بازدید 3831

ظریف: درباره توقف مذاکرات تصمیمی گرفته نشده

وزیر امور خارجه ایران گفت: امکان تصمیم گیری برای ادامه کار وجود دارد، هر چند رسیدن به یک راه حل با همه جزییات دشوار است.
کد خبر: ۴۱۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۱ 17 July 2014
وزیر امورخارجه ایران گفت: آمادگی داریم تا ٢٠ جولای (یکشنبه آینده) مذاکره کنیم و هر زمان احساس کنیم که مذاکره به جایی رسیده که باید متوقف شود یا به شکل دیگری ادامه پیدا کند آماده هستیم ولی هنوز چنین تصمیمی گرفته نشده است.

به گزاری خبرنگار انرژی هسته‌ای ایسنا اعزامی به وین، محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات ادامه دارد و تمر کز ما الان بر روی بحث‌های محتوایی مثل تحریم‌ها و امکان تمدید مذاکرات است و هنوز این بحثها ادامه دارد.

ظریف گفت: امیدواریم در چند روز آینده در این زمینه‌ها تصمیم‌گیری شود. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که نیازمند به گفتگو و تصمیم‌گیری جدی به ویژه توسط اعضای ٥+١ وجود دارد.

وزیر امور خارجه ایران افزود: امکان تصمیم گیری برای ادامه کار وجود دارد، هر چند رسیدن به یک راه حل با همه جزییات دشوار است.

ظریف درباره روند مذاکرات گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و هر چه گفته شده گمانه‌زنی است.

او درباره توقف مذاکرات در روز جمعه خاطر نشان کرد: در این‌باره تصمیمی گرفته نشده است. ما آمادگی داریم تا ٢٠ جولای مذاکره کنیم و هر زمان احساس کنیم که مذاکره به جایی رسیده که باید متوقف شود یا به شکل دیگری ادامه پیدا کند آماده هستیم ولی هنوز چنین تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، ظریف در مراسم احیای شب قدر در مرکز اسلامی امام علی(ع) وین حضور یافت و پیش از آغاز مراسم در جمع خبرنگاران به پرسش‌های آنها پاسخ داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار