بازدید 2977

تأکید نتانیاهو بر ادامه حملات

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی به رغم فشارهای بین‌المللی همچنان به حملات خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۴۱۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹ 12 July 2014
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی به رغم فشارهای بین‌المللی همچنان به حملات خود ادامه خواهند داد.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هیچ فشار بین‌المللی نمی‌تواند باعث شود که ما با تمام قوا وارد عمل نشویم.

نتانیاهو همچنین اظهار کرد که «گفت‌وگوهای خوبی» با چندین تن از رهبران جهان، از جمله باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا داشته است. دولت باراک اوباما برای میانجی‌گری اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش بی.بی.سی، نتانیاهو گفت که اسرائیل از سه‌شنبه تاکنون بیش از هزار هدف در نوار غزه را مورد حمله قرار داده است. او گفت اسرائیل قوایی دو برابر آنچه در عملیات مشابه در سال 2012 به کار گرفته بود، در عملیات جاری به کار گرفته است.

رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین در غزه ادامه می‌دهد و در همین راستا ده‌ها منزل و ساختمان، موسسات خیریه، مدارس، مساجد و مراکز دولتی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در همین راستا تأکید کرد که تا به این لحظه در نتیجه حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه 108 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 850 نفر هم زخمی شده‌اند. سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد که بیش از 60 درصد شهدا زن و کودک بودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان