بازدید 5178

برداشت اینترنتی نوه از حساب بانکی مادربزرگ

رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که برداشت غیرمجاز پول از حساب بانکی مادربزرگش انجام داده بود، خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸ 11 July 2014
رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که برداشت غیرمجاز پول از حساب بانکی مادربزرگش انجام داده بود، خبر داد.

به گزارش فارس از گرگان، حبیب‎الله رجبلی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در روزهای گذشته خانمی با مراجعه به ماموران پلیس فتا استان گلستان اعلام کرد که مبلغ 13 میلیون و 500 هزار ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی برداشت شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا استان گلستان با بررسی حساب شاکی و در تحقیقات تکمیلی نوه شاکیه را که با سوءاستفاده از اعتماد وی و به دست آوردن اطلاعات حساب مورد نظر، اقدام به برداشت مبلغ فوق به صورت غیرمجاز نموده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

پشیمانی نوه و رضایت مادربزرگ

رئیس پلیس فتا استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری، متهم با مواجه شدن با دلایل و شواهد موجود، به برداشت غیرمجاز از حساب مادربزرگ خود اعتراف کرد.

رجبلی افزود: متهم انگیزه خود را از انجام این عمل، کسب منافع مالی عنوان کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه متهم به اشتباه خود پی برده و مبلغ برداشتی را به حساب شاکیه عودت داده بود، برای جلوگیری از بروز اختلافات خانوادگی و جلوگیری از خدشه‎دار شدن کانون گرم خانواده، به دعوت پلیس چگونگی موضوع و اظهار ندامت نوه‎اش به وی اعلام و نظر شاکی برای اعلام رضایت و مخدومه شدن پرونده جلب شد.

رجبلی در پایان ابراز داشت: پس از جلب رضایت شاکیه پرونده به اتفاق شاکی به دادسرا ارسال و با رضایت شاکیه پرونده مختومه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها