتر شد
ان شا الله از چند تا از بازی ها ایران محروم بشه
از میزبانی
تا حالا مسولین جا بیاد
باید بپذیریم که مسابقات قهرمانی فراتر از یک ورزش است و در این بازی کسانی برنده‌ هستند که قدرت مالی و تبلیغاتی بیشتری دارند. این موضوع باید تنبهی باشد برای همه ما که غرب و فرهنگ غربی سودای استیلا در همه زمینه‌ها را دارد و ورزش یکی از درگاه‌های مناسب برای آن‌ها است. صرف نظر از اینکه ممانعت از ورود خانم‌ها به ورزشگاه امری خوب یا بد است باید به این توجه کنیم که این یک مسئلۀ داخلی است که هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ اما این ورزش است که راه را برای اعمال نظر دیگران بر رفتارهای ما باز می‌کند. ما هرچه در ورزش حرفه‌ای‌تر بشویم و بیشتر در زمینه مسابقه موفق‌تر باشیم چاره‌ای نداریم که در زمین فرهنگ مغلوب شویم مگر اینکه به فکر چاره باشیم.
آبروی ایران را با این کارها و محدودیت ها بردن
همه اینهایی که به اسم حجاب با این کارشون میخواهند ایران رو محروم کنند دشمن ایران هستند
میزبانی نخواستیم. مگر ارزشهای ما این قدر کم ارزش هستند که به خاطر میزبانی از آنها صرفنظر کنیم.
اگه قول میدن سلپورت نپوشن، بیان
امیدوارم ایران رو به خاطر اینکار محروم و اخراج کنند
انمی دونم تصمیم به این کار و یا جمع اوری ماهواره ها و ... از کجا گرفته میشه!! واقعا برای این کشور متاسفم
خانمها اگه خودشون رعایت کنند مشکلی نیست، ولی وقتی شئونات رو رعایت نکنند پس حق بدین که محروم بشن از دیدن مسابقه
با این رفتار های عصر حجری فقط فرهنگ رو از جامعه گرفتیم و خشونت رو هدیه دادیم
ترفند متاسفانه در تمام مباحث ایران رسوخ کرده
زنانمان را از دیدار یک مسابقه محروم می کنیم بعد ترفند می زنیم برای جلوگیری از فهمیدن دیگران
واقعا شما با داعش چه فرقی دارید
میدونستم بالاخره مجبور میشن ما رو هم راه بدن استادیوم!!! بدون میزبانی و حمایت تماشاچی داخلی هرگز تیم تا اینجا نمیتونست خودشو بالا بکشه! مجبورید ما زنان رو به عنوان نیمی از جامعه به رسمیت بشناسید!
خوبه...بذارید مردم در پشت لبخندهای دیلماتیک چهره واقعی ایران رو هم ببینند! تمام رسانه ها یک هفته است باسم هفته عفاف و حجاب هر حجمه رو بر زنان و دختران ایرانی تحمیل می کنند! بد نیست هزینه اش را هم هرچند کم اما بپردازند.
ایران دیگه شورشو درآورده. باید فدراسیون جهانی والیبال با این موضوع قاطعانه و بیرحمانه برخورد کنه
حق مسلم بانوان هست که به ورزشگاه برن. اینو به عنوان یک انسان می گم نه به عنوان یک مرد.
مسئولین فقط خودشون را خراب می کنند، چون آخرش بانوان به هدف خودشون و حقشون می رسند.
ایول محروم شیم برای بعضیها کلا تحریم توش نون داره مثله دین که اخرش نون داره!!
تا زور نباشه امکان نداره خانمها را به ورزشگاه راه بدن , زبون خوش جالیمون نیست
حق مسلم بانوان هست که به ورزشگاه برن. اینو به عنوان یک انسان می گم نه به عنوان یک مرد.
مسئولین فقط خودشون را خراب می کنند، چون آخرش بانوان به هدف خودشون و حقشون می رسند.
تابناک عزیز لطفا صریح و شفاف بگویید چه کسی با سرنوشت والیبال ایران بازی می کند؟؟
باید این طور می شد توی بازی ایران و روشیه دیشب هم اعتراض به این موضوع دیده می شد آنجا که که بین دو عکس زن و مرد علامت بزرگتر به سمت مرد را خط زذه بودند و مساوی را گذاشته بودند
به نظرم ممنوعیت حضور بانوان در استادیوم ها مثل ممنوعیت رانندگی بانوان در عربستان بسیار مسخرست.
اونایی که حضور بانوان رو ممنوع اعلام کردن براشون مهم نیست که حذف بشیم یا نه.
واقعا متاسفم که خانم های ایرانی برای تشویق تیم ملی کشورشون باید با پرچم و لباس تیم بیگانه وارد ورزشگاه بشن
مگه اهمیتی داره ؟ ایران اصلا میزبان نباشه یا حداکثر اینکه ایران از مسابقات بطور کلی کنار گذاشته بشه مگه شاد شدن مردم اهمیتی داره !؟
خب همین میشه وقتی حق بانوان را نادیده می گیریم
فقط امیدوارم اگه اجازه ی ورود زنان ب ورزشگاه داده میشه ب همه ی اقشار جامعه اجازه بدن ن فقط بازیگرامون!مگه خون اونا رنگینتره؟؟؟
مگه اهمیتی داره ؟ ایران اصلا میزبان نباشه یا حداکثر اینکه ایران از مسابقات بطور کلی کنار گذاشته بشه مگه شاد شدن مردم اهمیتی داره !؟
واقعا اگر فشار های بین المللی نبودن خیلی از حقوق اولیه تو ایران رئایت نمیشد.
مگه اهمیتی داره ؟ ایران اصلا میزبان نباشه یا حداکثر اینکه ایران از مسابقات بطور کلی کنار گذاشته بشه مگه شاد شدن مردم اهمیتی داره !؟
مرسی تابناک که اینقدر خوب به این موضوع پرداختی. حرف دل ما رو زدی.
خب اونایی که این دسته گل رو به آب دادن باید پاسخگو باشن اگر محرومیتی نصیب ایران بشه
اگر حضور بانوان ممنوع است هیچ بانویی نباید حق ورود میداشت چه برزیلی چه ایتالیایی و....
معلومه این تصمیم هیچ دلیل منطقی نداشته ولی نتایجش ؟!!!!!!
این برام یقین پیداکرده که عده ای دوست ندارن ما متمدن بشیم وکسانیان که حتی تصمیم گیرمهمها هستن پس سر راه ندادن زنان به ورزشگاه عمدی هست درست مثل فوتبال که کاملا دارن سیاسی بازی میکنن پس مردم ایران نبایدپیشرفت کنه تا محتاج حداقل روس و...باشه وبجزخارجیها داخلیها هم با اکثریت ارا کمربه این کاربستن وخلاص
هر کی آش میخوره باید پای لرزش هم بشینه
ما تن به ذلت نمی دهیم . ارزشهای دینی و خون شهیدان ما اجازه نمیدهند که ورزشگاها به واسطه حضور زنان و مردان نا محرم مکانی برای بی حرمتی ها و مساعل غیر اخلاقی گردند. چاره کار عدم حضور تیم ملی والیبال در این مسابقات می باشد.وسلام
تا سال 91 که والیبال خریدار نداشت میذاشتن زن ها وارد ورزشگاه بشن. ولی حالا که مطمئن شدن ورزشگاه رو مردا پر میکنن زن ها رو راه نمیدن..
واقعا برای مسئولین و تصمیم گیران این مملکت متاسفم. اینان توانایی فوق العاده ای در تبدیل یک مساله بسیار ساده و تا حدی پیش پا افتاده به یک مساله سیاسی و بغرنج در حد امنیت ملی دارند!!!
مگر قبل از سال 91 چگونه بود؟ مگر الان مردم در نمایشگاه های مختلف، در کوچه و بازار، در مترو ، در پارکها و در حرمهای امامان به صورت خانوادگی حضور پیدا می کنند چه واقعه وحشتناکی اتفاق می افتد؟ چرا باید اینقدر بر سر یک مساله ای که اصلا وجود نداشته است لجبازی کنند تا تبدیل به فشارهای اجتماعی و بدتر از آن دخالت بیگانگان در امور داخلی ما شود؟
ن عزیزم حضور توی لیگ و صعودایران به مراحل بعد مهمتر از میزبانیه
کاش محروم بشیم تا بفهمیم نباید خانوم ها رو محروم کنیم
خب كاري نداره سريعا فدراسيون اعلاميه بده نصف بليط هاي ورزشگاه متعلق به خانم هاست و سريع موضوع رو تمومش كنه اينقدر ميذارن وقت بگذره وقتي كار از كار گذشت بعد بريم كاسه چه كنم چه كنم بگيريم دستمون.
دلواپس شدم
به نظر من کشوری که عرضه ندارد به خانمها اجازه دهد که در یک مسابقه ورزشی ساده تماشاچی باشند (حالا دلیلش هر چیزی که می خواهد باشد) انصافاً بهتر است که از حق برگزاری مسابقات محروم شود.
اینطوری کشورهایی که برای برگزاری مسابقه شایسته تر هستند آن را برگزار خواهند کرد.

ببینیم این یکی از تیغ سانسور شدید تابناک رد می شود یا نه. البته تابناک هم بیچاره تقصیری ندارد و خودش هم از تیغ دیگران می ترسد.
ما اگر می خواستیم به این تنگناها تن بدهیم باید زیر بار خیلی چیزها می رفتیم من باب مثال در زمینه توریسم با آن همه اشتغال زائی آن .
چه اصراری دارین حالا تیم ما لیگ جهانی باشه، کلا والیبال رو تعطیل می کنیم .
با این تصمیمات بمیریم بهتره.
در صورت محرومیت ایران افرادی که چنین دستوراتی صادر کرده اند و با آینده ورزش این مملکت اینگونه بازی کرده اند باید معرفی و محاکمه شوند
در فوتبال و خیلی از رشته های ورزشی ، خانمها چوب بی ادبی تماشاچیان مرد !!! را باید بخورن و در خیلی از موضوعات دیگر زنها را محدود میکنند تا مردها به زور مـــــــرد بار بیان !!!!
خاک بر سرشون (منظورم فدراسیونه)
فقط باید زور دیگران بالاسرمون باشه !
روحانی مچکریم.. !
بازم دم محمود گرم
شما ها یادتون نمیاد یه روزایی بود که ویدئو ممنوع بود
کلا ما مجبوریم همیشه عقب باشیم از زمونه
انشاالله تدبیری کنند تا بانوان هم بتونند در ورزشگاه حضور داشته باشند چون با این هوادار پرشور که همه مربیان خارجی مانند سرمربی لهستان به آن اشاره کردند میتونیم میزبانی مرحله نهایی بگیریم و برای قهرمانی آسیا که ۲۰۱۵ در عربستان برگزار میشه آماده بشم چون قهرمان اون دوره میره المپیک ۲۰۱۶ برزیل
این رفتارها را ببینید بعد از احترام به آزادی و حقوق افراد و اهمیت زنان در جامعه بزنید.
روحانی مچکریم.. !
بازم دم محمود گرم
کار زشتی مسئولان ما می کنند. خانم ها را راه نمی دهند و در بیرون ورزشگاه هم دستگیرشان می کنند! من جای فیوب باشم ایران را محروم می کنم.
ببینیم با بی تدبیری مسئولین این دلخوشی رو هم میتونن از مردم بگیرن و تیم ملی والیبال دچار مشکل بشه و بعدش استکبار جهانی رو مسئول این کار بدونن نه عملکردشونو
ایا بجز دخالت کردن توی زندگی و حریم خصوصی و شخصی مردم و چوب لای چرخ پنچر شده زندگیشون کار دیگه ای مسئولین ما ندارند؟ ای کاش یک کم انسانیت و شعور و وجدان رو از ژاپنی ها و آلمانی ها یاد میگرفتیم.
انسانی که نتونه خلق کنه لاجرم دست به نابودی میزند
اميدوارم تنبيه سختى بابت اين موضوع در نظر بگيرند ، محروم كردن نيمى از جمعيت جامعه از تماشاى بازى كار درستيه!!؟
گفته شده که بهشت زیر پای مادران است و سخن حقی است ، حالا معلوم شده است که این بهشت کف آشپزخانه است و مادر حق ندارد پای خود را از روی آن بردارد .
خوشحال شدم کلی تا ایرانی ها یاد بگیرن دنیا فقط مال ما مردا نیست
چند سال بعد
خانم!شما باید از پیاده روی مخصوص خانمها میرفتی الان هم باید بیایی و تعهد بدی.
دوباره چند سال بعد
خانم !مگه اعلام نشده تردد خانمها فقط روزهای فرد باید انجام بشه؟زود زنگ بزن آقاتون بیاد تعهد بده.
الان اکثر شبکه های اروپایی اچ دی بخش میکنن کلا اچ دی و فول اچ دی دیگه دموده شده تلنولوژی جدیدی بنام فورکی اومده که یفیت تصاویرش چهار برابر اچ دی هست.صدا و سیما از دنیا خیلی عقب هست
الان اکثر شبکه های اروپایی اچ دی بخش میکنن کلا اچ دی و فول اچ دی دیگه دموده شده تلنولوژی جدیدی بنام فورکی اومده که یفیت تصاویرش چهار برابر اچ دی هست.صدا و سیما از دنیا خیلی عقب هست
همیشه پاک کردن صورت مسئله آسان ترین راه است.امیدوارم FIVB هم با تیم ملی والیبال چنین برخوردی را انجام دهد .
فیفا هم باید به فدراسیون فوتبال ایران فشار بیاره
فیفا هم باید به فدراسیون فوتبال ایران فشار بیاره
به یزدان اگر ما خرد داشتیم ... من دیگه حرفی ندارم.
توی کشورهای عربی هم زن ها به ورزشگاه میرن.واقعا با این کرهایی که بعضی از دلواپس ها انجام میدن آبروی ایران و بردن
با اختیار و قدرت ازادی حضور زنان در ورزشگاهها را ندادید تا به اجبار شما را وادار به اینکار کنند. واقعا مایه تاسف است!!!
ما عادت نداریم خودمون آدم بشیم باید حتما یکی گوشمونو بگیره و بپیچونه بلکه آدم بشیم !
بابا بذار بیان ببینن هر چقدر جلوی حضور زنان رو بگیرن وضع بدتر میشه و بهانه دست فدراسیون جهانی میدن
مگه اهمیتی داره ؟ ایران اصلا میزبان نباشه یا حداکثر اینکه ایران از مسابقات بطور کلی کنار گذاشته بشه مگه شاد شدن مردم اهمیتی داره !؟
این ترس از نظر ما بی خود است بایند یکبار امتحان کنند اگر اتفاق خلاف شرعی افتاد بعد بیایند یک فکری بکنند از زنان نباید ترسی مردان ما هم ایقدر فهم دارند که احترام زنان هموطن خود را حفظ کنند
انسانی که بیمار هست همه رو بیمار می بینه
اگرزنان درورزشگاه حضورپیداکنندوازبردهموطنانشان خوشحال شوندچه اتفاقی می افتد؟!
حتمن باید زور بالاسرشون باشه
فدراسیون جهانی ممنونن
خیلی وقت بود منتظر کمکهای بین المللی بودیم
دوس ندارم محروم شیما ولی فک کنم تا با ما با زبون طور حرف نرنن درست نمیشیم.
آخه حضور رنها تو ورزشگاه چه مشکلی داره؟
مسئولین فقط لقمه رو دور گردنشون میچرخونن. یکی به مردم ایران بگه که حضور بانوان در سالن والیبال چه مشکلی داره؟ چرا بیهوده هزینه تراشی می کنید؟ ما به راحتی به این مقام دست نیافتیم که بخواهیم به راحتی از دستش بدیم
باید نرمش فرهنگی انجام بدیم همه چیز برحسب مقتضیات زمان،ابروی انقلاب و اسلام وایران را نبریم از میزبانی کشورکوچک قطر در فوتبال خجالت نمی کشید مگر او کشور اسلامی نیست مگر ترکیه کشور اسلامی نیست به خدا مادیگه به خاطر این رفتارهای شما تو خارج روسیاه هستیم
واقعا چرا نمی ذارن زنا برن ورزشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟ لابد ما زنای ایرانی آدم نیستیم ولی خارجیا می تونن برن اونم تو کشور خودمون
اصلا زن رو چه به والیبال!!!!!
زن بایس بیشینه تو خونه شامو درس کنه تا آقاش برگرده
آره!!!
کسی میتونه یه دلیل منطقی برای عدم اجازه به بانوان برای ورود به ورزشگاه رو به من بده؟؟؟ من که عقلم به جایی نمیرسه!!!!
از تمامی خانم های ورزش دوست می خواهم با گداشتن کامنت پشتیبان حضور زنان در ورزشگاه ها باشند و با این مشکل چندین دهه کشورمان برخورد کنند. بعد از سی و چهار پنج سال از انقلاب هنوز این مشکل فرهنگی حل نشده و همین حق مسلم برای تمام بانوان ورزش دوست باعث شده تا یکی از دلایل نگاه تحقیرآمیز جهان نسبت به فرهنگ ایرانیان باشد
اگه خدا بخواد امشب با شک سنگین بازیکنان تیم ملی و بازگشت اونها به کشور ، این بساط فسق و فجور هم جمع میشه و سال بعد هم به دلیل حظور تیم ملی آمریکا یا شاید انگلیس یا هر تیم دیگه ای که صلاح باشه ! حظور در مسابقات رو تحریم می کنیم.
بیگانه شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
بابا اينقدر سخت نگيريد ديگه زيادي سخت ميگيرين بذارين اين حداقل تفريح ها بمونه
ما کشور عتیقه ای هستیم آخه کجای دین می گه زن مرد دختر و پسر باید از هم جدا باشند یک حدیث روایت نشون بدین به خدا نمی دونم این دین جدید رو از کجا درست کردن به خورد جامعه می دن
ما ادعا میکنیم همیشه زنان دوشادوش مردان در همه عرصه ها حضور دارند ولی در عمل از کوچکترین حق قانونی و انسانی محرومشان می کنیم.
الهی درد و بلای همه والیبالیستها و بسکتبالیستهای ایران و جهان بخوره تو سر فوتبالیستهای بی غیرت کشورمون.ل طفا نظر مرا درج کنید.
الحمد لله كشور ما إسلامي است وخانم هاي أين كشور الگو دارند ان هم حضرت زهرا (س )كه هميشه يا رشان است أصلا ميزباني حضور تعدادي زن بيبندوبار مهم نيست
به نظر من نباید زیر بار زور رفت بذارید والیبال از رقابت های جهانی حذف بشه ولی تن به خفت دستور پذیری از کشورهای غربی ندید چون دیروز موضوع کیفیت پخش بود امروز موضوع حضور زنان و معلوم نیست چه برنامه ریزی برای آینده داشته باشند
بنام خدا باید فرهنگتماشا کردن را یاد بدهیم در جامعه اسلامیکشورمان حضور فعال زن مسلمان رابه وضحمشاهده میکنم چرا صورت مسئله ÷اک شودزن مسلمان ایرانی میتواند هر کجا در کنار برادر مسلمان خود حضور داشته باشد
انشاالله زنان غیور ایران فشار خودرا بر فدراسیون والیبال ایران بیشتر خواهند کرد. یادمان باشد حق گرفتنی است نه دادنی.
زنان، مردان را نه ماه در شکم خود نگاه داشتند و با درد جانکاه انان را زاییدند و به انان شیر دادند و و،و، اکنون حق بودن را در یک ورزشگاه ندارند!؟!؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر